XTZ 750 Super Ténéré - Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tenzij je koppelingskorf veren besluiten in je carter te gaan spelen uiteraard. Verder niet kapot te krijgen.
Zijn er al gevallen bekend dat cilinders gehoond moeten worden? Revisie van de kop heb ik wel van gehoord en nieuwe zuigerveren, maar honen met een overmaatse ben ik op fora nog niet tegengekomen.
 
Was ik maar rijk.......... Goeie deal lijkt me! Daar moet je zeker vanaf zien te komen.
ik hoop het :P

Was inprincipe mijn reserveblok heb ik toen overgenomen van *Thomas* volgens hem waren de klepseals recent vervangen maar toen ik hem aan de praat had rookte hij nog erger dan me CR250 :X Dus gelijk alles gedaan op de koppeling na (geld was op)

Ding ligt nu in een hoekje en kan het geld goed gebruiken gezien we een nieuw dak moeten gaan leggen thuis :/
 
Ding ligt nu in een hoekje en kan het geld goed gebruiken gezien we een nieuw dak moeten gaan leggen thuis :/
Duur dakje zo te zien. -O-
Hou je nog wel een motor over om te rijden?


Morgen wil ik (samen met zoonlief) op de tenere naar Luxemburg rijden om daar een paar dagen te kamperen.

Hoop dat mijn versnellingsbak het uithoudt, hij schakelt niet zo soepeltjes meer.

**Houdt het motorblokje even in gedachte**
 
Duur dakje zo te zien. -O-
Hou je nog wel een motor over om te rijden?


Morgen wil ik (samen met zoonlief) op de tenere naar Luxemburg rijden om daar een paar dagen te kamperen.

Hoop dat mijn versnellingsbak het uithoudt, hij schakelt niet zo soepeltjes meer.

**Houdt het motorblokje even in gedachte**


punt is dan ook nog dat er een kleine op komst is die niet helemaal in de planning zat :X

Maar mijn trouwe XTZ blijft en een woonwerk motor(tje) of een MZ 150 of een XS400. Mijn XTZ heeft met een koprevisie ondergaan incl distributie omdat we nu nog geld hebben om het in de motor te stoppen zodat ie 'probleemloos' richting de 100.000 kan gaan nu. Misschien volgend jaar de koppeling uitvoorzorg.
 
"een kleine op komst is die niet helemaal in de planning zat"

dat worden de leukste ;)

gefeliciteerd en geniet er maar van
 
Goedmiddag XTZ rijders! Ik ben al jaren een fanatiek Triumphrider, maar "vroeger" heb ik samen met mijn pa een XTZ 750 gehad. Een wit/paars/roze. Helaas is mijn pa overleden en de laatste tijd krijg ik meer en meer het gevoel om weer een XTZ te kopen, voor "old time sake". Mag best een opknapper zijn. Ik heb MP, Speurder, MF e.d. bekeken maar wil jullie, als kenners, vragen of jullie er nog een weten te staan tot ongeveer 2500 euro.

Thanks, Micha
 
Goedmiddag XTZ rijders! Ik ben al jaren een fanatiek Triumphrider, maar "vroeger" heb ik samen met mijn pa een XTZ 750 gehad. Een wit/paars/roze. Helaas is mijn pa overleden en de laatste tijd krijg ik meer en meer het gevoel om weer een XTZ te kopen, voor "old time sake". Mag best een opknapper zijn. Ik heb MP, Speurder, MF e.d. bekeken maar wil jullie, als kenners, vragen of jullie er nog een weten te staan tot ongeveer 2500 euro.

Thanks, Micha

Hoi Micha, welkom bij ons. Ook al heb je nog geen S10.
Ik zal het in de gaten houden voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan