Ga zaterdag aanstaande een proefrit maken op de SD 1290 R en de normale MT-10, maar als ik voor die ga koop ik de SP versie. Op dit moment weet ik echt niet wat te doen. Mijn hart zegt SD, ik vindt hem namelijk mooier. Mijn hoofd zegt MT-10 vanwege betrouwbaarheid etc. Heeft 1 van jullie hier ook voor dit dilemma gestaan en waarom heb je gekozen voor de MT-10?
Ik hoor het graag.
Ga zaterdag aanstaande een proefrit maken op de SD 1290 R en de normale MT-10, maar als ik voor die ga koop ik de SP versie. Op dit moment weet ik echt niet wat te doen. Mijn hart zegt SD, ik vindt hem namelijk mooier. Mijn hoofd zegt MT-10 vanwege betrouwbaarheid etc. Heeft 1 van jullie hier ook voor dit dilemma gestaan en waarom heb je gekozen voor de MT-10?
Ik hoor het graag.
Ga zaterdag aanstaande een proefrit maken op de SD 1290 R en de normale MT-10, maar als ik voor die ga koop ik de SP versie. Op dit moment weet ik echt niet wat te doen. Mijn hart zegt SD, ik vindt hem namelijk mooier. Mijn hoofd zegt MT-10 vanwege betrouwbaarheid etc. Heeft 1 van jullie hier ook voor dit dilemma gestaan en waarom heb je gekozen voor de MT-10?
Ik hoor het graag.
Ga zaterdag aanstaande een proefrit maken op de SD 1290 R en de normale MT-10, maar als ik voor die ga koop ik de SP versie. Op dit moment weet ik echt niet wat te doen. Mijn hart zegt SD, ik vindt hem namelijk mooier. Mijn hoofd zegt MT-10 vanwege betrouwbaarheid etc. Heeft 1 van jullie hier ook voor dit dilemma gestaan en waarom heb je gekozen voor de MT-10?
Ik hoor het graag.
Even voor de kenners welk bouwjaren zwarte MT 10 hebben voor 'Rode' schijfremmen?
en ja, de reflectors zijn er nu wel af
Nette machines heren, beide kentekenplaat houder van Yamaha zelf?
Nette machines heren, beide kentekenplaat houder van Yamaha zelf?
Ik heb de de-cat er een week onder gehad en hem daarna weer gedemonteerd werd zelf een beetje gek van de herrie en de klappen in de uitlaat bij gas loslaten denk ook dat wanneer je een ijverige agent tegen komt dat hij nog wel eens problemen zou kunnen gaan maken over je geluidsproductie met als hij kwaad wil inbeslagname kentekenbewijs en een herkeuring bij de RDW.@Leeaka83, hoe bevalt het uitlaatgeluid met de de-cat? Is dit nog goed te doen als je snelweg rijd?
Ik heb het Akra systeem zonder cat ook gehoord bij de dealer, maar vind het vrij luid, vandaar dat ik
in eerste instantie alleen voor de Akra slip-on heb gekozen. Hoor graag jouw bevindingen.
Ik heb de de-cat er een week onder gehad en hem daarna weer gedemonteerd werd zelf een beetje gek van de herrie en de klappen in de uitlaat bij gas loslaten denk ook dat wanneer je een ijverige agent tegen komt dat hij nog wel eens problemen zou kunnen gaan maken over je geluidsproductie met als hij kwaad wil inbeslagname kentekenbewijs en een herkeuring bij de RDW.
Dat idee had ik al... ik heb ook enkel de akra, klinkt prima, mooie roffel!
Ik heb het inrijden inmiddels klaar en ben vandaag "woon-werk" naar Utrecht en terug gereden... 250km volgens de teller en 247 volgens de GPS.
Niets bijzonders zou je zeggen, maar.... Dit alles op 1 tank brandstof!
Was wel spannend het laatste stukje... maar uiteindelijk zat er nog genoeg in denk ik. Heb de motor afgedankt op de zijstandaard, totaal de onderkant vulhals.
Bekijk bijlage 1380741
Bekijk bijlage 1380739Bekijk bijlage 1380738Bekijk bijlage 1380742