Hoi XR rijders, ik ben heel benieuwd wat jullie XR650r'ren verbruiken bij wat voor omstandigheden.
Ook naar de ervaringen met het subframe, hoe sterk is deze voor bagare ophanging?
Ik heb gezien dat HM een XR levert met electrische starter, alle in nederland geleverde modellen zijn alleen met kick start toch? Weet iemand iets meer over dit knopjestart blok?
Ik zoek de Ideale motor voor langere reizen, misschien rally'tjes en offroad/enduro/allroad ritten. Deze bestaat niet dus heb ik het plan er langzaam zelf een te gaan bouwen. De XR lijkt mij een heel goede basis om het soepele blok, lichte maar sterke frame, onderhoudsarm, simpel en de ruige uitstraling
Wel heeft de lc4 adventure al veel van de dual sport modificaties die op de XR nog moeten worden gebouwd. Maar toch, de Xr is XtRa.
Ook naar de ervaringen met het subframe, hoe sterk is deze voor bagare ophanging?
Ik heb gezien dat HM een XR levert met electrische starter, alle in nederland geleverde modellen zijn alleen met kick start toch? Weet iemand iets meer over dit knopjestart blok?
Ik zoek de Ideale motor voor langere reizen, misschien rally'tjes en offroad/enduro/allroad ritten. Deze bestaat niet dus heb ik het plan er langzaam zelf een te gaan bouwen. De XR lijkt mij een heel goede basis om het soepele blok, lichte maar sterke frame, onderhoudsarm, simpel en de ruige uitstraling
Wel heeft de lc4 adventure al veel van de dual sport modificaties die op de XR nog moeten worden gebouwd. Maar toch, de Xr is XtRa.
Laatst bewerkt: