Yamaha Fz6-N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag MotoPort bezocht om een rode wheelstripe te halen.
Zie hier het resultaat:

Rode rand
1roderand.jpg


Rode rand reflecteert
2roderandreflectie.jpg


Niet op de spiegels letten, die staan nog op standje `vliegtuig spotten` doordat ik het stuur had versteld en de spiegels nog niet ;)

PS: mag wel meer leven komen in het FZ6 topic!!!


Groetjes Robin
 
Laatst bewerkt:
Ja, mag idd wel beetje meer leven komen in dit topic. Al heb ik zelf ook nie zoveel te melden, behalve dat ik elke zonnige dag benut om te rijden.

@naakte vandaal: Ik vind je crashpads en oliedop wel vet hoor en heb zelf ook nog geen crashpads maar rood past niet zo goed bij mijn bike aangezien ik al oranje wheelstriping heb. Mijn bike mag wel beetje opvallen maar moet geen kermisattractie worden natuurlijk.

Ik zoek ook nog steeds 2e leo vince dempers. Wel dat ronde model, dus niet met die tuitjes aan het uiteinde. Dus als iemand er ergens 1 gevonden heeft tegen een acceptabel prijsje, mag je het laten weten.
 
Evil die verkoopt zijn bike. Misschien wil hij zijn leo's wel los kwijt. Ik weet niet hoeveel jij uitlaten wil kopen ?
 
naakte vandaal, hette gij mischien een filmpje van je motor waarop het geluid te horen is?

gr
 
Jazeker, op pagina 22 kan je 2 filmpjes zien.
Een is van stationair, de andere op volle toeren.
Laat maar weten wat je er van vindt.

Groetjes
 
Jazeker, op pagina 22 kan je 2 filmpjes zien.
Een is van stationair, de andere op volle toeren.
Laat maar weten wat je er van vindt.

Groetjes


Ah ja gevonden!
Klinkt erg gaaf man, motor is ook erg mooi!!
Ben momenteel aan het lessen en heb woensdag even geprobeerd of ik lekker kan zitten op een FZ6N.
Dat zat erg fijn dus nu is het rondkijken naar een leuke!

Ik had ook al een filmpje gevonden met een FZ6N met 2 x TwoBrothers uitlaten.
Klonk ook heel erg goed!

Maar echt een mooie fiets heb je man!

gr.
 
Ik zal me ook even melden hier, misschien kunnen we met zijn allen wat meer leven in dit topic brengen!
Ik ben Frank en kom uit de omgeving van Den Bosch.
Heb nu 5 weekjes een Fz6-n uit 2005, overgenomen van een mede MF-er (sala-adin)

Paar weken terug heb ik de uitlaat laten vervangen door een aangepaste(via marktplaats)
Het geluid is nu echt stukken mooier, mensen horen je zo tenminste aankomen! 8-)

1044655958_6_9vTM.jpeg


Vroeg me af wat zo'n motor nu eigenlijk voor onderhoud nodig heeft (naast een kleine beurt elke +- 6000 km)

Hoe vaak smeren/spuiten jullie de ketting en wat doen jullie nog meer tussen de beurtjes in?

:W
 
Ik zal me ook even melden hier, misschien kunnen we met zijn allen wat meer leven in dit topic brengen!
Ik ben Frank en kom uit de omgeving van Den Bosch.
Heb nu 5 weekjes een Fz6-n uit 2005, overgenomen van een mede MF-er (sala-adin)

Paar weken terug heb ik de uitlaat laten vervangen door een aangepaste(via marktplaats)
Het geluid is nu echt stukken mooier, mensen horen je zo tenminste aankomen! 8-)

[afbeelding]

Vroeg me af wat zo'n motor nu eigenlijk voor onderhoud nodig heeft (naast een kleine beurt elke +- 6000 km)

Hoe vaak smeren/spuiten jullie de ketting en wat doen jullie nog meer tussen de beurtjes in?

:W

:W

Ik kijk om de week even of me ketting gesmeerd moet worden, voor de rest check ik af en toe even de oliepeil.

Niks echt speciaals eigenlijk. Kleppen moeten worden gesteld bij 24000 Km dat is dus gelijk grote grote beurt.

:W
 
@ Hanza

Thnx man!
Zelf rijd ik ook pas een aantal maanden motor.
De FZ6 is een lekkere fiets met meer dan voldoende vermogen.
Ik heb eerst een FZ6 gehuurd bij Silverline voor 2 dagen en was gelijk verkocht :]
Succes met de speurtocht, rustig zoeken en afwachten wat er op je pad komt.

@ ftt

Mooie look-a-like! ;)
Je hebt de vorige spiegels zo te zien verwijderd, beter...
Heb je geen instructie-/onderhoudsboekje meegekregen bij de verkoop met wanneer de onderhoudsintervallen moeten plaatsvinden?
Ik kan het anders wel even scannen en online gooien.

Mzzls
 
Laatst bewerkt:
Toen ik hem kocht zaten de oude spiegels er al weer op. Gelukkig maar want door die andere zie je echt veel te weinig!
Ik ga em dalijk eens ff lekker uitlaten, het is prachtig weer!

Over dat onderhoud: Het ging me echt om het kleine onderhoud tussen de beurtjes in dat je zelf kunt doen, zoals ketting invetten.
 
Laatst bewerkt:
Balen!!

Ik had een bod op een Rode FZ6N geplaatst uit 2004 met 23---km op de teller.
Best scherp geplaatst maar krijg de reactie dat ie al verkocht is..

zet hem dan niet op marktplaats!!

jammer..
 
Hahaha ja dat weet ik dat je die tekoop heb staan.
Ging op deze rode in omdat hij echt heel gunstig geprijsd stond.
Zoek eigenlijk een zwarte.


(ps die rode stond voor net geen 3000)
 
Ik woon in een klein gehucht 20km er vandaan, mijn vriendin woont wel in den Bosch. Ik rij alleen niet echt vaak daar, pak meestal de mooie dijkjes hier in de buurt (land van heusden en altena)
Waar is "de brandt?"
 
Hoe komt het dat je leo's zo ver uitsteken? Is het een ander model, of heeft het met de montage te maken?
Hoe lang heb jij ze al en wat vraag je ervoor?

Ligt aan de montage je kan ze verder naar achteren verstellen of naar voren..
sinds Januari zoiets heb ik ze geloof ik..

300 á 350 zoiets zat ik te denken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan