Yamaha MT-10

iemand interesse in een y-pijp katvervanger voor de MT10.
ik heb de katvervanger over na het verkopen van de MT, is denk ik 2000 km mee gereden.
voor 120 euro mag hij weg, en is van roestvrij staal en in onberispelijke staat.
 
Ik had alle settings destijds af laten stellen door Paul van Hyperpro, Ik reed bijna altijd in A1 als ik een hele slechte weg had dan schakelde ik wel eens over op A2.
M1 was ook wel ok (stugger dan A1),
M2 en M3 gebruikte ik nooit (een was voor als het regende, maar weet niet meer welke).
Ik vond die A2 eigenlijk helemaal niks, veel te weinig uitgaande demping (net een jojo)

Bekijk bijlage 1438902Bekijk bijlage 1438906Bekijk bijlage 1438907Bekijk bijlage 1438903Bekijk bijlage 1438904
Bedankt voor jou settings.
Daar ga ik ook eens mee spelen.
Ik vindt hem te stuiterig als ik bijvoorbeeld over een drempel rijdt.
Dat moet beter kunnen.
Wat is trouwens jou gewicht, ook niet onbelangrijk bij afstelgegevens...
 
iemand interesse in een y-pijp katvervanger voor de MT10.
ik heb de katvervanger over na het verkopen van de MT, is denk ik 2000 km mee gereden.
voor 120 euro mag hij weg, en is van roestvrij staal en in onberispelijke staat.
Welk merk?
 
Beste allen,

De MT10 bevalt mij erg goed!

Enkele dingen vraag ik mij nog af:

Vering heb ik nog volledig op standaard ingesteld staan. Voor mijn gevoel is de achterkant wel wat "zacht" ervaren meer mensen dat hier? Ik denk dat af laten stellen door iemand met handigheid daarin al heel wat helpt?

TCS werkt super, in standje 1 glijdt het af en toe nog best aardig bij het uitkomen van korte bochten. Ook in standje 1 grijpt hij uiteindelijk wel in?

Levert rijmodus 3 wel vol vermogen? Het gas is wat beter te doseren dan in standje 2, maar het lijkt soms wel of dan toch niet alle koppel bruikbaar is.

Gr. Peter

Hallo Peter, Je kan bij HyperPro, langs gaan. Deze kijken samen naar de instelling, Lengte van de berijder, gewicht etc...
Ik zelf ben naar Werkendam gereden, Daar is een monteur aanwezig die zelf ook voor de SBK werkt.
Gr. Willem
 
Hallo Peter, Je kan bij HyperPro, langs gaan. Deze kijken samen naar de instelling, Lengte van de berijder, gewicht etc...
Ik zelf ben naar Werkendam gereden, Daar is een monteur aanwezig die zelf ook voor de SBK werkt.
Gr. Willem

Ben bij Stamsneyder in Bornerbroek geweest. Die heeft me achter afgesteld, wereld van verschil :-) Voor laat ik nog andere veren en olie inzetten en dan is het klaar :-).

Staat inmiddels 4000km op en de eerste achterband is kaal aan de zijkanten *O*

Gr. Peter
 
Iemand meer last van een lekke carterpakking?
Motor is van 2019, staat nu enkele weken stil.Wilde hem wassen en op winterstand zetten.
En toen zag ik dit : 20191110_123403.jpg
 

Bijlagen

  • 20191110_122437.jpg
    20191110_122437.jpg
    166,5 KB · Weergaven: 32
Komt mij op dit moment niet bekend voor. Maar je motor zit nog in de garantie periode, dus zou fatsoenlijk opgelost moeten worden.
 
Ben voor het nieuwe seizoen voor nieuwe bar end spiegels aankijken.Iemand ideeën,ervaringen?

Wil wel kwaliteit, geen Alie troep.
Heb op internet gekeken,maar daar staat zoveel op.... pffff
 
Ik heb de stuureind gewichten van Gilles Tooling gemonteerd met daarop 2 spiegels van Rizoma, type Eccentrico. Dat zijn de ronde spiegels. Dan heb je kwaliteit en ben je in totaal iets meer dan 300 euro lichter. Bij mij zijn ze mooi stil, trillen niet en hebben prima zicht. Aanrader dus als de centen geen probleem zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: TVA
Ik heb de stuureind gewichten van Gilles Tooling gemonteerd met daarop 2 spiegels van Rizoma, type Eccentrico. Dat zijn de ronde spiegels. Dan heb je kwaliteit en ben je in totaal iets meer dan 300 euro lichter. Bij mij zijn ze mooi stil, trillen niet en hebben prima zicht. Aanrader dus als de centen geen probleem zijn...

Foto?
 
Ja klopt de reverse retro.
Naar onder hangen kan ook maar persoonlijk vond ik dat nix.
Deze spiegels passen niet op de standaard stuur
eind gewichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan