Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Ohlins 335 is ook een emulsie shock, maar wel een betere dan de Hyperpro
Er zit dan ook niet voor niets een prijs verschil in.
Product search » Motorcycle - Öhlins DTC
Er zal ook een deel naamsbekendheid in de prijs verwerkt zitten. Heb zelf een Hyperpro met hydraulische preload, bevalt erg goed. Laatst gesproken met de meneer van BRS suspension, en hij zei dat hij het verschil merkbaar voelde wanneer je harder ging rijden. Ikzelf rij ook sportief, en kan met de Hyperpro prima af. Tis ook een beetje een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Kees, ik snap het niet helemaal, wat (welk verschil t.o.v. wat) voelde BRS ?
Hoi Koen,
Is bijvoorbeeld ook de injectiestop bij deceleratie weggeschreven? Dat soort opties maken de motor veel soepeler bij oppakken na het dichtdraaien van het gas.
Als dat zo is, en Tovami kan dat doen, dan overweeg ik heel sterk om op heel korte termijn een afspraak te maken. Dat is namelijk een mooie prijs vergeleken met de partij bij mij in de buurt (Carmo).
Ik ben op zoek naar een paar knappe spiegels.
In eerste instantie zat ik te kijken naar een Rizoma Tomok, echter vind ik de prijs van €150 per stuk wel aan de hoge kant.
Dus de vraag: Wat hebben jullie voor een spiegels?
Iemand eventueel een goede Rizoma replica webshop?
Sorry, ik was wat onduidelijk (had het zelf vanochtend ook al gelezen). BRS vond de Ohlins beter afgeveerd indien je harder rijdt. Het verschil was volgens hem niet wereldschokkend, maar wel aanwezig.
Ik weet niet hoe hard hij ermee gereden heeft. Ikzelf rij afwisselend touristisch en sportief, tot soms zeer sportief (kneedowns). Met de Streetbox heb ik tot nog toe niet aan de grens gezeten voor mijn gevoel. Maar ik ben ook geen coureur en heb bijvoorbeeld geen referentiekader in de vorm van een nog beter afgeveerde motor. Ikzelf zou de volgende keer investeren in Andreani cartridges voor, enkel is dat wel weer €700,-. Dat geld moet je wel hebben liggen en ervoor over hebben. Echter ben ik een techniek-liefhebber, dus het knaagt toch. Standaard heeft de voorvork van de 09-serie n.l. geen demping in de linker poot zitten. Afgelopen winter heb ik SKF-seals laten plaatsen in de voorvork, en werd mij dat nog maar eens pijnlijk duidelijk. Vanuit het budgetaire oogpunt van Yamaha goed te begrijpen, als techniek-liefhebber een doorn in het oog.
Mijn Streetbox vorkveren zijn in principe te koop (ik kan ze zelf inbouwen), maar erg veel haast met de cartridges heb ik niet. Wellicht dat ik het de komende winter doe (nog heul ver weg .
Edit: Sinds twee weken maak ik de wegen in Oost-NL weer onveilig, ik kan niets aanmerken op de wegligging van de motor met de Streetbox! Echter blijven die cartridges knagen...
Waarom juist Bitubo of Andreani? Wat zijn de verschillen tussen de twee en wat is beter? Voor de prijs hoef je het niet te laten, als je bij Andreani zelf of die (worldwide shipping) webshop in Italië besteld, weet even de naam niet meer.
Omniaracing?
Ik vind persoonlijk de Andreani's er gelikter uitzien.
Rij sinds een kleine twee weken op m'n MT-09 en merk dat hij erg instabiel is op hogere snelheid (>160). Is dit een 09-eigenschap of is er iets mis met het rijwielgedeelte? Voorband, vering?
Vering afstellen.Rij sinds een kleine twee weken op m'n MT-09 en merk dat hij erg instabiel is op hogere snelheid (>160). Is dit een 09-eigenschap of is er iets mis met het rijwielgedeelte? Voorband, vering?
Rij sinds een kleine twee weken op m'n MT-09 en merk dat hij erg instabiel is op hogere snelheid (>160). Is dit een 09-eigenschap of is er iets mis met het rijwielgedeelte? Voorband, vering?