Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je gaat een FJ toch niet verkloten met een turbo..?
Dingen zijn niet veel anders dan een XJ900,ook daar gaat het kleppen stellen met shims,-Denk wel eens dat deze dingen te ingewikkeld voor me zijn?- Voor zover m'n DRS-graad..
Maar je weet niet waar je huis woont?
Ja,eerst speling meten,dan als er 1of meer te veel of te weinig speling hebben,shim er uit wippen, opmetenHet gaat dan om de nrs 9?
Dat soort systeem verloopt inderdaad niet snel,maar ondanks dat moet je het wel controleren volgens de door de fabriekDat moet zelfs ik wel kunnen..
Ik heb begrepen dat 't bij de 900 niet zo vaak nodig is (staat nog wel op to-do lijstje) Is het bij de 1200 niet veel anders?
Klopt,maar dit systeem verloopt nog minder snel,maakt ook het geheel nog lichter wat hogere toeren mogelijk maakt.Prijs je gelukkig dat je het kleppen systeem van bijv. de Maxim XJ700X niet hebt. Ik moest de nokkenassen verwijderen en de klephoedjes om een mini klepplaatje te vervangen.
Het bovengenoemde kleppensysteem is relatief simpeler.
Beste is een geschakelde plus,dan schakelt alles automatisch uit,claxon is natuurlijk geen goed idee tenzij iedere keer als de claxon knop ingedrukt word je het lekker warm wil krijgenMensen, ik wil in de binnenkuip een aansluiting maken voor m'n eigenbouw (van de how-to van hier) electrisch vest.
Mijn eerste gedachte was om een aparte draad van de accu te trekken (met zekeringhouder er tussen)naar de plek waar ik de stekker wil hebben.
Of is er een handigere plak waar ik de + vandaan kan halen? Vb van de plus van de claxon?
? Op de claxon staat altijd accuspanning indien contact aan?Beste is een geschakelde plus,dan schakelt alles automatisch uit,claxon is natuurlijk geen goed idee tenzij iedere keer als de claxon knop ingedrukt word je het lekker warm wil krijgen
Nee natuurlijk staat er niet altijd een plus op de claxon,dan rij je rond met een sirene ,zelf nam ik de plus van de remlicht schakelaar,maar inderdaad omdat je het vest toch moet loskoppelen kan het ook wel direct vanaf de accu.? Op de claxon staat altijd accuspanning indien contact aan?
Wel of geen geschakelde plus (dan zou het vermogen van het vest ook over het contactslot gaan? Tenzij via relais..) lijkt me niet relevant omdat je het vest loskoppelt als je afstapt?
Okay? Bij alle andere motoren die ik heb gehad staat er altijd accuspanning op de claxon, en maakt de claxonknop contact met massa..?Nee natuurlijk staat er niet altijd een plus op de claxon,dan rij je rond met een sirene ,zelf nam ik de plus van de remlicht schakelaar,maar inderdaad omdat je het vest toch moet loskoppelen kan het ook wel direct vanaf de accu.
Ja dat zou kunnen.Okay? Bij alle andere motoren die ik heb gehad staat er altijd accuspanning op de claxon, en maakt de claxonknop contact met massa..?
45watt is niks,dat is het zelfde als een koplamp, dat zou moeten kunnen.Ik heb bij de locale electrozaak een stekkerdinges me laten verkopen, waarvan ik 1 deel in de binnenkuip kan plaatsen (20mm gat moet ik dan maken ergens mee) maar vraag me nu af of de pootjes niet te iel zijn om het vermogen van het vest (ca 45 Watt? is element uit autostoelhoesverwarmdinges) te dragen...Het zijn maar heel dunne pootjes?