Yamaha MT-07 topic, deel 4

Zojuist +-150km gereden trilt inderdaad maar vindt dit niet hinderlijk, denk ook dat het wel stevig vast zit. Als je hem in de 4 zet en dan vanuit onderen komt is wel extreem maar dan schudt alles aan de motor.

Bij 150km/h begint hij ook wel te zwabberen voor de rest vond ik het reuze meevallen.

Hou hem er voorlopig wel op kijken hoe het gaat.
Je zou altijd nog paar rubberen ringen ertussen kunnen doen, zodat het meer dempt.
 
Eindelijk dat grote lelijke ding er af *O*
5D2E79E3-6BB4-430F-9F02-29EE6A3BC682.jpeg
 
Heeft er iemand misschien een link van welke adapterplaatjes ik moet hebben voor de knipperlichten? Heb ze net binnengekregen maar deze passen niet -O-
Gaat om deze plaatjes:
Bekijk bijlage 1417889

En heb deze kentekenplaathouder:
Bekijk bijlage 1417891
Je hebt diezelfde plaatjes maar dan helemaal vlak, die moet je hebben en dan komt het goed, heb dezelfde houder gehad 😉
 
Heb ook nog een R6 gashendel in de aanbieding. Het is een originele van Yamaha met het handvat(rubber) er omheen. Heeft maar 2500km erop gezeten.
 
Kan het zijn dat m’n wiel zo scheef staat? Dacht dat het aan m’n kentekenplaathouder lag maar die lijkt recht te zitten en m’n wiel behoorlijk scheef?
F0A43B70-88BA-4933-A8C1-52F85898CEAB.jpeg
 
Bij de SP heb je dat ook, maar dan zie je dat door de dempers. De ene zit verder van de kentekenplaat af dan de ander, dat komt daar doordat de ketting aan de linker kant er nog tussen zit. Zou het in dit geval ook niet zo zijn?
 
Bij de SP heb je dat ook, maar dan zie je dat door de dempers. De ene zit verder van de kentekenplaat af dan de ander, dat komt daar doordat de ketting aan de linker kant er nog tussen zit. Zou het in dit geval ook niet zo zijn?
Ja geen idee? Hebben jullie dat ook dan?
Anders binnenkort toch eens ff naar laten kijken
 
Ik kan het zo gauw niet bekijken, er staat het eea in de weg. De ketting zorgt toch wel voor een a-symmetrisch beeld...
 
Heeft er iemand hier misschien interesse in een nieuwe Quad Lock handlebar mount?
Wil hem zelf toch liever boven m’n display ipv er naast.
Mag van eigenaar wisselen voor €45,-
F6E92D04-1B7F-43DA-B6CC-F595EE79C434.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan