jsp1990
Technische freak
of de recall gedaan is en dat die geen schade heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga morgen kijken bij een occassiom R3 Bouwjaar 2019, zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten bij dit model?
Mn vriendin was op zoek naar een motor, maar het is al gelukt. Mijn R7 heeft nu gezelschap van een R3Jij rijd met een R7?
Vanwaar de interesse in een R3?
Zoals je weet ben ik stikjaloers…. Dat je dan een lelijke zwarte hebt gekozen maakt het weer enigszins draaglijk.Binnenkort in dit theater.. een zwarte R3.
Begin januari gaat die op kenteken.
Momenteel onderweg uit het centrale magazijn in Europa.
Bekijk bijlage 1833000
Ik doe wel gelijk een Akrapoviç racesysteem erop, verstelbare handles, bescherming op het motorblok en een quickshifter.
Omgekeerd schakelen helaas niet standaard voorzien.
Misschien in de toekomst dan een ander rem/schakelsetje er op.
Verder geen technische updates sinds 2019 voor deze motor.
En er zijn überhaupt weinig ontwikkelingen in deze klasse.
Dus nu wat oud maar up to date leesvoer.
Ik kan niet wachten.
Ja, die Anniversary kon ook, en is mooi, maar met wit heb ik op termijn minder dan full black.Zoals je weet ben ik stikjaloers…. Dat je dan een lelijke zwarte hebt gekozen maakt het weer enigszins draaglijk.
Bekijk bijlage 1833008
Wat voor quickshifter heb je? ‘k Meen ergens gelezen te hebben dat als je dat doet meteen ook een complete andere ECU moet hebben. Maar is misschien achterhaalde info hoor.
Het grappige was dat ik hem in tweede instantie via Google had gevonden op de site van de motorzaak waar ik de R3 ging bestellen.Ah okee. Hmm ik zie het. Ach daar is t.z.t. vast wel een oplossing voor te vinden.
Vandaag met mijn BMW gereden en het andersom schakelen voelde inmiddels heel natuurlijk.Ah okee. Hmm ik zie het. Ach daar is t.z.t. vast wel een oplossing voor te vinden.
Het staat zo nu en dan tot twee, drie jaar stil hier in dit topic.Kan niet wachten om de klusverhalen van de R3 te lezen @Worldbeater
Geldt dat ook niet - een beetje - voor de R3 versus R7 en andere grotere Yamaha's?Het verschil in prijs met de Ninja 650 is klein, maar de motor en afwerking zijn duidelijk meer volwassen bij de grotere Kwaak.
Bij de CF Moto 450RS zijn het echt bouwmarkt glimmende bouten.Geldt dat ook niet - een beetje - voor de R3 versus R7 en andere grotere Yamaha's?
Ik heb wel eens een R3 gezien in het wild (zie eerdere post in dit topic bijvoorbeeld) en hoewel ik kwijlend met knikkende knieën rond het apparaat drentel, vallen wel de wat goedkoop aandoende knoppen aan het stuur op en de rem-/koppelinghendel.
Ik heb de R3 gelukkig nog niet in het echt gezien.Geldt dat ook niet - een beetje - voor de R3 versus R7 en andere grotere Yamaha's?
Voor mijn eerste bericht hier het hele topic enkele dagen eerder gelezen.Ik heb wel eens een R3 gezien in het wild (zie eerdere post in dit topic bijvoorbeeld) en hoewel ik kwijlend met knikkende knieën rond het apparaat drentel, vallen wel de wat goedkoop aandoende knoppen aan het stuur op en de rem-/koppelinghendel.
Leuk om te lezen.Ik volg je verhalen al in het s1000rr topic en ben groot fan
Zelf rijd ik af en toe op het 2019 model van mijn vriendin. Wat kun je lekker smijten met die fiets
Thanks. Niet samen met je eigen motor?Dit zijn de enige die ik heb
Nu je het zegt... is er nog niet echt van gekomenThanks. Niet samen met je eigen motor?
Doet een belletje rinkelen, zodra ik er weer ben zal ik even koekeloerenVolgens mij zitten er in de kroonplaat twee dopjes waar draad onder zit.
Ben je daar bekend mee?
Klinkt goed, is naar mijn mening ook een comfortabele motor56 km over de snelweg naar de dealer.
Terug moet in 57 km secundair kunnen.
Maar wellicht maak ik er gelijk een rustig rondje van 1.000 km in een paar dagen van.
Bij het ophalen in ieder geval de eerste beurt regelen voor over een paar dagen tot twee weken.
Ik heb nog tijd om er over na te denken i.c.m. het weer.