Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, zou een weerstandje tussen cdi en spoel niet de oplossing kunnen zijn?
Het is een xj900, maar dat zal de pret verder niet drukken toch?
Primair 2,7 ohm bij 20 graden C, max 10% afwijking.
secundair 13,2 Kohm bij 20 graden C, max 20% afwijking
vonkafstand moet 6mm kunnen halen
Bougie doppen moeten een weerstand van 5kohm hebben, dus als jij 23Kohm meet, meet je goed.
Die barst in de bobine (aan de onderkant waarschijnlijk) gaat met name bij vochtige omstandigheden problemen veroorzaken.
Origineel 2e hands wordt al moeilijk, veel zijn er al gebarsten. Heb er genoeg verkocht, maar ben door de voorraad heen.
Pickup spoelen, (mocht je die ook na willen meten) 120 ohm
Beetje late reactie,nee dat weet ik niet,dan zou de elektrische schema,s op moeten zoeken,zullen wel ergens online te vinden zijn.RG-gamma,
weet jij toevallig wat het verschil is in de kabelboom van beide blokken?
Ik wil nu eerst met het radian blok gaan rijden en het xj600 blok intussen gaan reviseren.
Graag zou ik voor nu dus even snel mijn kabelboom aanpassen zodat ik tijdelijk met het radian blok kan rijden.
Voor het xj600 blok maak ik tegen die tijd dan een compleet nieuwe nette boom.
Groeten Daan
Ja slaolie ,gewoon een goede half syntheet er in mikken,Castrol power RS,Motul 5100 bijvoorbeeld.Hebben jullie een favoriete olie wat jullie in de oudere xj900's mikken?
Raar dat de bobine ook een rol lijkt te spelen?
Heb je de oude bougies nog(onwaarschijnlijk maar je weet nooit) en heb je op valse lucht gecontroleerd?
Verder ben ik geen specialist over deze dingen en zal me verder koest houden..
Ai, doe je zo je best alles op te schrijven en toch vergeet je dan dingen... Ik rijd nu met de kraan op RES, er zit een complete vulling verse benzine in (15 liter ofzo) Op pri kan ik nog proberen.Probeer anders eens een stuk met de kraan op 'pri' te rijden..misschien dat er iets is met vacuumdinges of doorstroom.
Zit er misschien nog oude benzine in?
dat zou kunnen, die kan ik ook nog eens nakijken. (ligt niet in lijn der verwachtingen, carbs gemonteerd, afgesteld (incl. synchronisatie) -> probleem.Kan dit ook komen door slechte synchronisatie?
Toen ik de carburateurs schoonmaakte en ze op de plank gelegd werden wel. Maar die check doe ik ook als ze er af komen.Alle membranen van de gasschuiven wel heel?