snelle_erry
Rookie
- 10 sep 2022
- 5
- 3
iets met jaartallen ?GENUINE YAMAHA DT125 MX 1977-81 MAGNETO ALTERNATOR & FLYWHEEL | eBay
GENUINE YAMAHA DT125 MX 1977-81 MAGNETO ALTERNATOR & FLYWHEEL | Vehicle Parts & Accessories, Motorcycle & Scooter Parts & Accessories, Electrical & Ignition Components | eBay!www.benl.ebay.be
Je hebt gelijk,iets met jaartallen ?
@ TS : je kan er altijd een programmeerbare op zetten, bv zeeltronic of ignitech
Het is de spoel met de tiewrap, deze zit iets los en geeft een afwijkende waardeheb je meer info bv foto tbv reparatie
De ontstekings spoel is kappot, deze geeft een afwijkende waarde@snelle_erry wat is er aan kapot? De stator, de rotor, het ontstekingsgedeelte?
Deze lijkt wel leverbaar te zijn inderdaad even chekken of het de goeie is en dan ga ik hem denk ik maar bestellen, Dankjewel!GRUNDPLATTE KOMPL. - 4FU-85560-02 Yamaha Ersatzteile - yam-shop.de -
Yam-Shop.de Kaufen Sie Yamaha GRUNDPLATTE KOMPL. mit OEM-Nummer 4FU-85560-02 bei einem Yamaha-Vertragshändler.yam-shop.de
Ik zal inderdaad eens kijken of ik er bijvoorbeeld van een RD125 een tweedehanse kan vinden.In het slechtste geval kan je die laten wikkelen. Als je naar een tweedehansje op zoek gaat, dan passen er veel meer op, waaronder die van de RD125.
Hangt er wel van af hoe handig TS is2 tientjes koperdraad regen 300 ex kosten, en het mag foutgaan, stuk istie toch al.
Edit: Dat ene spoeltje is alleen om de CDI te voeden, de ontstekering is autonoom. Al die andere spoelen zijn voor de boordspanning. Dat spoeltje is goed te repareren hoor. Dat gaat trouwens kapot door doorslijten van de laklaag van de koperwikkeling, lak is isolatie. Dan komen de wikkelingen tegen elkaar te liggen en dat is sluiting