Colkap
MF'er
Ik ga ervanuit dat de monteur terplekke met zekerheid heeft vastgesteld dat het nu correct werkt...
Als ik dit zo lees, begrijp ik dat hij niet gestart is o.i.d..maar het zou opgelost moeten zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga ervanuit dat de monteur terplekke met zekerheid heeft vastgesteld dat het nu correct werkt...
Als ik dit zo lees, begrijp ik dat hij niet gestart is o.i.d..maar het zou opgelost moeten zijn.
Als dat daadwerkelijk zo is, dan kun je jezelf als motorzaak niet meer serieus nemen...Als ik dit zo lees, begrijp ik dat hij niet gestart is o.i.d..
Ze kunnen bij het ontwerpen van een motor moeilijk rekening houden met alle niet officiële accessories die iemand eventueel zou willen monteren. Ik denk dat je meer klachten krijgt over kabels en leidingen die standaard 4cm te lang zijn, dan dat je die 1 op de zoveel 1000 die stuurverhogers wil monteren tegemoet komt. 4cm lijkt niet veel, maar maak bv je rem en koppelingsslangen maar eens 4cm langer. Die lengte gaat ergens zitten als je het niet gebruikt, en dus komt het mogelijk ergens tussen of gaat het schuren tegen plekken waar je dat niet wilt.Ik heb er verder geen ervaring mee, maar dit mag toch geen probleem zijn? Het is nogal wat werk om alle kabels en leidingen te veranderen. Ik vind het nogal knullig als je een accessoire wilt toepassen waarvoor je de halve motor moet afbreken. Dus mij lijkt dat het gewoon moet kunnen?
Het eerste half uur op de motor heb ik last van mn handen die willen slapen. Na n tijdje is dat ver over. Dus ik zie op internet stuur risers van 3 cm hoog. Heeft iemand daar ervaring mee of dat zonder aanpassing van de originele kabels gaat of dat dit ook aangepast moet worden ?
Fjr1300 van 2009
Je kunt de risers zonder problemen erop zetten. Het gevoel in de fingers komt door een frequentie kun je verhelpen door van een stuk leer ertussen te doen gebruik ik al jaren. Heb een zooltje op maat gemaakt en die ertussen gedaan. Dus een kant van het stuur los maken opmeten uitsnijden en ertussen zetten. De risers heb ik wel eens gebruikt maar er weer tussen uit gehaald. Zonder stuurt de motor veel beterHet eerste half uur op de motor heb ik last van mn handen die willen slapen. Na n tijdje is dat ver over. Dus ik zie op internet stuur risers van 3 cm hoog. Heeft iemand daar ervaring mee of dat zonder aanpassing van de originele kabels gaat of dat dit ook aangepast moet worden ?
Fjr1300 van 2009
Gewoon een goede motor broek en een lange katoenen onderbroek. Klinkt dom maar katoen neemt het sweet op de een dikke motor broek houdt de warmte ook tegen. Verder proberen om zo te rijden dat je maar 2 balkjes wat temperatuur betreft ziet. Verder probeer de stad te vermijden voor je het weet zie je ineens 4 balkjes en de ventilator gaat in werkingVoor het eerst hier op het Forum, heb een FjR 1300 uit 2001 en ben/was er heel erg blij mee.
Vandaag voor het eerst bij warme temperaturen een toertocht gemaakt door Twente. Potverdorie wat is dit een warme zit zeg. Echt haast niet te doen zeg. De motor zelf rijdt geweldig en lekker veel pk,s.Heb hierover al veel gelezen maar niet echt een goede oplossing gelezen, zijn er inmiddels bij jullie oplossingen beken.
Nou, dat gaat lukken, aanhaalmoment moet 65Nm zijn volgens het FJR manuel.Beetje speurwerk op internet leert mij dat 4.8 voldoende is voor een dergelijke bout, mits je hem niet strakker zet +/- 90Nm.
Ik heb een RP04 gehad en van ellende moest ik op de stepjes staan. Met een gangetje van 120 over de snelweg bij 25+ graden was de hitte niet te verdragen.Gewoon een goede motor broek en een lange katoenen onderbroek. Klinkt dom maar katoen neemt het sweet op de een dikke motor broek houdt de warmte ook tegen. Verder proberen om zo te rijden dat je maar 2 balkjes wat temperatuur betreft ziet. Verder probeer de stad te vermijden voor je het weet zie je ineens 4 balkjes en de ventilator gaat in werking
Lijkt me sterk, maar met die Ali meuk kun je alles verwachten.M16x70
Hoe bedoel je Nop62?Lijkt me sterk, maar met die Ali meuk kun je alles verwachten.
Als ik me niet vergis wordt de originele bout waarop een moer wordt gedraaid, vervangen door de Ali bout. Die is inderdaad wat groter.Zelfs M12 lijkt me nog best aan de mannelijke kant, ben wel benieuwd wat je dan gekocht hebt