je het met een smal plamuurmes kunnen proberen. Met wat beleid gaat het metaal niet zo snel stuk. Pakkingen zal je toch dienen te vervangen daarna dus als dat stuk gaat is dat geen probleem.
Pinnetje; en als je het eens van de andere kant probeert?
Zoals al meer gezegd denk ik ook dat je de reacties en adviezen van anderen eens beter moet lezen en opvolgen.Ik denk gezien alles, ik het beter kan laten rusten.. Ik vertrouw m'n eigen waarneming niet en er rammelt meer bij me zoals je hebt gemerkt.
Ik heb gelukkig de enfield en de 1-cyl jawa nog (de '91 twin staat in de steigers, moet ik ook nog aan beginnen, die begon plots op hol te slaan, ook met contact uit! Kort ervoor leek hij plots arm te lopen. Ik verdacht keerringen maar hey, na 85.K mogen de originele zuigers er ook wel een keer uit..
Je kan ook voorzichtig met een kunststofhamer tegen de bakken aan tikken. Vaak bevor
alleen zit de pakking nog vast aan het huis of aan de vlotterbak.
Bol d'Or Albert heeft me al gered.Nou je ben lekker bezig geweest zullen we maar zeggen
Carbs kan je nog wel bij de div motorsloperijen scoren,of misschien heeft Bol do,r Albert nog wat liggen.
Wat je beschrijft kan gewoon niet,tenzij er een hogere macht bezig is.Je bedoelt de vlotterzittingen waar ik nwe o-ringen onder heb gedaan?
Dan zou toch het vlotterniveau stijgen? En dat doet het niet! Snap je nu dat er bij me wat dinges begint
?
De vlotterbakken lopen over maar, het niveau komt NIET te hoog. Ik verzin dit niet en kan er niets aan doen en nee, ik snap het zelf ook niet.
Zoals ik al eerder melde kan je ook het vlotterniveau te laag zetten daar door is er te weinig benzine in de vlotterbakIk ben weer zo stom geweest er mee bezig te gaan, de carbs er weer achter weg en rechter 2 vlotterbakken er af, geen vuil, beide vlotterzittingen er uit en ondanks schoonmaken bij monteren toch wat vuiltjes in de rechter bij de o-ring. Met penseeltje schoongemaakt, geen corrosie te zien, o- ring in geolied en zitting weer gemonteerd, Die ernaast was geen vuil te vinden.
Wezen testrijden en meten en er is wat anders.
1- Ze lekken allebei nu nog meer, echt niet leuk meer
2 Het vlotterniveau is niet meer te beïnvloeden met het bijbuigen van de vlotterlip, je kan de lip dus omhoog buigen, en nog verder omhoog maar het benzineniveau blijft hetzelfde. wel ca 5mm onder de rand.
Dit klopt toch ook niet? Asjes van de vlotters zijn recht en vlotters kunnen vrij draaien.
Wat is hier toch aan de hand?