Yamaha DT 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan staes

Rookie
5 aug 2023
1
0
Goede Middag,

Ik heb een Yamaha DT 50 RMS van 2007 de brommer stotterde heb een nieuwe bougie geplaatst en nieuwe carburator en nieuwe luchtfilter er zit origineel op de uitlaat een darmpje naar een soort katalysator dan een slang naar de luchtfilter stationaar blijft hij niet draaien als de slang op het koppelstuk zit naar de luchtfilter als hij afgekoppelt is wel en maakt veel lawaai als de motor stationaar draait weet er iemand de oorzaak van Mvg Stefan
 
😱


1691241899596.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goede Middag,

Ik heb een Yamaha DT 50 RMS van 2007 de brommer stotterde heb een nieuwe bougie geplaatst en nieuwe carburator en nieuwe luchtfilter er zit origineel op de uitlaat een darmpje naar een soort katalysator dan een slang naar de luchtfilter stationaar blijft hij niet draaien als de slang op het koppelstuk zit naar de luchtfilter als hij afgekoppelt is wel en maakt veel lawaai als de motor stationaar draait weet er iemand de oorzaak van Mvg Stefan
@stefan staes
je plaatst een bromfiets gerelateerde vraag op een motorforum.
niet de correcte plaats voor dergelijke bromfietsvragen.

wellicht heb je mazzel en dat iemand je gaat/kan helpen.
 
Goede Middag,

Ik heb een Yamaha DT 50 RMS van 2007 de brommer stotterde heb een nieuwe bougie geplaatst en nieuwe carburator en nieuwe luchtfilter er zit origineel op de uitlaat een darmpje naar een soort katalysator dan een slang naar de luchtfilter stationaar blijft hij niet draaien als de slang op het koppelstuk zit naar de luchtfilter als hij afgekoppelt is wel en maakt veel lawaai als de motor stationaar draait weet er iemand de oorzaak van Mvg Stefan

Hoi Stefan,

Zoek even een bromfiets forum voor jouw vraag, Motor-Forum.nl is echt voor motorfietsen bedoeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan