Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee niet echt,er zijn lieden die er meer dan een miljoen km,s mee gereden hebben zonder revisie,En hoe storingsgevoelig is al dat spul? Heeft 't ding zwakke plekken?
Groot blok, weinig belasting-ding? (en electra-zooi, zijn rubbers/pakkingen idd zo duur, kan je er zelf aan sleutelfrutten blah..)Nee niet echt,er zijn lieden die er meer dan een miljoen km,s mee gereden hebben zonder revisie,
mijne heeft 112000 gelopen er rijd nog als een nieuwe.
Nee prijzen zijn niet hoger dan bij andere motoren,elektronische storingen heb ik nog niet gehad,Groot blok, weinig belasting-ding? (en electra-zooi, zijn rubbers/pakkingen idd zo duur, kan je er zelf aan sleutelfrutten blah..)
Sorry ben wat uit m'n doen vanaaf.
Nee ze zijn allemaal wel goed,zwakke plek is bij de 1500 de versnellingsbak ,die schijnt kapot te kunnen gaan,Zijn er typen goudvleugels die je beter kan vermijden? Of evt zwakke plekken?
Ach ik heb er regelmatig mee gereden en het is mijn favoriete Goldwing,het is geen supersportmotor maar rijd wel erg fijn.Ik vond die eerste typen wel leuk.. hebben die geen japans zwabberframeding?
Ja voor een nette 1000 betaal je zo 6000,-,1100 en 1200 zijn betaalbaarder.Ik kijk net op MP maar ze zijn er niet meer voor 1200 in rijdend ding..? zijn ze meer waard geworden laatste 10 jaar?
Ja als je er immitatie kuipen op zette werd de motor gevaarlijk instabiel bij hogere snelheden,gewoonDamn. maar was er niet iets met de 1ste generatie?
Tja ze kunnen zoveel ontraden,ik zie niet in waarom een Magna wel en een XJ900 geen synthetisch olie zou mogen hebben,Cardanolie; dat is me ontraden door een yamaha dealer en de monteur waar ik zo'n 25 jaar kom. Voor mn magna zou het nix uitmaken maar de yam krijgt gewoon minerale hypoid. Is nog goedkoperder ook.
Best kans dat er roest op de as zelf zit en dan heb je een probleem,bruut geweld is dan de enigste oplossing,kijk alleen uitIk zit even vast. Ik wil mijn achterwiel loshalen zodat ik de band kan vervangen. Nu krijg ik het niet voor elkaar om de as er uit te krijgen. Ik heb de bout van de as links er af gedraaid, de remklauw losgehaald, de borgschroef rechts eruit gehaald en de klep iets open geforceerd met een schroevendraaier, de vering links losgehaald (want die zit op de cardan, anders gaat de cardan straks niet mee). Niks lijkt nog echt vast te zitten maar de as gaat slechts een halve centimeter naar rechts en dan gaat hij niet verder. Vergeet ik nog iets? Met een schroevendraaier rechts door de as heen kan ik de as wel rond draaien (met de losse steun van de remklauw). Dat gaat niet helemaal soepel maar het gaat wel.
Ik ben er nu een tijd mee bezig geweest en ik heb het maar opgegeven. Als ik hier niet duidelijker wordt zet ik alles vast en rijd ik naar de garage.