FactoRyan_v4
ApeX predator
Schaamteloze reclame, maar vooruit ik volg je
Je weet hoe het werkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Schaamteloze reclame, maar vooruit ik volg je
Quanta costa?Lieve mensen,
Omdat ik de remmerij van de MT 10 ga aanpakken en onder andere een rempomp van een R1 ga plaatsen heb ik een remhendel over van Evotech.
Wil je nou mooi setje hendels, hoef je alleen maar bij Evotech een koppelingshendel te bestellen en je bent klaar. Scheelt je boel knaken.
Heeft 1.000km op de motor gezeten, in nieuwstaat. Kleur is hoogglans zwart met rode versteller, je kunt bij Evotech los andere kleuren verstellers kopen.
Pm bij interesse.
Beste leden,
Ik heb nu sinds april (als 1 van de weinige vrouwen ) een MT-10 SP in mijn bezit en heb even wat forum slides terug gelezen maar heb nog niet helemaal antwoord op mijn vraag .
Ik heb er de Akra demper op laten zetten die vanuit Yamaha geleverd wordt, met de MT-10 erin gestanst. Nu ben ik niet heel technisch op motor gebied en laat ik onderhoud e.d. ook graag aan de dealer over, maar eigenlijk heb ik een simpele vraag.. Zit er in die uitlaat al standaard een db killer? Of is de uitlaat qua geluid al goedgekeurd voor ritten richting Dld/Oostenrijk/Italië en is er niets aanvullends nodig?
Ik hoor het graag
Lieve mensen,
Omdat ik de remmerij van de MT 10 ga aanpakken en onder andere een rempomp van een R1 ga plaatsen heb ik een remhendel over van Evotech.
Wil je nou mooi setje hendels, hoef je alleen maar bij Evotech een koppelingshendel te bestellen en je bent klaar. Scheelt je boel knaken.
Heeft 1.000km op de motor gezeten, in nieuwstaat. Kleur is hoogglans zwart met rode versteller, je kunt bij Evotech los andere kleuren verstellers kopen.
Pm bij interesse.
Moet mijn R1 rempomp ook nog steeds monteren,haha
Bekijk bijlage 1530974
Klopt, stelt niet veel voor.ik had de R1 rempomp in 30 minuten gemonteerd maar zonder stalen remleidingen die vervang ik binnenkort als hij voor de 40k beurt moet
Klopt, stelt niet veel voor.
Welke merk/type remleidingen gebruiken jullie of gaan jullie gebruiken?
Als je trouwens echt gek wilt gaan, is een gast in Engeland die een dongle verkoopt zodat de electronica verbonden met je rempomp gewoon blijft werken icm een Brembo Corsacorta of RCS 19.
Ik was niet van plan de origine cat te vervangen als die aan de eisen voldoet. Dan maak ik me geen zorgen voor een tochtje naar het buitenland . Vind het geluid al mooi zat zo .De Akra (en nagenoeg alle slip ons) is EU goedgekeurd icm de originele cat. Dus zogauw je een katvervanger monteert vervalt je E keur.
Tof dat er ook nog vrouwen op een MT 10 rijden btw
Remhendel stuur ik voor 55 op binnen Nederland. Is de normale, lange opklapbare versie. Hij is niet van nieuw te onderscheiden. Stuur me maar een PB als je nog interesse hebt.
Edit: Zie dat je in Meppel woont, ik in Emmen. Je kan hem ook op komen halen wanneer je in de buurt bent. Hoor het wel via PB.
Ik was niet van plan de origine cat te vervangen als die aan de eisen voldoet. Dan maak ik me geen zorgen voor een tochtje naar het buitenland . Vind het geluid al mooi zat zo .
Ik heb misschien wel interesse, alleen even kijken of het makkelijk zelf monteren is, zoals ik zei, technische zaken laat ik graag aan de dealer over .
Als ik naar de site van evotech ga, klopt het dan dat je de remhendel en koppelingshendel alleen als set kan bestellen? Of kijk ik gewoon verkeerd . Geldt ook voor de afstellingsknopjes, goud past wel mooi bij de SP namelijk..
Zijn er hier ook mensen die van een tuono afkomen? Hoe beviel zo'n appie? Italiaans heeft nog altijd een beetje een slecht imago, maar ik vraag me af of dat terrecht is.
Ik heb er 3 jaar mee gereden,de Tuono V4 1000Zijn er hier ook mensen die van een tuono afkomen? Hoe beviel zo'n appie? Italiaans heeft nog altijd een beetje een slecht imago, maar ik vraag me af of dat terrecht is.
Bedankt mannen!
Eens, ik word ook niet heel warm van die streetfighter V4 (er van uitgaande dat je dat bedoeld).Weet je, er werd me laatst gevraagd wat mijn droommotor is.. En dan zeg ik volmondig Aprilia Tuono v4 1100 factory. Ik geef helemaal compleet niks om die Ducati's wat iedereen zo geweldig vind..
Maar sommige zaken moeten dromen blijven. Ik ben dolblij met de MT 10. Hij is niet perfect maar ik heb me een lol op dat ding. Ook in Sauerland vorige week was het dolle pret.
Eens, ik word ook niet heel warm van die streetfighter V4 (er van uitgaande dat je dat bedoeld).
Of de Tuono mijn droommotor is weet ik niet. Ik zat vorige week op een 1100 factory en dat zat als gegoten, ik heb er alleen niet op gereden.
Volgende week toch maar even langs bij een MT10, al is het bijna 2 uur rijden. Het aanbod is nou eenmaal niet zo groot helaas...
Ik heb exact die hendels en er gouden knopjes op gezet...Ik was niet van plan de origine cat te vervangen als die aan de eisen voldoet. Dan maak ik me geen zorgen voor een tochtje naar het buitenland . Vind het geluid al mooi zat zo .
Ik heb misschien wel interesse, alleen even kijken of het makkelijk zelf monteren is, zoals ik zei, technische zaken laat ik graag aan de dealer over .
Als ik naar de site van evotech ga, klopt het dan dat je de remhendel en koppelingshendel alleen als set kan bestellen? Of kijk ik gewoon verkeerd . Geldt ook voor de afstellingsknopjes, goud past wel mooi bij de SP namelijk..
Eens, ik word ook niet heel warm van die streetfighter V4 (er van uitgaande dat je dat bedoeld).
Of de Tuono mijn droommotor is weet ik niet. Ik zat vorige week op een 1100 factory en dat zat als gegoten, ik heb er alleen niet op gereden.
Volgende week toch maar even langs bij een MT10, al is het bijna 2 uur rijden. Het aanbod is nou eenmaal niet zo groot helaas...
Zijn er hier ook mensen die van een tuono afkomen? Hoe beviel zo'n appie? Italiaans heeft nog altijd een beetje een slecht imago, maar ik vraag me af of dat terrecht is.
Ik heb op een eerste generatie RSV4 gereden en dat was echt dramatisch. De ene keer liep ie op 3 cilinders, een andere keer was de accu leeg getrokken door de ventilator waardoor ik moest worden opgehaald. Standaard een laptop mee bij iedere rit omdat ze weer 'Urgent service' aangaf. Uiteindelijk zat er een tik in het blok en toen is ie verkocht.
Een kennis had ook erg veel problemen met zijn RSV4, maar is nu toch erg te spreken over het nieuwe type. De 1100 schijnt beter te zijn, al ben ik het vertrouwen in Aprilia volledig kwijt en zou ik er zelf niet aan beginnen. Garantie is overigens geen bekend begrip bij Aprilia.
Vind het gevoel en de emotie van de MT-10 erg in de buurt komen van de V4. MT is voor mij de meest verstandige keuze (al vind ik de Tuono 1100 wel dikker)