Dure homologatie modellen zoals kawa soez deed met de dubbele R, ducati met sp., sps en R, honda met rc30. Die zag je veel in het straat beeld. Ik bedoel maar dat je dat niet kan verbieden tov een fabrikant. De begin jaren had je meer teams die fabrieksondersteuning kregen (zoals ten kate nu) maar geen echte fabrieksteams waren, toen was het nog spannend
Dure homologatie modellen zoals kawa soez deed met de dubbele R, ducati met sp., sps en R, honda met rc30. Die zag je veel in het straat beeld. Ik bedoel maar dat je dat niet kan verbieden tov een fabrikant. De begin jaren had je meer teams die fabrieksondersteuning kregen (zoals ten kate nu) maar geen echte fabrieksteams waren, toen was het nog spannend
En dan ook een maximale verkoopprijs (kaal, dus zonder belastingen e.d.)
Apart waarom is dat?
Zullen we het er over eens zijn dat al die andere dudes eens even gas moeten leren geven?Zullen we het er over eens zijn dat Rea de Superbikes is ontgroeit?
Zullen we het er over eens zijn dat al die andere dudes eens even gas moeten leren geven?Belachelijk haast dat Rea binnen een halve lap al een enorm gat maakt naar wie dan ook.