yamaha fzs 600 koso teller

Wilco pol

Rookie
24 aug 2019
6
1
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.

hallo

ik heb op een yamaha fazer 600 uit 2000 een koso xr sr teller gebouwd
alles werkt moet alleen de draad van de toeren teller nog kan deze op de orginele draad worden aangesloten?
en de snelheids meter kan die op opnemer van de motor zelf en hoe ?
wie weet dit?
 
Afhankelijk van welke koso je hebt natuurlijk maar ik heb voor de km teller een converter er tussen zitten die zet je analoog om naar een electrisch signaal( je moet wel in het menu de goede wielomtrek instellen) .
Toerenteller is een draad erbij zetten op de bobine ( zie handleiding welke).
 
360-310.jpg
 
Afhankelijk van welke koso je hebt natuurlijk maar ik heb voor de km teller een converter er tussen zitten die zet je analoog om naar een electrisch signaal( je moet wel in het menu de goede wielomtrek instellen) .
Toerenteller is een draad erbij zetten op de bobine ( zie handleiding welke).
Het signaal is al digitaal op de fazer, die converter zou dan niet helpen denk ik?
 
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.

hallo

ik heb op een yamaha fazer 600 uit 2000 een koso xr sr teller gebouwd
alles werkt moet alleen de draad van de toeren teller nog kan deze op de orginele draad worden aangesloten?
en de snelheids meter kan die op opnemer van de motor zelf en hoe ?
wie weet dit?
Ik heb een tijd geleden zelf een daytona teller op mijn fazer gezet. Ik heb hiervoor het draadschema van deze link gebruikt: Fitting Koso DB01r to FZS600 5DM1? Done it? Issues?

Dit gaat zelf over een koso teller, het is van toepassing op alle kabels, dus ook de toerenteller. Er hoeven geen converters tussen. Het diagram gaat over de brede witte stekker, deze zit in een kunstofbakje, links onder de tank.
 
had die witte stekker al losgekoppeld kabelboom ingekort koso gesoldeerd
vandaag aangesloten op de ogrinele yamaha wiel opnemer
rpm singaal van de orginele draad uit de ignition box gepakt
en het werkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan