Ik zeg er niks meer over....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Respect voor wat je allemaal aan het verrichten bent, imo waar pionierswerk Vakantie: same here, maar m.b.t. dat tijdig klaar hebben, helpt het als ik je een S1000RR als leenmoto in het vooruitzicht stel...?Er zit vordering in.Dus de twijfel qua klaar krijgen is aanwezig omdat ik volgende week op vakantie ga.....
Respect voor wat je allemaal aan het verrichten bent, imo waar pionierswerk Vakantie: same here, maar m.b.t. dat tijdig klaar hebben, helpt het als ik je een S1000RR als leenmoto in het vooruitzicht stel...?
Grappig te lezen dat ik niet alleen sta in mijn beleving..
Hum... als ik naar mijn link systeem kijk, krijg ik het idee dat er een lager overleden is. Straks maar ff echt los halen.
Was vroeg thuis dus hem maar alvast opgehangen aan de balk. ( Foto's volgen )
Met schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat 3 jaar en pakweg 60.000 km blijkbaar te lang is tussen 2 smeerbeurten in zie en huiver:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus morgen even alles bestellen.. zucht...
eigenschuld dikke bult Aad
Zo!
Je kan zien dat een rolletje er helemaal in is gestampt.
Je hebt nu niet alleen maar nieuwe lagers nodig.
Je hebt wel pech Aad.
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat het linksysteem van een "te" zware demper kapot gaat. Ben bang dat het toch achterstallig onderhoud is.
De lagers zijn bij Yamaha zeker 2x zo duur als bij een lagerboer. Misschien dat je de nummers even kan opschrijven dan kan de volgende zijn voordeel mee doen. (Bij het Diversion topic hebben we dat ook met succes gedaan)