Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XTZ 750 Super Ténéré - Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer

Gezien het enthousiasme van het winkelend publiek zal ik hier ook nog wel effekes blijven, en da's geen straf!
 
ook niet verkeerd:

leuk en klein:

KLIK



kan ze evt. in china bestellen..
bij interesse even mailen..

(minstens 10 geinteresseerden nodig)
prijs per set +/- €15.- ex verzenden
 
Laatst bewerkt:
ook niet verkeerd:

leuk en klein:

KLIK
Veelste klein (20mm), als ze nu eens tussen de 45 en 50mm diameter hadden kon ik ze in die (overbodige) luchtroosters zetten.
Waarom dit specifiek voor de st is ontgaat me even.


Die uitlaat is echt niet duur.
 
Laatst bewerkt:
na weer een aantal duizenden kilometers gereden te hebben ben ik maar weer aan de slag gegaan met het periodieke groot onderhoud:



Tijd geleden moest ik de voortandwielmoer al een keer vast draaien en toen zag ik dat mijn kettingset eigenlijk al versleten was. Maar ik had er nog niet echt de tijd voor gevonden om het aan te pakken. Al met al toch nog een paar duizenden kilometers uit weten te persen, maar hij is nu wel echt op..



Moer zat overigens weer los :-/
 
Laatst bewerkt:
Die zijn idd beter Patrick.
Eerst maar eens op vakantie.

Goed bezig Jouke,
Zat ik al te twijfelen over mijn kettingsetje, vergeleken met die van jou kan ik nog wel even vooruit.
"periodiek groot onderhoud" is dat incl. kleppen stellen (om de ??km)?
 
Laatst bewerkt:
Nah, ik pak aan waar ik zin in heb.

Ik wou even de achterbrug er uit halen, maar dat zit er zo te zien niet echt in Dat heb ik nou elke keer met de S10 . Als ik het zo zie moet ik de olietank (of in ieder geval de slang) er af halen en de achterrempomp. En om die pomp er af te halen moet ook de uitlaat er weer helemaal af...
 
Ik heb deel 9 weer in de in mn favorieten gezet Dan kan ik weer lekker meelezen en zo nu en dan wat posten

 
@dimityk,
Geen foto van je s10?
Dan zet ik je erbij.

@Jouke,
Ziet er idd goed uit, hoop voor je dat dat ongesmeerde lagertje er ook zo uitziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.