\Hallo mede forum gebruikers heb een vraag ??
Het blok van mijn xj 700 maxim is in de soep gelopen Helaas
Nu wil ik er een blok van een xj 900s onder hangen zou moeten passen toch .
De carburateurs pak ik ook van een xj 900 en de cdi unit ook maar moet ik ook de kabelboom en de bochten van de uitlaat meenemen of zelfs liever een complete uitlaat.
Zodat ik achteraf niet voor verrassingen komt te staan want hier in het zuiden van ons kikker land zit niet vlug een sloop waar ik terecht kan voor onderdelen dus neem ik liever alles in een keer mee.
Hoor het wel grts Johnny
Denk niet dat iemand het al geprobeerd heeft dus dan blijft het gissen of t 1 op 1 past.
Zie verder ook niks op internep dus aan jou om het risico te nemen.
Als t wel past heb je iig iets om te vertellen en kan je andere mensen helpen. ;-)
Ik denk juist dat dit eerder gedaan is, al dan niet in nl.
Misschien xj fora zoeken, of zelfs een xj700 maxim forum (usa?)
misschien heb ik het verkeerd gelezen?
misschien heb ik het verkeerd gelezen?
Right, Dave. The bike is an ´85 XJ700N Maxim and the donor engine is from an ´86 XJ700S Maxim - and yes, the XJ900 ignition cover is held with 4 regular bolts, easyli replacable with Allen-head bolts.
En hoezo zou je denken dat de cardan niet gaat passen moet toch kunnen volgens de foto`s en shema`s zijn ze allemaal het zelfde toch .
Geen dank graag gedaan maar ik hou je op de hoogte over het plan van aanpak en het in en uitbouwen van het motor blok.
Grts Johnny