Ik heb aan de vlotters helemaal niets verandert en data was gewoon goed. enige wat is verandert zijn de o ringen.
Wat is wijsheid, de kawa-kraan rubbers bestelllen of een totaal ander type kraan die er op past maar dan nog, heb ik nog lekkende carbs om onverklaarbare reden.
Bizar detail is dat met kapotte kraan- liep alsof op pri- 3 van de 4 carbs nog niet lekten! Nu lekken ze wel?
ik heb de delen hierboven op cmsnl besteld(hoe lang duurt dat meestal voor je het hebt?) maar denk niet dat 't de oplossing heb en toch een goed-werkende kraan moet heben die past.
Dank voor de inzet allemaal maar ik neem even pauze denk ik want het gaat met me op de loop..
Kan voor de afleiding wel weer op de voorrem van de enfield richten, of op de jawa 360 in opbouw die ik niet aanraak, of die klote-duc blah..
Wat is wijsheid, de kawa-kraan rubbers bestelllen of een totaal ander type kraan die er op past maar dan nog, heb ik nog lekkende carbs om onverklaarbare reden.
Bizar detail is dat met kapotte kraan- liep alsof op pri- 3 van de 4 carbs nog niet lekten! Nu lekken ze wel?
ik heb de delen hierboven op cmsnl besteld(hoe lang duurt dat meestal voor je het hebt?) maar denk niet dat 't de oplossing heb en toch een goed-werkende kraan moet heben die past.
Dank voor de inzet allemaal maar ik neem even pauze denk ik want het gaat met me op de loop..
Kan voor de afleiding wel weer op de voorrem van de enfield richten, of op de jawa 360 in opbouw die ik niet aanraak, of die klote-duc blah..
Laatst bewerkt: