xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Good bye my friends, good bye

Na 5 jaar 8 maanden en 1 week valt voor mij en m’n XTX het doek. Ja, je leest het goed. Look gaat het XT660X topic verlaten. Net als Griff, Ariekanari, en Fuse, (allen ex XTX rijders) ben ik ook gezwicht voor een KTM690SMC.
De XTX is verkocht en de SMC aangeschaft. In de toekomst zal ik best nog wel eens lekker mee lullen hier op het topic, en eventueel vragen van anderen beantwoorden mits ik het antwoord weet.

“the train keeps on rolling”, en ik ben net overgestapt. Daar waar nieuwe leden zich melden vertrekken de oude.

Allemaal veel plezier met de XTX toegewenst en wie weet zien we elkaar nog wel eens op een of andere supermotard meeting.

full


Groeten, Look
 
Laatst bewerkt:
look bedankt voor je vele reactie`s in dit topic
graag behouden we wel je kennis dus steun ons daar waar je kunt
en ik wens je heel veel plezier op je nieuwe motor toe

veel veilige kilometers
 
Look, de groeten...bedankt voor je informatie en meningen!
Mede dankzij jou rij ik nu XT660X en met gruwelijk veel plezier! Veel plezier op je oranje kanon :) !

Martijn
 
Wat wil je ervoor hebben? Die van mij moet eigenlijk gespoten worden maar zo wit zou ook niet misstaan 8-)

Hallo,

heeft er misschien iemand interesse in een complete witte kuipset? Is origineel en gewoon blanco wit. Betreft nog de oude grote. (2004-2005-2006 en bij de XTR tot heden). Set bestaat uit zijpanelen, achterkant, koplamp kuipje en lang voorspatbord. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking.

grtz

[afbeelding]
 
Good bye my friends, good bye

Na 5 jaar 8 maanden en 1 week valt voor mij en m’n XTX het doek. Ja, je leest het goed. Look gaat het XT660X topic verlaten. Net als Griff, Ariekanari, en Fuse, (allen ex XTX rijders) ben ik ook gezwicht voor een KTM690SMC.
De XTX is verkocht en de SMC aangeschaft. In de toekomst zal ik best nog wel eens lekker mee lullen hier op het topic, en eventueel vragen van anderen beantwoorden mits ik het antwoord weet.

“the train keeps on rolling”, en ik ben net overgestapt. Daar waar nieuwe leden zich melden vertrekken de oude.

Allemaal veel plezier met de XTX toegewenst en wie weet zien we elkaar nog wel eens op een of andere supermotard meeting.

[afbeelding]

Groeten, Look

Nou Look ik wens je alle plezier van de wereld op je nieuwe SMC! Dankjewel voor alle nuttige tips en vragen die je beantwoord hebt! Misschien is het een idee om naar een meeting te komen met de KTM?

Groeten Marijn
 
Good bye my friends, good bye

Na 5 jaar 8 maanden en 1 week valt voor mij en m’n XTX het doek. Ja, je leest het goed. Look gaat het XT660X topic verlaten. Net als Griff, Ariekanari, en Fuse, (allen ex XTX rijders) ben ik ook gezwicht voor een KTM690SMC.
De XTX is verkocht en de SMC aangeschaft. In de toekomst zal ik best nog wel eens lekker mee lullen hier op het topic, en eventueel vragen van anderen beantwoorden mits ik het antwoord weet.

“the train keeps on rolling”, en ik ben net overgestapt. Daar waar nieuwe leden zich melden vertrekken de oude.

Allemaal veel plezier met de XTX toegewenst en wie weet zien we elkaar nog wel eens op een of andere supermotard meeting.

idd look

veel plezier met de ktm smc
machtig mooi apparaat


[afbeelding]

Groeten, Look
 
Nou hij staat in de schuur

Wat een kolere eind rijden rotterdam Leeuwarden

Maar de oudevrijsterachtig van xt660r
Die door berry naar Friesland was geïmporteerd
Is weer terug in de randstad :)

Morgen maar een even kijken hoe hij is :)
 
Nou hij staat in de schuur

Wat een kolere eind rijden rotterdam Leeuwarden

Maar de oudevrijsterachtig van xt660r
Die door berry naar Friesland was geïmporteerd
Is weer terug in de randstad :)

Morgen maar een even kijken hoe hij is :)

top!
 
Look! echt te grappig dat we nu weer samen in het SMC topic rond hangen ha ha.
Over 2 weken ga ik mijn SMC ophalen :P

Ja, geinig. en dan gaan wee eerst weer naar de MC-Donalds voor we naar Lelystad gaan. Maak ik daar weer wat foto's net als toen met de XTX.

gr, Look.
 
Look, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!.
En veel veilige kilometers natuurlijk toegewenst!
Ben je er nog wel bij met de XT meeting?
 
hallo,

vorig jaar heb ik hier ook wel es wat gepost omdat ik een xtx wou kopen maar uiteindelijk ben ik toen voor een 600hornet gegaan, maar vandaag ee proefrit gemaakt op een xtx en de hornet staat te koop :)

zodra die verkocht is haal ik mezelf een xtx op en zal ik hier weer aanwezig zijn :)
 
hallo,

vorig jaar heb ik hier ook wel es wat gepost omdat ik een xtx wou kopen maar uiteindelijk ben ik toen voor een 600hornet gegaan, maar vandaag ee proefrit gemaakt op een xtx en de hornet staat te koop :)

zodra die verkocht is haal ik mezelf een xtx op en zal ik hier weer aanwezig zijn :)

Lekkere fiets hè? Ik heb er ook van genoten, meer dan dat...
 
Vandaag even een afspraak gemaakt bij de dealer...

Dinsdag verse vloeistoffen/filters, achterveer wat stugger zetten en een ritje op de dyno.
Nu hopen op een doorzetten van het betere weer!
 
Look, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!.
En veel veilige kilometers natuurlijk toegewenst!
Ben je er nog wel bij met de XT meeting?

Eef, als er een meeting komt probeer ik er zeker bij te zijn. Ik hou het topic in de gaten.

gr, Look.
 
Nou hij staat in de schuur

Wat een kolere eind rijden rotterdam Leeuwarden

Maar de oudevrijsterachtig van xt660r
Die door berry naar Friesland was geïmporteerd
Is weer terug in de randstad :)

Morgen maar een even kijken hoe hij is :)

Is de terugreis goed verlopen, niks verloren onderweg ;)

Veel plezier ermee!
 
Ik zag net iemand bij de westergasfabriek in amsterdam met een zwarte XTx met twee zilveren akra's erop showen aan 'collega's' of vrienden.
Iemand van hier geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan