xj600s diversion 25Kw project

Even Oma de huur opzeggen.

Wachten op het vervolgverhaal, waar blijft het, we zijn erg benieuwd.
 
ben afgelopen tijd veel aan het werk geweest dus heb niet veel tijd gehad om te sleutelen.

heb de nieuwe velg binnen maar moet nog wachten tot de plastidip weer op voorraad is.

en ben naar een andere spuiter gegaan omdat er bij mijn vorige niet veel van kwam.
voor mijn kappen ga ik de laatste voorbereidingen doen en dan gaan ze weg.
deze spuiter is een hobbyist die tevens ook spuit sjablonen uitsnijd dus dat zijn 2 vliegen in een klap.

binnenkort meer hierover, ook ga ik nu zo snel mogelijk mijn theorie halen aangezien ik laatst 18 ben geworden. daarna lekker lessen.
 
Damn ik wou dat ik je skills had, wil heel graag mijn div 900 aanpakken, maar durf de stickers er niet eens af te halen |(

Denk echter niet dat ik zo veel geld wil investeren in deze motor maar da's een persoonlijke keuze.

Succes en ben benieuwd, ik blijf voorlopig nog even :9~
 
Laatst bewerkt:
Damn ik wou dat ik je skills had, wil heel graag mijn div 900 aanpakken, maar durf de stickers er niet eens af te halen |(

Denk echter niet dat ik zo veel geld wil investeren in deze motor maar da's een persoonlijke keuze.

Succes en ben benieuwd, ik blijf voorlopig nog even :9~~

Tis vaak ook een kwestie van gewoon beginnen he ;)
 
ja vind het lastig, als ik aan zoiets begin dan word het vaak niet mooier...
ik wil wel maar ach, misschien kan je tips geven?

Welk materiaal gebruik je, hoe kan je het het beste aanbrengen als je gaat plamuren, waar repareer je dingen mee? wellicht dat ik eerst eens de kleine scheurtjes kan repareren voordat ik grote make-overs ga doen

zit al een hele tijd te kijken naar plasti-dip, ik zit aan mat zwart te denken voor de kuipdelen, maar zonder stickers ziet dit er waarschijnlijk toch niet uit..

ik heb dus ook een groene div, maar dan de 900, ruitje is al zwart met alu boutjes, vind ik persoonlijk niet lelijk, vooral wat jij met je koplamp gedaan hebt in de fotosoep bevalt me wel!

zit er ook al een tijd aan te denken om dat ding naked te maken, rij vaak kleine stukjes en vind hem dan wel wat hebben, moet dan alleen de beugels (koplamp) en draden wegwerken + een nieuwe cockpit kopen en een manier zien te vinden om een (lens projector :9~ ) te plaatsen.

wat ik nu ff noem kost al een aardige duit.
Weet je, als je ooit zin hebt, ben ik wel nieuwsgierig wat voor ontwerp je kan maken in photoshop, hoeft van mij niet zo fel, ik vind zwart, wit, grijs wel erg mooi, just remember: ik heb 0,0 ervaring met plasti-dip en 5% ervaring met plamuren (car-pc touchscreen, ziet er niet uit -O- maar het zit wel *O* )

:}
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik al een tijdje niet heb gereageerd, kwam het net ineens weer tegen.
kappen en tank liggen bij spuiter. ik ga ergens volgende week naar mijn stickeraar om stickers te designen en uit te laten snijden.

@sanscorp

voor polysteren gebruik ik een simpel polyester setje van motip en voor plamuren polyesterplamuur van motip.

als je de div zwart wil proberen zou ik het zeker doen, aangezien je plastidip er toch weer af kan trekken als het je niet bevalt.
het spuiten van plastidip is overigens erg makkelijk, al helemaal met mat zwart.
het hecht als een gek en je kan vrij dikke lagen maken dus het zal als je normaal spuit niet snel druipers opleveren. na 10 minuten is het alweer zon beetje droog.

ik zal wel kijken of ik een photoshop kan maken.
is wel een leuk projectje om te doen.

ik zal binnenkort wel meer van me laten horen.

mike
 
ik hoor het veel idd, zie dat de bussen al weer duurder zijn geworden, eerst 9,50 p.s. en nu 11,50, zal wel steeds meer vraag naar zijn.

ik ben benieuwd naar het fotosoepje in met mat zwart!
denk dat helemaal zwart, zonder stickers, niet heel mooi is, maar ik zie het wel.

hou ons ook vooral maar op de hoogte over je eigen project :Y
 
Sorry Oma, :Z even het topic wakker schudden!!!! :+

*O* En al vorderingen gemaakt, al opgeschoten met de stickers en het spuitwerk? O-)
 
het spijt mij zeer voor de late reactie,
ik zit met gescheurde enkelbanden dus kan niet veel doen.
was ook bezig met motorrijlessen maar die moeten ook even worden uitgesteld.

zodra ik weer een beetje mobiel ben ga ik de voorvelg spuiten en beide in blanke lak zetten.

bedankt voor jullie reacties, ik houd jullie op de hoogte.

mike
 
:}
Heeft me een tijdje gekost om alles te lezen, maar mijn interesse heb je :Y
Als ik de ruimte had dan zou ik er ook een 2e motor bij kopen om er een streetfighter van te maken. Maar de ruimte is er jammer genoeg niet :(

Je hebt er iig weer een volger bij :)
 
ah joh watje :+ haha

ik zit in het gips en al 3 maanden thuis niks te doen.. als ik kon kiezen had ik liever mijn poot gebroken dan dat je je hand niet meer kunt gebruiken.

succes en niet overbelasten anders kom je er nooit meer van af...
 
Had je toevallig een foto van hoe die er nu bij staat? Zoals ie op de animatiefoto is vind ik 'm erg mooi en ben dan ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ;)
 
ben op het moment even vooral gefocust op school dus ben er nog niet echt aan toe gekomen.
heb wel al een andere spuiter gevonden welke mijn motor gaat spuiten.

lak is vespa blauw,
vond het een mooi effect hebben met het metallic dus heb daar voor gekozen.

zodra er wat gebeurd laat ik het weten
 
kleine update.
AVB is binnen, AVD staat gereserveerd voor 10 januari.
denk dat ik maar even op moet schieten met de motor.
z.s.m. update dus ;)
 
laat je bouwproject eerst maar zitten!
Zorg dat je je rijbewijs voor die nieuwe regeling haalt!!!!!
En hopen dat er geen sneeuw ligt, daardoor werd die van mij ook afgelast de eerste keer :(
 
morgen is het zover, dan heb ik mijn avd examen.
dan is het erop of eronder.
hopen dat er geen sneeuw ligt.
het spijt me dat ik continu updates beloof en ik ze niet waar maak.
heb het erg druk met school en werk en zie nergens tijd om naar de garage toe te rijden en daar te sleutelen.
 
Al regelmatig hier gekeken, denk maar zo, werk en school gaat voor.
Zal voor je duimen morgen, wens je veel succes.
En hopelijk ligt er in het haagse minder sneeuw dan hier in het oosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan