Me
Die hard MF'er
Ik heb een CDI unit( type Shindengen CI554A) waarop een 4-polige aansluiting met daarnaast een 2 polige aansluiting.
De 4-polige is het probleem niet, is origineel met de bijbehorende 4 polige steker
(pulsgever en aansluiting naar bobine etc).
De 2-polige is om de rood/zwarte draad van de alternator aan te sluiten op de CDI alleen heb ik daar de bijbehorende 2-polige steker niet van.
Ik weet daarom niet welke van de 2 polen op de plus moet en ik neem aan dat de andere pool de min is.
Heeft iemand iets dergelijks origineels op zijn motor zitten van waaruit te herleiden is waar + en - moeten zitten?
Alvast bedankt voor het meedenken.
De 4-polige is het probleem niet, is origineel met de bijbehorende 4 polige steker
(pulsgever en aansluiting naar bobine etc).
De 2-polige is om de rood/zwarte draad van de alternator aan te sluiten op de CDI alleen heb ik daar de bijbehorende 2-polige steker niet van.
Ik weet daarom niet welke van de 2 polen op de plus moet en ik neem aan dat de andere pool de min is.
Heeft iemand iets dergelijks origineels op zijn motor zitten van waaruit te herleiden is waar + en - moeten zitten?
Alvast bedankt voor het meedenken.