Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Volgens mij doet druif goede zaken met dit topic. Zou er niet een mt-09 korting bestaan? Ik vind van wel! O-)
 
Hoi,

ik ben nieuw hier. Heb pas een mooie oranje mt09 gekocht uit 2015. Al met al een erg fijne motor.
Nu is alleen de koppelingsdeksel wel erg lelijk gespoten. Op een website heb ik een net deksel gezien
voor een mt09 uit 2018. Het gaat om dat grote deksel aan de rechterkant waar je oa de olie bijvult.
Nu lijken de onderdelen identiek. Kan iemand bevestigen of dit deksel op mijn motor past?
alvast bedankt.
 
Ben niet in staat het nu na te kijken. Maaar via cmsnl.com kan je even kijken naar de jaartallen en onderdeel nummers
 
Iemand ervaring met een flash van Carmo electronics?

399,- voor een complete flash incl toerenbegrenzer en maximum snelheidbegrenzer.
Niet doen. Zelfs mijn Yamaha dealer zij dat het geldverspilling is vergeleken met een uitdraai op de bank voor bijna hetzelfde geld. Waarbij je zelf ook nog opties kan aangeven. Zelf bij Druijff geweest, zeker aan te raden.

Ik heb voor 475 alles laten doen inclusief een luchtfilter en montage/demontage
 
Ben niet in staat het nu na te kijken. Maaar via cmsnl.com kan je even kijken naar de jaartallen en onderdeel nummers
Ben niet in staat het nu na te kijken. Maaar via cmsnl.com kan je even kijken naar de jaartallen en onderdeel nummers

Deze is van 2015: nummer 16 toch?
Nummer 16, 2015
1RC1542100
supersession: 1RC1542101
Deze is van 2018;
2018, ook nummer 16
1RC1542110
supersession: 1RC1542111
Nunmers zijn niet gelijk, maar dat kan ook de kleur zijn!!! Maar ook een ander binnenwerk door de slipper clutch.
 
Te koop orgineel scherm yamaha v mt09
 

Bijlagen

  • IMG_20200613_140423.jpg
    IMG_20200613_140423.jpg
    537,1 KB · Weergaven: 9
Ik had gehoopt op iets meer reacties op mijn vraag over het optionele comfort seat.
Dus mensen: zit dit nu echt veel beter? Minder last van een houten kont? Het geld waard?
Bvd
Afgelopen weekend kunnen proefrijden met het Yamaha comfort zadel. Eerste impressie is dat je een stuk hoger zit. Met het standaard zadel zit je een beetje in de motor, maar met het comfort zadel zit je er echt boven op. Verder veel comfortabeler. Ik heb ongeveer van 12:00 tot 16:15 gereden met wat kleine pauzes tussendoor, maar ik had helemaal geen last van mijn kont. Op de terugweg naar huis met het standaard zadel kreeg ik direct weer last.

Conclusie: Ik ga hem binnenkort halen, dus ik zeg zeker het geld waard.
 
Afgelopen weekend kunnen proefrijden met het Yamaha comfort zadel. Eerste impressie is dat je een stuk hoger zit. Met het standaard zadel zit je een beetje in de motor, maar met het comfort zadel zit je er echt boven op. Verder veel comfortabeler. Ik heb ongeveer van 12:00 tot 16:15 gereden met wat kleine pauzes tussendoor, maar ik had helemaal geen last van mijn kont. Op de terugweg naar huis met het standaard zadel kreeg ik direct weer last.

Conclusie: Ik ga hem binnenkort halen, dus ik zeg zeker het geld waard.
Klinkt goed! Heb je de zadels van Bagster ook wel eens geprobeerd? Ik ben benieuwd welke van de 2 comfortabeler is (Bagster of Yamaha)
 
Afgelopen weekend kunnen proefrijden met het Yamaha comfort zadel. Eerste impressie is dat je een stuk hoger zit. Met het standaard zadel zit je een beetje in de motor, maar met het comfort zadel zit je er echt boven op. Verder veel comfortabeler. Ik heb ongeveer van 12:00 tot 16:15 gereden met wat kleine pauzes tussendoor, maar ik had helemaal geen last van mijn kont. Op de terugweg naar huis met het standaard zadel kreeg ik direct weer last.

Conclusie: Ik ga hem binnenkort halen, dus ik zeg zeker het geld waard.
Dank voor je input! Het enige wat ik minder mooi vind van dit zadel is de verhoogde achterkant, of valt dat mee in het echt dn valt dit niet zo op?
 
Bagster zijn echt heerlijke zadels hoor:) Zeker met de gelpad erin krijg je geen last van je achterste na een lange rit;)
Zie de foto!

De motor eromheen is trouwens te koop :-)
Mooi zadel en mooie kleur motor! ;) Zijn die gel zadels ook al comfortabeler met kortere stukken? Of is het met name dat je het echte comfort pas ervaart na een X aantal kilometers.

Edit: waarom verkoop je de Mt09? :P
 
Laatst bewerkt:
Mooi zadel en mooie kleur motor! ;) Zijn die gel zadels ook al comfortabeler met kortere stukken? Of is het met name dat je het echte comfort pas ervaart na een X aantal kilometers.

Edit: waarom verkoop je de Mt09? :P
Jazeker! Dat voelt echt prima aan.
Dat is eigenlijk al vanaf het moment dat je opstapt.

Ik heb het nu op mijn nieuwe motor ook weer. (KTM Super Duke 1290:)) en dat is echt een genot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan