WSBK slowchat 2020

Wie word wereldkampioen superbikes 2020


  • Totaal aantal stemmers
    70
Normaal gesproken zat ik nu op de GT tribune met een bakje koffie in de hand, in afwachting van FP1. :)

Hopelijk mogen we in augustus toch nog! Dit soort weer als vandaag zou ik meteen voor tekenen.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk mogen we in augustus toch nog! Dit soort weer als vandaag zou ik meteen voor tekenen.
Als augustus mag, dan is het weer van de Gamma Racing Days wel een redelijke richtlijn. Meer zonnebrandcreme dan water meenemen de tribune op. :+

Op dit moment staat Assen zelfs als de seizoensopener voor de MotoGP, wat me zo gek in de oren klinkt dat kalenders wat mij betreft momenteel nog niet verder gaan dan 28 april. :X
 
Er werd ergens geschreven dat Dorna de TT als opening wil houden en een TT zonder publiek onderzoekt. Ik ben benieuwd.
 
Er werd ergens geschreven dat Dorna de TT als opening wil houden en een TT zonder publiek onderzoekt. Ik ben benieuwd.

Ik ben bang dat het wishful thinking is. Ook zonder publiek praat je nog over tamelijk veel mensen die uit alle landen moeten komen. Ik denk niet dat een overheid dat risico gaat nemen. Daarnaadt behoort 1 van hun coureurs qua leeftijd zo langzamerhand tot de kwetsbare groep 😁
 
Ik ben bang dat het wishful thinking is. Ook zonder publiek praat je nog over tamelijk veel mensen die uit alle landen moeten komen. Ik denk niet dat een overheid dat risico gaat nemen. Daarnaadt behoort 1 van hun coureurs qua leeftijd zo langzamerhand tot de kwetsbare groep 😁
Normaal circa 2.500 man van chauffeur tot monteur en catering.
Ze zullen het wel iets kunnen inkrimpen, maar 750..1.000 man/vrouw zit je al snel aan vermoed ik. 8)7
 
Ik wil mezelf gerust aanmelden als vrijwilliger hoor. hoeft er alweer 1 minder ingevlogen te worden :P
Met kans op een vast contract in de MotoGP? :+
En dan ook nog ingewerkt moeten worden door iemand.

Knipsel9.jpg


Ik denk dat ze gewoon een klasse moeten schrappen en andere regels toepassen in de MotoGP.
En dat is dan één motorfiets per rijder en gedeelde monteurs. Scheelt een berg mensen en logistiek.
Ideaal is het niet, maar er moet ergens wat gekort worden (misschien, hopelijk..).
 
Wat is dit allemaal voor luchtfietserij? Het gaat niet door. Niet met publiek en niet zonder publiek.

:t :} :^

Zelfs als dadelijk officieel de TT van Assen afgelast is, zal hier nog gespeculeerd worden dat het misschien, immers, nochtans, eventueel toch door kan gaan. Maar het is best vermakelijk :Y
 
Met kans op een vast contract in de MotoGP? :+
En dan ook nog ingewerkt moeten worden door iemand.

Bekijk bijlage 1490327

Ik denk dat ze gewoon een klasse moeten schrappen en andere regels toepassen in de MotoGP.
En dat is dan één motorfiets per rijder en gedeelde monteurs. Scheelt een berg mensen en logistiek.
Ideaal is het niet, maar er moet ergens wat gekort worden (misschien, hopelijk..).

Deeltijd contract hoop ik :P

Er zijn genoeg dingen te bedenken maar ik verwacht gewoon dat er dit seizoen niet geracet gaat worden, jammer genoeg
 
Mag tegenwoordig ook al niet meer blijkbaar.

Circuitdagen schijnen ze momenteel nog niet helemaal afgeschreven te hebben.. maar misschien word dat optimisme ook wel weer de kop ingedrukt ?!
 
Mag tegenwoordig ook al niet meer blijkbaar.

Circuitdagen schijnen ze momenteel nog niet helemaal afgeschreven te hebben.. maar misschien word dat optimisme ook wel weer de kop ingedrukt ?!
Ik heb er ook al wat centjes - boekingen in uitstaan. :Y
Mijn voorbereiding in ieder geval gekapt omdat alles dicht is.. resultaat +vijf kilo.
Iets anders krijgt mij niet aan de gang. :+
 
 
Ik heb er ook al wat centjes - boekingen in uitstaan. :Y
Mijn voorbereiding in ieder geval gekapt omdat alles dicht is.. resultaat +vijf kilo.
Iets anders krijgt mij niet aan de gang. :+
Ik meende dat jij bij de sportschool nog terecht kon ? of ben ik even in de war met iemand anders ??

Ik ben veel aan het "trainen"met de motor :P
 
Ik meende dat jij bij de sportschool nog terecht kon ? of ben ik even in de war met iemand anders ??

Ik ben veel aan het "trainen"met de motor :P
Op afspraak 1 persoon 45 min naar binnen. :Y
Maar die is op last van de gemeente na 1.5 week weer dicht gegaan.
En ik kwam met drie afspraken per week ook niet aan mijn negen uur, waarvan drie uur cardio.

Zonder doel geen motorrit hier.
Hield wel vorige week ineens €500,- over aan brandstofkosten. 8)7
 
Ik ook 👍
ik kan er al achterstevoren opzitten🤗

Met of zonder losse handjes ?? :P

Op afspraak 1 persoon 45 min naar binnen. :Y
Maar die is op last van de gemeente na 1.5 week weer dicht gegaan.
En ik kwam met drie afspraken per week ook niet aan mijn negen uur, waarvan drie uur cardio.

Zonder doel geen motorrit hier.
Hield wel vorige week ineens €500,- over aan brandstofkosten. 8)7
die 3 uur cardio is elders ook nog wel te doen ga ik van uit ;) Best wel jammer trouwens dat de gemeente niet meewerkt.. idee was best geschikt !
Vind sowieso dat ze gewoon 30 man per uur m,oeten toelaten, mag bij kleine kerk gemeenschappen etc ook
 
Met of zonder losse handjes ?? :P

die 3 uur cardio is elders ook nog wel te doen ga ik van uit ;) Best wel jammer trouwens dat de gemeente niet meewerkt.. idee was best geschikt !
Vind sowieso dat ze gewoon 30 man per uur m,oeten toelaten, mag bij kleine kerk gemeenschappen etc ook
Ik heb een klapper gemaakt alla Mick Doohan, dus gewoon hardlopen/fietsen zit er niet in. Moet gecontroleerd sporten. ;)
Maar ook de gewone fysio oefeningen van een kwartier per dag x vijf dagen doe ik thuis niet. Motivatie dus. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan