Green-Hornet
MF veteraan
Uiteraard,maar niet dat hij extreem slecht loopt,zal om fijn tuning gaan,een extra pony.Ecu worden vaak alleen maar verzonden en geprogrammeerd,vooral in Engeland en Amerika.Dan nog, elk blok is anders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard,maar niet dat hij extreem slecht loopt,zal om fijn tuning gaan,een extra pony.Ecu worden vaak alleen maar verzonden en geprogrammeerd,vooral in Engeland en Amerika.Dan nog, elk blok is anders
€ 300,-Mss een bekende combi/uitlaat erop
Wat moest je betalen zonder run?
€ 300,-Mss een bekende combi/uitlaat erop
Wat moest je betalen zonder run?
heb het zelfde gedaan en betaald . goed is goed , die laatse pk s mogen me gestolen worden .€ 300,-
mooi , alleen het zadel moet je nog even wat voor verzinnen en die kolenkit eronder weg.Hij heeft er inmiddels natuurlijk al zoveel gedaan dat hij vast wel een beetje weet hoe of wat.
En voor de fun nog maar weer eens een plaatje Bekijk bijlage 1619828
Zadel moet nog gedaan worden maar heb geen stress aangezien ik door een beknelde zenuw toch niet echt langer dan 10 minuten op de motor kan rijden, en die kolenkit blijft er lekker onder zitten ik heb 2 jaar met decat gereden en heb altijd gezegd dat als er buren gaan klagen ik er weer een kat onder zet en afgelopen seizoen was het zover en uiteindelijk komt het goed uit nu ze overal controlerenmooi , alleen het zadel moet je nog even wat voor verzinnen en die kolenkit eronder weg.
Ik vind het geen gezicht. Ben sws al geen fan van die yoshi's.
Goed verhaal ook haha, paar weken geleden verkocht hij zelf zijn Akra nog.. en dacht zelfs dat hij laatst aangaf zijn MT-10 verkocht te hebben.Heb al eerder contact gehad met die gozer i.v.m arrow.Hij weet niet wat hij wilt .Hij vroeg nu of ik mijn akra wilde ruilen tegen dit systeem.
Demper idd lelijk,maar smaken verschillen en de linkpijp is van RVS en niet TIT.
Ik vindt het niks. Vindt een Akra mooier....
@Green-Hornet
Nou lekker ben je ,zit hier hele volkstammen gek te maken en dan zelf gaan genieten van die broodrooster onder je fiets,Die Yoshi heeft maar een rare vorm. Plus dat daar echt een gruwelijke bak teringherrie in zit. Daar komt bij dat dit (zoals bijna alle Yoshis op straat) Yoshimura USA is, dat mag nog niet in de schaduw staan van het echte spul waar Yoshimura Japan op staat.
Vanmorgen flink stuk gereden met de originele cat en demper. Vond het stiekem best lekker die rust, voor de afwisseling.
Hoi Mede Mt10'ers... Ik heb het idee dat mijn motor SP uit 2017 niet het vermogen geeft wat hij zou moeten geven. Ik trek hem in z'n 2 niet op z'n achterwiel bijv wat ik wel veel voorbij zie komen. Waar zou dat door kunnen komen? Ik heb alles nog origineel alleen staat de cat klep open en is het kastje onder die normaal onder het zadel zit eruit gehaald. Iemand hier ervaring mee? of kan me een tip geven waar ik naar zou kunnen kijken?
Een power wheelie in de 2 werkt ook pas vanaf de 90/100km/h in zijn 1 doet hij het vanaf de 50 ongeveerHoi Mede Mt10'ers... Ik heb het idee dat mijn motor SP uit 2017 niet het vermogen geeft wat hij zou moeten geven. Ik trek hem in z'n 2 niet op z'n achterwiel bijv wat ik wel veel voorbij zie komen. Waar zou dat door kunnen komen? Ik heb alles nog origineel alleen staat de cat klep open en is het kastje onder die normaal onder het zadel zit eruit gehaald. Iemand hier ervaring mee? of kan me een tip geven waar ik naar zou kunnen kijken?
Die van mij trekt powerwheelies tot z'n 4, in tcs stand 2. Ik vermeld de bijbehorende snelheid voor het gemak even nietHoi Mede Mt10'ers... Ik heb het idee dat mijn motor SP uit 2017 niet het vermogen geeft wat hij zou moeten geven. Ik trek hem in z'n 2 niet op z'n achterwiel bijv wat ik wel veel voorbij zie komen. Waar zou dat door kunnen komen? Ik heb alles nog origineel alleen staat de cat klep open en is het kastje onder die normaal onder het zadel zit eruit gehaald. Iemand hier ervaring mee? of kan me een tip geven waar ik naar zou kunnen kijken?
13 jaar lang alleen maar met open pijpen gereden op 9 motoren, dit is wel een keer lekker voor de verandering. 3 weken tot de nieuwe uitlaat komt, we gaan zien hoe het dan is.Nou lekker ben je ,zit hier hele volkstammen gek te maken en dan zelf gaan genieten van die broodrooster onder je fiets,
Ik hoor de Joker al weer schateren.
Ik hoor ook hele volkstammen ( @Gwiedert ) dat de MT10 in alle versnellingen zomaar op het achterwiel gaat maar ik merk dat amper. Maak bijna nooit wheelies. Vaak ligt het ook aan hoe je rijdt, dat is het bij mij iig.. Ik ga bij hard accelereren juist naar voren hangen en ik open het gas redelijk soepel. Zogauw je lomper aan het gas gaat hangen, aan het stuur gaat trekken, achterover gaat hangen, rond de 7k toeren het gas vol open gooit etc dan gebeurt het echt wel.Hoi Mede Mt10'ers... Ik heb het idee dat mijn motor SP uit 2017 niet het vermogen geeft wat hij zou moeten geven. Ik trek hem in z'n 2 niet op z'n achterwiel bijv wat ik wel veel voorbij zie komen. Waar zou dat door kunnen komen? Ik heb alles nog origineel alleen staat de cat klep open en is het kastje onder die normaal onder het zadel zit eruit gehaald. Iemand hier ervaring mee? of kan me een tip geven waar ik naar zou kunnen kijken?