Yamaha R1/R6 Meeting

Welke datum komt voor jullie het best uit?

  • 29 Maart(zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 Maart(zondag)

    Stemmen: 12 26,1%
  • 5 April(zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6 April(zondag)

    Stemmen: 26 56,5%
  • Liever iets vroeger nog

    Stemmen: 5 10,9%
  • Liever iets later nog

    Stemmen: 3 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Ik moet helaas afzeggen voor de meeting '(
Dat weekend zit ik in de belgische ardennen. Misschien dat we zondag vroeg kunnen vertrekken zodat ik de meeting nog kan halen, en anders pech gehad hoor...

lullo

dat je een keer niet met ons mee bent gereden, mag je nog wel met ons mee naar de meeting ;)

weet ook niet of ik kom, motor moet eerst gemaakt worden, hoop dat we (harm en ik) hem voor de meeting gemaakt hebben! veertje vervangen!

het euvel:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197469

als iemand iets meer weet!! ;) :}
 
Mc Donalds in Gorinchem :)
Jo mensen.
Ik rijd ook mee met mn nieuwe r6 :)
Mits het goed weer is maar dat zit wel goed volgens mij.
Hier een piccie van mn nieuwe bike.
Foto-3LYH7YID.jpg
 
Ik moet helaas afzeggen voor de meeting '(
Dat weekend zit ik in de belgische ardennen. Misschien dat we zondag vroeg kunnen vertrekken zodat ik de meeting nog kan halen, en anders pech gehad hoor...

beetje jammer weer hoor... :(


:j

lullo

dat je een keer niet met ons mee bent gereden, mag je nog wel met ons mee naar de meeting ;)

weet ook niet of ik kom, motor moet eerst gemaakt worden, hoop dat we (harm en ik) hem voor de meeting gemaakt hebben! veertje vervangen!

het euvel:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197469

als iemand iets meer weet!! ;) :}

dat is toch al zo goed als opgelost?

veertje lijkt me niet al te veel werk...

Jo mensen.
Ik rijd ook mee met mn nieuwe r6 :)
Mits het goed weer is maar dat zit wel goed volgens mij.
Hier een piccie van mn nieuwe bike.
[afbeelding]

:W

mooie bike!!!

mooi kleur vooral :Y :Y :Y
 
Oh ja.............. wie voelt zich geroepen om foto's te maken van de meet??

Dat zal ik zijn in ieder geval *O*
Ik neem me Canon EOS 40D mee.

Als we ook naar die KD bocht gaan ofzo. Ga ik ook wel even struikrover spelen door in de berm te gaan liggen met me teletoeter :9
 
Hé hallowwwww mede R1/R6 rijders :W

Na een tijdje niet echt actief te zijn geweest op het forum ben ik ook weer van de partij 8-) als ik natuurlijk nog geaccepteerd wordt O-)

Hmmmm 6 april bij gorichem das een mooie datum en plaats :Y alleen heeft het vrouwtje dan net koopzondag en zit ik met de kids opgescheept..... ik zal opa & oma eens lief aankijken :+

Dus als mijn puppyface lukt zal ik ook een poging wagen om erbij te zijn *O* komen er trouwens nog meer peeps uit Zeeland?

Ik kom uit Terneuzen, en ga (als het morgen lukt) naar de meeting.M'n maatje uit Middelburg haakt aan met zn ZX7R.
 
lullo

dat je een keer niet met ons mee bent gereden, mag je nog wel met ons mee naar de meeting ;)

weet ook niet of ik kom, motor moet eerst gemaakt worden, hoop dat we (harm en ik) hem voor de meeting gemaakt hebben! veertje vervangen!

het euvel:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197469

als iemand iets meer weet!! ;) :}

Die foto's zien er bekend uit, ik heb 2 maanden geleden soortgelijke gemaakt :P

Bij mij was het het veertje van de eerste foto die kapot was. Ik kwam er alleen helaas pas achter toen me halve blok er al af was... B|

Bij mij ging hij wel in zijn eerste versnelling, zodra ik naar zijn twee of hoger ging schoot hij terug naar z'n vrij.
 
Rijden jullie dan over de A12 langs bodegraven/woerden? Dan kunnen jullie me/ons even op pikken :)
Dat is niet echt in de richting, maar je kunt natuurlijk ook naar onze meetingpoint komen *O*

:^ :Y hoelaat op pwo ? :]
uhmmm 12 uur ofzo :) Route planner zegt dat het 45 minuten rijden is, dus dan hebben we nog een half uur om te posen als we om 1 uur in Gorinchem willen zijn :P
 
Laatst bewerkt:
We zullen de weerberichten in de gaten houden.... we beslissen dan eind van de week met z'n allen wel :)
 
als het doorgaat a.s zondag... iemand vanuit omgeving nijmegen die gaat ? alle r-rijders van het Nijmegen topic zijn verhinderd :(
 
het was bij mij al een twijfelgeval, maar ik ga mijn afspraken niet eens proberen te verzetten want het wordt echt kloteweer :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan