Yamaha MT-07 topic, deel 4

Weten jullie misschien of het mogelijk is om een Amerikaanse tail tidy en knipperlichten set te installeren op een Europese mt07?

Het gaat om de volgende kit: TST HyperPack Bundle | Yamaha FZ-07 / MT-07 2015+

Zijn de zelfde motoren enige verschil is dat de FZ07 (Amerikaanse model) standaard geen ABS heeft.

Ik heb wel meer van tst industries gezien, vind vooral dat achterlicht van hun mooi. Ben wel benieuwd hoe makkelijk dat spul hier in Nederland te krijgen is.
 
Beste wensen allemaal!

Zijn er hier ook leden die een MIVV GP PRO uitlaat hebben gemonteerd? Vind met de zoekfunctie enkel de gewone MIVV GP uitlaat. Ben benieuwd of deze uitlaat goed bevalt.... Deze uitlaat is voor een relatief lage prijs te koop namelijk.


De motor zou er op papier in ieder geval 4,8 PK en 4,6Nm bij krijgen... Wat best veel is. Of het daadwerkelijk zo is is misschien een ander verhaal maar oke. Wil vooral een iets lekkerder geluid dan de standaard uitlaat.
 
Zijn de zelfde motoren enige verschil is dat de FZ07 (Amerikaanse model) standaard geen ABS heeft.

Ik heb wel meer van tst industries gezien, vind vooral dat achterlicht van hun mooi. Ben wel benieuwd hoe makkelijk dat spul hier in Nederland te krijgen is.
Best makkelijk, goede klantenservice en mijn onderdelen waren er binnen 6 dagen, wat ik zelf best snel vind voor iets dat uit amerika moet komen.
 
Goedemiddag mede motorliefhebbers!

Sinds ik een paar weken geleden een MT-07 heb gekocht wat tevens mijn eerste motor is lees ik al mee op dit forum, en ik heb nu toch maar besloten om mee te doen :p

Ik heb een zwart model uit 2017, met 4100km op de teller en tot een paar weken geleden was hij nog volledig standaard.
Inmiddels heb ik een TST industries fender eliminator kit, achterlicht, achterlicht verlichting en LED relais erop gezet.
Daarnaast heb ik de koplamp vervangen voor een LED, een winschermpje en radiatorbeschermer gemonteerd.

Als het goed is komen binnenkort de R&G frame, voorvork en achterbrug sliders binnen!

Nu alleen nog maar een rijbewijs, door de lockdown is het helaas niet doorgegaan.
 
Kan je niet de afbeeldingsgrootte kiezen? Kan ik op de tablet wel doen, foto’s die ik met de telefoon maak heb ik al kleiner ingesteld en heb ik dat probleem niet.
Op de computer open ik foto's in paint en sla ze meteen weer op, scheelt ook veel mb's. Als het dan nog te groot is kan je de afbeelding in paint ook verkleinen, meestal is 50% al voldoende.
 
Goedemiddag mede motorliefhebbers!

Sinds ik een paar weken geleden een MT-07 heb gekocht wat tevens mijn eerste motor is lees ik al mee op dit forum, en ik heb nu toch maar besloten om mee te doen :p

Ik heb een zwart model uit 2017, met 4100km op de teller en tot een paar weken geleden was hij nog volledig standaard.
Inmiddels heb ik een TST industries fender eliminator kit, achterlicht, achterlicht verlichting en LED relais erop gezet.
Daarnaast heb ik de koplamp vervangen voor een LED, een winschermpje en radiatorbeschermer gemonteerd.

Als het goed is komen binnenkort de R&G frame, voorvork en achterbrug sliders binnen!

Nu alleen nog maar een rijbewijs, door de lockdown is het helaas niet doorgegaan.
Welkom bij de Club!! En succes met het behalen van je rijbewijs!
 
Goedemorgen,

Ik ben gisteravond even begonnen met het monteren van een nieuwe korte kentekenplaathouder (kabels worden nog netjes afgetaped hoor ;)).
Nu vraag ik mij het volgende af...

Hebben jullie de gaten afgedicht die je op onderstaande afbeelding zit? Zo ja, hoe?
En wat hebben jullie gedaan zodat die ''plastic push connectors'' goed vastzitten?
Doordat er vroeger een onderdeel van de originele tail tidy werd geklemd met deze ''plastic push connectors'' zijn ze nu te lang en liggen zitten ze dus niet goed vast.

MT.jpg


Groetjes Jeffrey
 
Die draad bovenin bij je 'boutje moertje' gaat er aan, ook afgetaped, dus daar moet je nog even iets anders op verzinnen.
 
Goedemorgen,

Ik ben gisteravond even begonnen met het monteren van een nieuwe korte kentekenplaathouder (kabels worden nog netjes afgetaped hoor ;)).
Nu vraag ik mij het volgende af...

Hebben jullie de gaten afgedicht die je op onderstaande afbeelding zit? Zo ja, hoe?
En wat hebben jullie gedaan zodat die ''plastic push connectors'' goed vastzitten?
Doordat er vroeger een onderdeel van de originele tail tidy werd geklemd met deze ''plastic push connectors'' zijn ze nu te lang en liggen zitten ze dus niet goed vast.

Bekijk bijlage 1582120

Groetjes Jeffrey

Voor die push connectors kreeg ik mooie spacers bij mijn kentekenplaathouder.
 
Ik heb de knippers geïntegreerd, geen idee eigenlijk of ik daar wat aan openingen heb zitten. Binnenkort maar eens kijken als ik verhuisd ben..
 
@jeffrey91 ik zal de foto's hier neerzetten, dan hebben andere mensen er misschien ook nog wat aan. Ik heb overal van die plastic lockdingen zitten (origineel). Waar dat je merkt dat die plastic lockdingen te los zitten zou ik er inderdaad ook gewoon ringen tussen doen zodat ze weer goed klemmen.


IMG_0303.jpg

IMG_0302.jpg

IMG_0301.jpg


Op die bout uiteindes zou ik een dopmoer doen:
1610112041273.png
 
Hallo mensen,

Ik heb een MT07 Racing Blue uit 2015 op het oog. Echter is deze volledig standaard. Voordat ik ga bezichtigen etc vroeg ik me af hoeveel ik kwijt ben voor een korte kentekenplaat houder en LED knipperlichten (voor en achter). Graag wel kwaliteit, geen ali dingen.

Ik ben (nog) niet zo thuis in deze dingen dus hoop dat iemand mij kan helpen. Thanks, Mike
 
@mkel88 Ali verkoopt troep en Ali verkoopt best goede spullen. En precies diezelfde spulletjes worden hier in NL ook verkocht. Wel een stuk duurder uiteraard, maar misschien geeft dat een beter gevoel.
In dit topic zul je veel vragen vinden over welke kentekenplaathouder goed is en velen hebben hem van Ali. De links staan er heel vaak bij.
 
@mkel88 Ali verkoopt troep en Ali verkoopt best goede spullen. En precies diezelfde spulletjes worden hier in NL ook verkocht. Wel een stuk duurder uiteraard, maar misschien geeft dat een beter gevoel.
In dit topic zul je veel vragen vinden over welke kentekenplaathouder goed is en velen hebben hem van Ali. De links staan er heel vaak bij.


Ah, oke. Helder. Zoals ik aangaf ben ik nieuw in deze wereld, vandaar. Bedankt voor je reactie iig.

Mocht er iemand een link hebben hoor ik dat graag. Het zal wel even duren om 100 pagina’s door te lezen.
 
@Ghetto Bassie @Energyre @Xtype

Heb gisteren een originele Yamaha korte kentekenplaathouder gekocht en gemonteerd. Wat een verschil met de houder die ik in de vorige post liet zien. Alles gaten zijn netjes afgedekt en de kabels zijn mooi beschermd. Er zit natuurlijk ook een behoorlijk prijsverschil in!

Mocht iemand nog wel interesse hebben in onderstaande kentekenplaathouder dan mag je hem overnemen voor een paar euro...


@mkel88 Ik zou persoonlijk dus niet voor dit type kentekenplaathouder gaan van AliExpress 😏


Volgende week zal ik een paar foto's posten van mijn motor. Even wachten nog op de nieuwe uitlaat.
 
Proton 500 knippers, lekker strak, geen uitstekende delen en als je daar in kijkt dan zie je de uren daarna nog vlekken als je je ogen dicht doet... 🥴
Bekijk bijlage 1583262
Bekijk bijlage 1583263

Mooie velle lichtjes maar heb je geen last van ze tijdens het rijden aangezien ze ook naar achter schijnen?

Helaas kan ik geen 'smoked' versie van deze vinden, ik wil graag een donker thema aanhouden bij mijn motor :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan