xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Ik ben van plan om een starlane engear gear indicator aan te sluiten maar ik weet niet welke draden ik precies moet hebben hiervoor, bij de display weg.

PINK = Ignition switched 12V
BROWN = GROUND connection to the harness
GREEN = SPEED pulse
YELLOW = RPM pulse (Engine Revolution)
GREY = Neutral Light

Deze draden zoek ik, weet iemand hiervan de kleuren ? dan maak ik er ook wel een how too van :)
 
Hallo

Ik heb mijn Silencers geplaatst
Omdat ik de buren en eigenlijk iedereen boos aan het worden was :)

Maar moet er nog wat afgesteld worden
Lijkt of hij iets moeilijker ademt kan het ook mis hebben

Ben benieuwd
 
Heb na de verkoop van de XT,yamalube 10w40 motorolie over,precies genoeg voor een oliewissel van de xt660,iemand intresse?
 
van de week even sprintje getrokken tegen maatje van mij met een XR650R
begrenzers eruit dus rond de 55pk (krukas)
mijn xt heeft 53 wielpk

ging gelijk op tot de 160 en dat terwijl hij 20 kilo lichter is en de motor ook een kilo of 30.

heb ik toch wat aan alle mods gehad
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik heb mijn Silencers geplaatst
Omdat ik de buren en eigenlijk iedereen boos aan het worden was :)

Maar moet er nog wat afgesteld worden
Lijkt of hij iets moeilijker ademt kan het ook mis hebben

Ben benieuwd

Ik had een keer m´n db-killer erin gedaan omdat ik op bezoek moest komen op het bureau bij oom agent,maar ik had meteen het gevoel dat ik heel wat vermogen kwijt was ...
Naar mijn idee,geen db-killers erin,kan je motor lekker vrij uitademen ;)

@ MarijnXTX je hebt PB
 
Laatst bewerkt:
zaterdag hebben wij de eggrun gereden we zijn naar vries (de brink) geweest
met 64 motoren.

dan rijden we en het beging met 292 motoren door roden heen. *D :]











groetjes gerard
full
 
Sinds een paar dagen lijkt het alsof mijn motor aan het heen en weer glijden is aan de achterkant. De bandenspanning is ok en het profiel is ook nog wel voor 40% aanwezig. Wel veel snelweg kilometers , doch ziet het er nog goed uit.

Nu wees een collega er mij op aan dat het misschien de lagers zouden kunnen zijn. Er zit inderdaad wel een lichte speling van links naar rechts op het achterwiel (max. 4mm van uiterste naar uiterste). Maar het lijkt mij sterk dat de lagers al na 30.000km op zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee of weleens de wiellagers vervangen???? Dan hoor ik het graag.

Ciao,
Darwin

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

gewoon laten vervangen rijdt ie weer goed. heb ik ook gehad en is heel normaal en kost een drol.
 
Hallo,

De stickers van mn ene zijkap beginnen af te "pellen", iemand een idee of je dit per stuk kan kopen of moet je deze direct per 2 kopen. Enig idee van de prijs?

Mvg

Jonas
 
Jonas......

Toevallig heb ik 2 weken terug de sticker van het kontje besteld.
De dealer vertelde mij dat alle stickers gewoon los te krijgen zijn.
Ik moest € 27,- betalen.
 
hallo, ben sinds kort ook trotse eigenaar van de xtx660! helaas wel nog 25kw..
weet niet of ik me hier zomaar mag melden maar toch doe ik het maar even, haha!
leuk om zo berichten te lezen van andere met ook een xtx
hierbij een fototje

2n02flu.jpg


gr Frans
 
Dankje!
ja opzich rijd hij nog best fijn voor een 25kw. ik vind hem alleen een beetje ''bokkerig'' vooral bij lage snelheid, weet niet of dit aan mijn licht of aan de motor, of hebben jullie er ook last van?
 
Dat is het typische gedrag van een 1pitter, je kan dit eventueel verhelpen door je " CO" te verhogen of door een powercommander te installeren.

Je CO verhogen moet je even opzoeken in een van de XT topics, staat meer over uitgelegt (natuurlijk wel met de help functie zoeken, anders ben je nog wel even zoet!).

Groeten
 
Heb de achterlagers vervangen en wat een wereld van verschil is dat zeg *o*
Dat zo'n klein maar essentieel onderdeel zo veel invloed heeft op het rijgedrag van de fiets!

Bedankt voor alle reacties iig :}

@franskuuh
ik weet niet of het heel veel nut heeft om een powercommander op een 25kw fiets te zetten. Orginele uitlaten vervangen voor leo's of acra's en eveneens een ander luchtfilter scheelt ook al een hoop (bij een niet geknepen fiets). Zou daar eerst mee beginnen, of eigenlijk de begrenzer eraf halen maar dat kan waarschijnlijk niet icm je rijbewijs...
 
Ik heb ook een powercommander + open pijp op mijn 25kw maar heb natuurlijk wel even de 25kw er afgehaald, Is zo gedaan kost nog geen 5min kan je ook eens proberen als je dat leuk vindt ;)... Het plaatje wat je gas tegenhoud. (als je gas niet helemaal open kan doen). Je kan het zo weer terug buigen voor het geval dat het niet toepasselijk is., ik rij al 2 jaar op voll vermogen maar wel op 25kw papieren, Ze kunnen hem toch niet op de test bank gooien;) en het maakt niet zo heel veel verschil uit. Het trek gewoon net even wat sneller op;) ( ik mag nu al een zware motor)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, toekomstige XT660 rijder hier :W

Ik hebvandaag proefgereden op een XT660R. Hoe vergelijkt deze t.o.v. een XT660X?

Ik vind de 660X mooier, maar die had de dealer niet staan.

Hoeveel verschil heb je bij het monteren van open uitlaten en een Power Commander?

De XT660R beviel wel :) , had m alleen iets scherper gewild (afgifte, vering, remming).
 
R is de enduro versie en X de supermoto,als je ´m scherper wilt zou ik zeker voor de Xt660X gaan!
Ik had de combo,akra 2 in 1 en powercommander USB3,kwam goed van z´n plek af & vrijwel geen bokken icm de powercommander.Wel had ik de vertanding ook nog iets veranderd,ik hoef namelijk geen 185 te rijden op de supermotard,trek liever snel op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan