BoldBart
Die hard MF'er
Mijne staat ook te koop na inruil!
MT10 te koop
MT10 te koop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft een gsx-s 1000 gekocht.Wat wordt de volgende?
Zonde zeg
klopt! Verstand boven waanzin!Hij heeft een gsx-s 1000 gekocht.
Maar nodigt dit echt minder uit tot hooligan gedrag dan de MT? Of waren er nog meer redenen om de MT in te ruilen? Mooi exemplaar had je trouwens.
Ik heb met beide gereden en echt grote verschillen zijn er niet tussen beide. De Yamaha heeft zijn koppel wel al veel eerder dan de Suzuki, stuur net ietsje scherper maar is dan ook weer veel gulziger in verbruik. Ik deed met mijn gsx-s 1000, vorig model, 333km op 1 tank. Ik hoor dat een MT10 met dezelfde tankinhoud met moeite aan 220km geraakt. Persoonlijk ligt mijn hart nog het meeste bij het eerste model van de MT10 maar heb ik destijds voor de gsx-s gekozen vanwege een koopje waar ik op stuite en een verschil van een €400 voor hem in te schrijven.Maar nodigt dit echt minder uit tot hooligan gedrag dan de MT? Of waren er nog meer redenen om de MT in te ruilen? Mooi exemplaar had je trouwens.
Op de GSX kan je ook eens 'lekker' toeren, wat bij de MT al gelijk weer een stuk zenuwachtiger werd! Versnellinkje hoger dan weer lager, bij de GSX maakt dat niet uit 60 in z'n 4 of 5, maakt niet uit! Wordt inderdaad iets minder 'gepushed' om te knallen!Maar nodigt dit echt minder uit tot hooligan gedrag dan de MT? Of waren er nog meer redenen om de MT in te ruilen? Mooi exemplaar had je trouwens.
Precies , daarom heb ik een Tuono gehaald. Daar kun je perfect rustig mee rijden en die is super zuinig.
Hey Ryan, hoe bevalt de Tuono zover?klopt! Verstand boven waanzin!
Precies , daarom heb ik een Tuono gehaald. Daar kun je perfect rustig mee rijden en die is super zuinig.
Ja heel erg goed. Echt een machtige machine. Vandaag ff flink lange rit gemaakt maar de MT is wel wat comfortabeler . Ze hebben enkele overeenkomsten maar eigenlijk is de Tuono een compleet ander type motor die ook met een ander doel op de markt is gebracht.Hey Ryan, hoe bevalt de Tuono zover?
mooie fiets ! maar ehhh ga hier "braver" mee rijden ?Door meerdere beweegredenen besloten de MT10 in te ruilen voor een wat 'bravere' machine.
Ontzettend genoten van deze geweldige motor, maar ik betrapte mijzelf erop dat ik mij steeds extremer door het verkeer ging bewegen!
De mogelijkheid deed zich voor om de motor, met gesloten knip, in te ruilen voor een 10 maanden oude Suzuki GSX S1000A.
Ook niet moeders mooiste, maar rijd geweldig met een perfect werkende Quickshifter (up & down) en toch nog een mooie 152 PK!
Nu alleen nog een beetje opleuken....
Bekijk bijlage 1789321
Blijf zeker hier nog meelezen!
erg mooi die zwarte wielen onder de ice fluo , waar heb je ze laten coaten en wat moet zoiets kosten als ik vragen mag ?
Ik heb die rubbers niet gebruikt bij het spatbord wat ik toen had, gewoon koud aan elkaar vast geschroefdEven een vraag aan diegene die een Carbon voorspatbord gemonteerd hebben.
Kreeg vandaag na “enkele” weken gewacht te hebben mijn voorspatbord binnen en vanavond gemonteerd, maar aangezien het carbon een stuk dunner is dan de originele, zitten de bevestigingen goed vast, maar is het spatbord nog te bewegen.
De rubbers die je in de gaten drukt zijn natuurlijk wel wat in te drukken, maar de busjes met kraag zijn dus eigenlijk te lang.
De busjes zijn wel korter te maken natuurlijk, maar mocht de MT ooit in de verkoop gaan, dan zijn ze voor het origineel een stuk te kort.
Ik ben dus benieuwd of iemand dat hier ook gehad heeft en hoe opgelost heeft.
Ik heb deze bij Motostore Barendrecht laten coaten, hoogglans zwart is écht mooi! kosten € 350,00 volgens mij...erg mooi die zwarte wielen onder de ice fluo , waar heb je ze laten coaten en wat moet zoiets kosten als ik vragen mag ?
TopIk zal een foto voor je maken morgen.
Ook zeker een optie. ThanksIk heb die rubbers niet gebruikt bij het spatbord wat ik toen had, gewoon koud aan elkaar vast geschroefd
Beter dan dit wordt het niet haha. Super lastig om een foto te maken.
ThanksBeter dan dit wordt het niet haha. Super lastig om een foto te maken.
@ryan-mt10 , zie hier de eerste MT10. Afgelopen weekend op mogen halen en het vorige model MT10 ingeruild.
Nu nog aankleden met accessoires.
Ik heb nog niet heel veel gereden, 500 km tot op heden. Wat ik wel kan zeggen is dat hij tot nu toe erg goed bevalt en wat mij vooral opvalt is de vering en het rijgedrag die heel erg fijn en soepel is. Onder het rijden kan je de vering elektronisch verstellen. Ook de blipper en liftcontrol ben ik erg content mee, het is geen anti wheelie dus je kan met liftcontrol erg leuk spelen. Dit had ik ook al ondervonden met de MT09 SP 2022. Wat ik nog wel tegen vind vallen is de power onderin maar dit heeft denk ik te maken met de euro 5 norm en restricties (moet nog een ritje maken met alle elektronica uitgeschakeld om beter te oordelen). Mijn vorige MT 10 was voor mijn gevoel wel wat feller en trok in de 3e versnelling het voorwiel van de grond op het gas, dat is nu niet het geval. Maar deze was wel afgesteld door druijf met een volledig akra systeem.Hoe bevalt die nu we een aantal maanden verder zijn? Veel verschil met het vorige model?