xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst even een toerenteller op mijn xt gebouwd. Het is een teller van Stage6, eigenlijk meer een scooter merk, maar het werkt perfect. Niet dat je het nou zo hard nodig hebt maar het is toch leuk om is te weten hoeveel toeren je nou maakt in tijdens het rijden. Klikje voor de webshop. Hieronder een actie filmpje van de toerenteller.
http://www.youtube.com/watch?v=jsMThy--kq4





Ook ben ik ff bezig geweest met een mounting plaats voor me GoPRO. Ik heb hem toen onder me spatbord vastgezet en ik kwam erachter dat dat wel hele leuke beelden geeft.



Hier onder weer een actie filmpje :9
http://www.youtube.com/watch?v=9NIICATEB6s
De kwaliteit kan een beetje mee vallen, ik heb de video flink gecomprimeerd om hem op een usb stick te kunnen zetten.
 
hoe kun jij nou tijdens het rijden de camera aan en uit doen dan ?
GoPro kan je met een afstandsbediening uitrusten. Anders gewoon stoppen om aan/ uit te zetten. Ik monteer hem ook wel eens aan de duo-step (kijkrichting achterkant) , geeft leuke shots die je tussen de normale beelden door kan monteren.

Gr. Patrick
 
zo maar es ff bellen met OTR, had de 18e al wat besteld maar heb nog helemaal niks gehoord en ze hebben ook nog niks verzonden
 
zo maar es ff bellen met OTR, had de 18e al wat besteld maar heb nog helemaal niks gehoord en ze hebben ook nog niks verzonden

Ik heb ook weleens wat besteld.
Na 9 dagen werd het ineens verzonden.
Ik denk dat ze zelf ook niet alles op vooraad hebben ;)

Trouwens wel een snelle levering na verzenden, binnen anderhalve dag was het pakketje binnen.
 
Ik heb ook weleens wat besteld.
Na 9 dagen werd het ineens verzonden.
Ik denk dat ze zelf ook niet alles op vooraad hebben ;)

Trouwens wel een snelle levering na verzenden, binnen anderhalve dag was het pakketje binnen.

Deze ervaring deel ik! Ik had er Stealth knippers besteld, ze werden ook bij mij ruim na een week verzonden. Eenmaal na verzending netjes binnen 2 dagen alles binnen gehad. Lang leve track & trace!

Groeten
 
net gebeld maar de koplamp heeft een levertijd van zon 10dagen dus dat zal verklaren waarom ik nog niks gehoord heb.

Nog ff wachten dus
 
Reed net op de snelweg gaat ineens mij "engine" lampje branden.
Nu krijg ik error code 24 (lO2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none) ) opzicht niet zo gek want die heb ik er niet opzitten :)

Ik denk dat mijn O2-Sensor eliminator uit de connector getrild is.
Kan iemand bevestigen dat hij links voor onder de tank hoort te zitten? (zie foto)
full
 
Plaatje, vanmiddag even schoongemaakt.
[afbeelding]

Kom je toevallig uit omgeving Vught/Cromvoirt? want zag gister precies de zelfde rijden.

en ik zie veel over een andere kenteken plaat houder maar ik kan niet echt een goede site vinden, wie kent een goede site?(weet dat het al vaak genoemt is maar kan hem zo snel niet vinden..) Dankje!
 
Laatst bewerkt:
Net op een XT gereden als proefrit. Rijdt echt super lekker.. Alleen deze XT week af naar links als je zonder handen reed. Heb m daarom laten staan aangezien ik dat niet echt vertrouw.
Neem aan dat een XT ook zonder handen netjes rechtdoor rijdt . . . .

Weet nu wel cker dat t een XT gaat worden. Heerlijk gereden...
Als jullie r nog 1 weten of die van jullie zelf, let me know.. Budget is 3500 e...

thnx
hey alex

ik heb er ook wl een
ben er toch achter dat ik weer een cabrio wil :)

2006
7400 kilometer
dubbele akra sp
kn filter
powercommander
carbon heelplates

mail maar als je interesse heb
er moet maar iets bij van je budget :)
maar niet eel veel !

groet
 
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een project. Ik zoek een zwart zadel van een xt660.
Weet iemand of de zadels van de modellen hetzelfde zijn? Qua uiterlijk lijken ze hetzelfde.
Alvast bedankt!!

9030.jpg


yamaha-xt660x-2010_6yamaha-xt660x-2010_1+supermoto.jpg
 
Ik heb hier nog een topkoffer liggen met rek erbij en alle montage benodigheden erbij

01062012660.jpg


kan ik deze aan iemand hier verkopen ? :)
 
Ik heb wel intressen kun je me even een paar foto's mailen en wat wil je evoor hebben?
hey alex

ik heb er ook wl een
ben er toch achter dat ik weer een cabrio wil :)

2006
7400 kilometer
dubbele akra sp
kn filter
powercommander
carbon heelplates

mail maar als je interesse heb
er moet maar iets bij van je budget :)
maar niet eel veel !

groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan