WSBK Nurburgring M-F meeting

Wij kunnen helaas niet gaan. Totaal misrekend dat dit het weekend is van ons pleegkind. Ik kan nagenoeg alle maken maar dit niet. Jammer.
 
Wij gaan ook Ford-curve zitten zondag, ik heb de nederlandse vlag al aan mijn vishengel geknoopt *O* *O* *O*
 
Even dat MotoGP topic van de bovenste plek verdrukken voor het mooiere race event }) O-) :+ dit weekend, de WSBK op de Nurburgring GP-Strecke, in het mooie Eifel gebied.

Waar we wél Nederlanders hebben om TROTS op te zijn! :o :P :P

Mickey voorlopig 10e en onze wild card rijder Leon Bovee voorlopig op P17, op slechts 1,6 sec. van Sam Lowes. :]

Leon Bovee:

Goede eerste dag p17 op 1,6 van de Pole! Nu nog een stapje maken voor morgen!

Go go go Leon! :}

Vorig jaar ook heel goed 12e in de race voor hij helaas een uitstapje maakte, was een veelbelovend optreden van Leon ook toen.
 
Laatst bewerkt:
Morgenochtend rijden we weer ri. de Nurburgring :]
Tentjes achterop, plastic eromheen en gaan met die banaan!

Hopen dat Mickey en Johnny ons weer kunnen verrassen op het circuit in de Eifel!
Go Mickey, goooooo!
Go Johnny, goooooo!

Zin in!

Zie een aantal van jullie vast wel daar. Wie staat er nog meer op de camping?
 
Laatst bewerkt:
Yep maar die baco,s staan daar toch niet voor Jan Lul die hadden gelijk moeten vlaggen dan waren die mannen waarschijnlijk niet gechrast klote zooitje
We hebben ze KEIHARD nodig, de baco's... en ik ben dankbaar dat ze er zijn... Maar ik heb zelf ook al een soortgelijke nare ervaring gehad door verkeerd/niet vlaggen! Dit MOET gewoon beter!!!
 
En ik baal dat Sykes toch de winst pakt! Melandri had de leiding stevig in handen en is iemand die in het laatste stadium van een race ijzersterk is, enige wat hem van de winst af had kunnen houden was een crash, verdomme.

/baalmodus als fan uit ;)
 
Rea sowieso out voor race 2 :( onderweg naar het ziekenhuis met waarschijnlijk een gebroken bovenbeen. :X
 
Ook even het vermelden waard trouwens, Wayne Tessels scoort z'n eerste top 10 klassering, in z'n eerste EK superstock seizoen. P9 gisteren in de stock600 race! Keep it up Wayne! :} *O*

Covena 11e.
 
Van der Mark mooi teruggevochten van 15 naar 5 *O* iets te laat voor het mooie, op het einde pakte hij de ene na de ander.

Bovee er helaas al snel afgereden -O- Bijsterbosch 27e dacht ik.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan