Yamaha MT-10

Helemaal blij! 😍
Screenshot_20220524_145047.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220524_145020_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20220524_145020_com.android.gallery3d.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 15
Nog meer mensen die presteren 1 op 6,8 rijden? Morgen vertrek ik voor 5 dagen mooi rijden maar hoop dat ik dan wel iets zuiniger kan rijden! Had 116 km tot de reserve aan ging..😅
 
Nog meer mensen die presteren 1 op 6,8 rijden? Morgen vertrek ik voor 5 dagen mooi rijden maar hoop dat ik dan wel iets zuiniger kan rijden! Had 116 km tot de reserve aan ging..😅
Ja, op het circuit. Als je dit op de openbare weg presteerd is of je motor niet goed afgesteld of je gaat binnenkort afhangen en melden bij Petrus.
 
Ik rij al vanaf 2017 met een 200/55 ZR17 S22R band van Bridgestone. Ik vind het beter sturen in de bochten, maar je moet wel even wennen (moet je trouwens ook als je een nieuwe 190/55 band monteert). Een nieuwe band stuurt altijd even anders als je oude versleten band. Dat de band niet zou passen en eivormig zou worden is complete onzin. Er verslijt er minimaal 2 per jaar. Ik vind de 200 band er net even wat vetter uitzien aan de achterzijde en in de bocht net wat meer grip hebben.
Cool, heb je een foto van een 200 op de MT10?
 
Zelfs op het circuit haal ik nog meer dan 1 op 6,8...
Nooit op gelet eigenlijk, wel eens een sessie afgebroken omdat ik het niet meer aandurfde.. :+

Ik heb afgelopen week met de dealer gesproken over de overstap naar een '22 model. Moet nog aardig wat geld bij. De looks kan ik steeds beter mee leven, de specs zijn gewoon top. Maar ik ga het niet doen.

Zoals de vlag er nu bij hangt ga ik hem in het naseizoen of einde seizoen verkopen. Verkopen doe ik waarschijnlijk kaal (nagenoeg originele staat), ik heb een shitload aan opties die ik dan los wil gaan verkopen. Eind dit jaar zoals het nu lijkt weer op uitzending en ergens wanneer ik terug kom in 2023 op jacht naar een strakke Tuono 1100 Factory, het voorlaatste model. Heb altijd geroepen dat ik nooit geen Italiaan meer wou na 2 Appies, dat ik het niet aandurfde en weet ik veel wat voor redenen nog meer maar telkens wanneer ik zo'n ding zie en hoor krijg ik een jeuk waar ik niet tegen kan krabben.
 
Nooit op gelet eigenlijk, wel eens een sessie afgebroken omdat ik het niet meer aandurfde.. :+

Ik heb afgelopen week met de dealer gesproken over de overstap naar een '22 model. Moet nog aardig wat geld bij. De looks kan ik steeds beter mee leven, de specs zijn gewoon top. Maar ik ga het niet doen.

Zoals de vlag er nu bij hangt ga ik hem in het naseizoen of einde seizoen verkopen. Verkopen doe ik waarschijnlijk kaal (nagenoeg originele staat), ik heb een shitload aan opties die ik dan los wil gaan verkopen. Eind dit jaar zoals het nu lijkt weer op uitzending en ergens wanneer ik terug kom in 2023 op jacht naar een strakke Tuono 1100 Factory, het voorlaatste model. Heb altijd geroepen dat ik nooit geen Italiaan meer wou na 2 Appies, dat ik het niet aandurfde en weet ik veel wat voor redenen nog meer maar telkens wanneer ik zo'n ding zie en hoor krijg ik een jeuk waar ik niet tegen kan krabben.
Ja, ik zag vandaag weer een ‘22 MT langskomen. Ik had hier al eerder gezegd dat als ze goed leverbaar waren ze weer als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. Aan de neus moet ik nog steeds wel wennen, de zijkant vindt ik er in real live wel goed uitzien. Minder plastic, meer open.

Ben ook gek van Italiaanse spullen, maar zou persoonlijk niet zo snel voor een Aprilia gaan. Maar gelukkig, smaken verschillen. Ik heb op mijn MT10 SP niet zo heel veel afgeschreven (acceptabel). Denk dat je op een Aprilia wel meer afschrijft. Maar ja, een motor koop je veelal met je hart en het geluid dat er uit komt is inderdaad gruwelijk.
 
Nooit op gelet eigenlijk, wel eens een sessie afgebroken omdat ik het niet meer aandurfde.. :+

Ik heb afgelopen week met de dealer gesproken over de overstap naar een '22 model. Moet nog aardig wat geld bij. De looks kan ik steeds beter mee leven, de specs zijn gewoon top. Maar ik ga het niet doen.

Zoals de vlag er nu bij hangt ga ik hem in het naseizoen of einde seizoen verkopen. Verkopen doe ik waarschijnlijk kaal (nagenoeg originele staat), ik heb een shitload aan opties die ik dan los wil gaan verkopen. Eind dit jaar zoals het nu lijkt weer op uitzending en ergens wanneer ik terug kom in 2023 op jacht naar een strakke Tuono 1100 Factory, het voorlaatste model. Heb altijd geroepen dat ik nooit geen Italiaan meer wou na 2 Appies, dat ik het niet aandurfde en weet ik veel wat voor redenen nog meer maar telkens wanneer ik zo'n ding zie en hoor krijg ik een jeuk waar ik niet tegen kan krabben.
Dus toch misschien weer een Appie?
Ben benieuwd kerel.
Mocht je wat Carbon kwijt willen, denk even aan me dan!😅
 
Ja, ik zag vandaag weer een ‘22 MT langskomen. Ik had hier al eerder gezegd dat als ze goed leverbaar waren ze weer als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. Aan de neus moet ik nog steeds wel wennen, de zijkant vindt ik er in real live wel goed uitzien. Minder plastic, meer open.

Ben ook gek van Italiaanse spullen, maar zou persoonlijk niet zo snel voor een Aprilia gaan. Maar gelukkig, smaken verschillen. Ik heb op mijn MT10 SP niet zo heel veel afgeschreven (acceptabel). Denk dat je op een Aprilia wel meer afschrijft. Maar ja, een motor koop je veelal met je hart en het geluid dat er uit komt is inderdaad gruwelijk.
Ik heb juist helemaal niks met Italiaans haha, vind een Tuono gewoon de ultieme naked bike en wil al heel lang een keer een v4. Ook afschrijving geef ik niet veel om, ik koop een motor omdat ik hem mooi vind, wat hij nog waard is nadat ik er flauw van ben vind ik minder belangrijk. Dit wordt dus inderdaad echt een aankoop vanuit het hart.

Daar komt bij dat bepaalde young timers steeds gewilder en meer waard worden. Bepaalde types RSV, SP-2, gen 1 R1 etc.. Dat kan over 10 jaar ook maar zo eens zo zijn met de huidige Tuono’s. We hebben ruimte genoeg in huis dus wie weet 😅.
 
Ik heb juist helemaal niks met Italiaans haha, vind een Tuono gewoon de ultieme naked bike en wil al heel lang een keer een v4. Ook afschrijving geef ik niet veel om, ik koop een motor omdat ik hem mooi vind, wat hij nog waard is nadat ik er flauw van ben vind ik minder belangrijk. Dit wordt dus inderdaad echt een aankoop vanuit het hart.

Daar komt bij dat bepaalde young timers steeds gewilder en meer waard worden. Bepaalde types RSV, SP-2, gen 1 R1 etc.. Dat kan over 10 jaar ook maar zo eens zo zijn met de huidige Tuono’s. We hebben ruimte genoeg in huis dus wie weet 😅.
Opstapelen tot aan het plafond…
 
Terug
Bovenaan Onderaan