xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd klote als je daarvoor van de ene uithoek van nederland naar de andere hebt moeten rijden.

Mijn xt is ook voor woon/werk verkeerd gebruikt, alles netjes bijgewerkt en ziet er niks meer van!
De prijs was er dan ook na, en mijn budget ook :p
 
welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf
we kunnen wel eens samen komen ik ken nog 2 andere xtx rijders bij ons in de buurt misschien leuk om eens een blokje om te doen
 
Hallo allemaal,

Ik was zaterdag van plan om een xtx te gaan kopen in zuid-limburg dus de avond ervoor telefonisch contact gehad om het meeste te regelen want ik moest uit groningen komen.

het gaat om deze advertentie: Motorshopper: Yamaha XT660X supermoto 2007 zeer net!

eenmaal aangekomen zijn we weer snel vertrokken, in tegenstelling tot wat er in de advertentie beweerd word is deze motor helemaal niet zeer net en/of met liefde behandeld.

onderkant van het frame was verroest, beugels van de tank ook verroest, en voor de rest was het blok helemaal aangevreten en het lak bijna helemaal aangetast door pekel, de motor stond dan ook op regenbanden en werd tijdens de winter vollop gebruikt.

wil dan ook iedereen waarschuwen hiervoor wie op zoek is naar een xtx, ik had de motor zelfs nog voor 2500 euro laten staan als me dat werd aangeboden, ik heb nog nooit een motor in zon slechte staat gezien.

toen ik de remblokken achter bekeek en ebc erop zag staan werd me nog wel even verteld dat deze blokken van brembo waren, eerlijke mensen dus.



maar toch nog leuk nieuws.... richting groningen op de terugweg in hoogeveen bij jager motoren een zwarte xtx uit 2006 met 9600km op de teller gekocht, helemaal standaard op de bt003 bandjes na en wat rijdt dat toch geweldig ! :D


[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

de koffer is er ondertussen allang vanaf :)

Met de aanbieder van die oranje xt660x heb ik ook nog contact gehad (heel globaal nog), maar goed dat ik weet in wat voor staat die motor is.... Fijne verkoper dus! :(

Veel plezier van je aankoop! :]
 
das niet ver weg, woon zelf in ten boer

heb eigenlijk nog geen 1x een xtx zien rijden in groningen :p
 
Laatst bewerkt:
haha jahwel, mn vriendin ook. We wonen een paar honderd meter van hem af.

Hoezo dan, heb jij em daar ook gehaald?
 
lijkt me tof, waar woon jij eigenlijk dan ?

gefeliciteerd met je mooie aanschaf

ik woon en schildwolde dat is 20 km van groningen we moeten maar een keer afspreken
ik hoor het wel.

groetjes uut grunn.

Gerard
full
 
hallo beste Roy

hoe gaat ie.

ik heb mijn motor weer van stal gehaald.
we moeten binnen kort maar weer een keer afspreken.

het is toch mooi met een paar mooie xtx's door groningen te rijden.

groetjes gerard

P.S. heb een tijd niet op de forum gezeten moet even weer wennen.
full
 
gefeliciteerd met je mooie aanschaf

ik woon en schildwolde dat is 20 km van groningen we moeten maar een keer afspreken
ik hoor het wel.

groetjes uut grunn.

Gerard[afbeelding]


Dat is grappig om te zien dat je die uitlaten monteert.
Ik ben vandaag een eindkapje van mijn LeoVince X3 kwijt geraakt (zit ook weer niet mee)
Iemand een idee waar ik een nieuwe kan bestellen?
 
Dat is grappig om te zien dat je die uitlaten monteert.
Ik ben vandaag een eindkapje van mijn LeoVince X3 kwijt geraakt (zit ook weer niet mee)
Iemand een idee waar ik een nieuwe kan bestellen?

dat is alweer een oude foto zeker alweer 3 jaar oud mooi geluid.
en het is veilig ze horen je van ver aankomen.
 
welkom terug gerard
inderdaad een paar topics niets van je gehoord en ook op de mail weinig reactie maar het wordt lekker weer dus inderdaad t.z.t maar eens even een route uit zeten

: mijn vriendin en schoonzus hebben bij marcel gereden
ik heb bij severijn me lessen gehad
 
full

mijn voertuig

xtx 2004
2008 achterbrug
volledig crd uitlaatsysteem
pc3
dna stage 2 filtercover
dna filter
snorkel verwijderd
yamaha handkappen
pilot power 2ct voor en achter
 
Laatst bewerkt:
Joo,
Ik laat het ook niet altijd veel van mijn horen op het forum... Maar lees het forum wel:D
Ik las een tijdje geleden over een meeting 25 maart in Utrecht. dit lijkt mij een leuk/ goed plan!
Nu is mijn vraag.... Wie gaan er heen? gaat het nog door? Hoe laat? en waar?
Aan gezien ik nog geen 10 min er vanaf woon, ben ik er zeker bij! ( als het nog door gaat)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan