Yamaha logo!!

Gaaf idee! En grindvloeren bestaan toch juist uit hele kleine grindsteentjes dus dat gaat een mooi loogootje worden!

En dan volgend jaar je Yamaha inruilen voor een MV, moet je weer een nieuw vloertje laten leggen :+
 
En dan volgend jaar je Yamaha inruilen voor een MV, moet je weer een nieuw vloertje laten leggen :+

Je heb verschillende soorten. Van heel fijn tot heel grof.
Je kan het ook dicht laten zetten. Dan komt er een soort van laklaag overheen.
Komt trouwens niet de glans en charme van grindvloer ten goede.
maar verrekte handig in je keuken bv, ahum...

Het wordt toegepast op terrassen of in badkamers.
Je muren of een vensterbank...
Kan zo gek niet bedenken...veel mogelijk met die steentjes })

Oude logo eruit frazen en nieuwe erin...

Alleen niet op sokken van €20 lopen als je je sokken heel wil houden ;)
 
vriend van me is stratenmaker

heeft al eens een ford en een volkswagen logo in opritten gemaakt

zag er wel mooi uit

yamaha tekenen kon nog wel eens lastig worden ivm de bochten erin
:? een ford logo is 1 grote bocht.. zit geen rechte lijn in gans dat logo :)
 
Formule1.jpg


Dit kan bijv. in een vloer 'gegoten' worden. Figuur wordt eerst gemaakt, daarna wordt de rest gelegd.

Ons logo wordt o.a. samengesteld uit een metallic blauw/grijs kleur en nog een 2e kleur.

En wat betreft freaks, mwao... we houden nog extra ruimte over voor andere logo's :+
 
ploatie

Dit kan bijv. in een vloer 'gegoten' worden. Figuur wordt eerst gemaakt, daarna wordt de rest gelegd.

Ons logo wordt o.a. samengesteld uit een metallic blauw/grijs kleur en nog een 2e kleur.

En wat betreft freaks, mwao... we houden nog extra ruimte over voor andere logo's :+
Ik wil niet heel negatief doen hoor, maar wat nou als je dat huis wil verkopen ooit? Leg je er dan een kleedje overheen? ;)
 
Ik wil niet heel negatief doen hoor, maar wat nou als je dat huis wil verkopen ooit? Leg je er dan een kleedje overheen? ;)

Kan het altijd laten uitfrazen en er de
kleur inleggen die de rest van de hal ook heeft.

Het is wel minder slim om bv een vloerkleed te laten leggen in grind.
Ga je je tafel verplaatsen heb je daar een niet van de plek te krijgen vloerkleed liggen ;)
 
Ik wil niet heel negatief doen hoor, maar wat nou als je dat huis wil verkopen ooit? Leg je er dan een kleedje overheen? ;)

Het Yamaha-logo is niet zo'n heel bekend logo / figuur zoals bijv. een koekbliklogo van bijv. Opel.
Ik denk dat het Yamaha-logo niet onoverkomelijk is als je het huis wilt verkopen, en anders leggen de nieuwe kopers er toch lekker een (perzisch :r ) tapijtje overheen?

CAT
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan