Wai_So_Dim
Die hard MF'er
Valt heel erg mee! Ben benieuwd hoe het met de kleppen staat na 40k bij jou. En voor de rest? Remblokken? Lagers?
remblokken zijn ook net nieuw, lagers zullen ook niet kapot zijn anders had ik dat wel gemerkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt heel erg mee! Ben benieuwd hoe het met de kleppen staat na 40k bij jou. En voor de rest? Remblokken? Lagers?
Nou, mijn StukGaatie Scrambler is een stuk stiller de de MT. Geen rammelende koppeling, maar gewoon natte platen. Vrijwel geen bijgeluiden, loopt als de bekende tierelier...Geen dank!
BMW S1000 blokken ook, die ratelen als een dolle, bepaalde Triumphs ook. En dan die Stukgaaties met die rinkelende droge koppeling.. Sommige lui zweren erbij, mij lopen er de rillingen van over de rug! Alsof je 2 bakstenen tegen elkaar wrijft..!
Dominator katvervanger en Bodis demper er inmiddels onder zitten. Geluid is top
Ook vandaag de qwickshifer gemonteerd lekkere combi
Linkje naar YouTube:
Het lampje van “motorstoring” is wel gaan branden nadat de motor voor het eerst weer gastart werd.
Motor niet op contact geweest tijdens de installatie van qwickshifer & en wisselen van de uitlaat. Iemand een idee hoe het kan dat deze aan is gegaan en hoe ik hem weer uit krijg? Even langs de dealer gaan of is er nog andere oplossing? Thankzzz
Alleen de kabels. Servo laten zittenheb je de servo eruit gehaald of alleen de staalkabels er af gehaald?
O2 sensoren zomaar verwijderd?Alleen de kabels. Servo laten zitten
Nee die terug erin gezet.O2 sensoren zomaar verwijderd?
De Silvretta Hochaplenstrasse in Oostenrijk. Nu door naar de Timmelsjoch
Nee die terug erin gezet.
De Silvretta Hochaplenstrasse in Oostenrijk. Nu door naar de Timmelsjoch
Ben sinds deze week trotse eigenaar van een 2020 MT10 SP met diverse mooie accessoires. De afgelopen 20 jaar heb ik diverse Honda sportmotoren gereden [VTR SP1 en 2 Fireblades]. Wat een machine zeg, hij blijft maar gaan die Yamaha .
Ik als oude man begrijp zoiezo niets van al dat geflash geen of wel exup klep vermogensbanken meer pk's bij dit en minder pk's bij dat , de MT10 ploft er 160PK uit , ik mag 100km per uur en ik hoef niet in 11 minuten van Breda naar Rotterdam maar goed , dat ben ik , ieder zijn ding.en oh ja bijna vergeten , ook ik heb €670 betaald aan het cjib 2 jaar proeftijd en door de te hoge snelheid ook nog een strafblad , wat wil je nog meer !?Houden jullie het beiden aub een klein beetje gezellig, ook voor degene die al dat gesnau 'moeten' lezen ?
Ik als oude man begrijp zoiezo niets van al dat geflash geen of wel exup klep vermogensbanken meer pk's bij dit en minder pk's bij dat , de MT10 ploft er 160PK uit , ik mag 100km per uur en ik hoef niet in 11 minuten van Breda naar Rotterdam maar goed , dat ben ik , ieder zijn ding.en oh ja bijna vergeten , ook ik heb €670 betaald aan het cjib 2 jaar proeftijd en door de te hoge snelheid ook nog een strafblad , wat wil je nog meer !?
Bodis zonder DB killer?Dominator katvervanger en Bodis demper er inmiddels onder zitten. Geluid is top
Ook vandaag de qwickshifer gemonteerd lekkere combi
Linkje naar YouTube:
Het lampje van “motorstoring” is wel gaan branden nadat de motor voor het eerst weer gastart werd.
Motor niet op contact geweest tijdens de installatie van qwickshifer & en wisselen van de uitlaat. Iemand een idee hoe het kan dat deze aan is gegaan en hoe ik hem weer uit krijg? Even langs de dealer gaan of is er nog andere oplossing? Thankzzz
Dit is met Db killer. Zonder is net te veel van het goeieBodis zonder DB killer?
Die van mijn kwam bij Goedhart op 155 awpk, vrijwel standaard toen nog; alleen de akra slipon...Daarbij geeft Yamaha 160pk op wat je nooit gaat halen met een stock Mt-10. Die 160pk is krukas pk’s met een waarschijnlijk heel fanatiek blok
Vandaag een ritje gemaakt over de eilanden , ik was eigenlijk wel tevreden over het verbruik
240 km gereden 16.5 liter getankt .
Dus helemaal niet zo slecht , ik kwam op 1 liter op 14,5 km
We kunnen die grijns in je helm zo niet zien