Yamaha R6 Na-zomer Meeting !!

Datum van de R6 Meeting?

  • 24 september

    Stemmen: 1 3,8%
  • 24 september

    Stemmen: 9 34,6%
  • 24 september

    Stemmen: 2 7,7%
  • 24 september

    Stemmen: 14 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
misschien kom ik ook wel is een keertje kijken, ben nog wel aardig nieuw maja ;) kwoon in apeldoorn dus tis voor mij om de hoek :)
 
misschien kom ik ook wel is een keertje kijken, ben nog wel aardig nieuw maja ;) kwoon in apeldoorn dus tis voor mij om de hoek :)
Des te meer reden om te komen. Je moet zorgen dat je je eigen tempo rijdt, maar kan dan gelijk "afkijken" bij de wat verder gevorderden. Daar kan je vaak veel van leren :Y
 
Des te meer reden om te komen. Je moet zorgen dat je je eigen tempo rijdt, maar kan dan gelijk "afkijken" bij de wat verder gevorderden. Daar kan je vaak veel van leren :Y

dat lijkt me een goed plan ja...me eigen tempo rij ik wel...ben hard aan het oefenen op klaverblad...maar damn krijg die knie echt niet op het asfalt valt niet mee hahaha...moet er bij zeggen dat ik pas 2mnd me rijbewijs heb hoor :D
 
:W :W :W Heb alle eerdere R6-uitjes moeten missen, maar 24 sept.zou ik wel kunnen.
Zet mij er dus ook maar bij :Y :Y :Y
full
 
ik vind dat gibi wel coole uitstraling heeft op de grid, vandaar dat ik mn pet ook zo heb ;)



jaja... :+

ik had 't meer op de algemene uitstraling..

die grimas.. die blonde haren.. dat blauw...
:+

oh jah en dat petje _O-

nee hij's heel mooi hoor,

in de winter frame en achterbrug zwart coaten en een dikke usd met radi's eronder en hij's echt PIMP :-)
 
ik had 't meer op de algemene uitstraling..

die grimas.. die blonde haren.. dat blauw...
:+

oh jah en dat petje _O-

nee hij's heel mooi hoor,

in de winter frame en achterbrug zwart coaten en een dikke usd met radi's eronder en hij's echt PIMP :-)
tnx
:}





@Sorcerer en blue shark: julie staan erbij
 
ik kom ook mits het weer goed is, datum maakt me niet uit zolang het maar niet 3 september is want dan zit ik in de eifel *O* *O* *O*
 
Waar kan ik net als Erwinner en Baflo een R6 lenen, dan doe ik namelijk ook wel even mee :Y
 
Het is maar goed dat je niet verplicht bent om te komen :X :W

Indien het zonnetje schijnt, en ik op de dag in kwestie kan, dan ben ik zeker weer van de partij.
Weet nog niet of ik een eventuele route mee zal rijden. Ik weet hoe het tempo ligt, en dat bevalt me prima :Y Maar wil niet in de recidive regeling gaan vallen ;) Mijn RBW is me iets te lief :P

Gevonden!
 
Ik ga het proberen, maar september is erg druk -O-
Ik lees mee iig :Y
 
we houden 24 september aan als datum!!!!!!!!!!!!!! *O*

Bleek dat de meeste mensen hiervoor gaan (dus daarom deze datum als locatiedatum :Y )
 
Laatst bewerkt:
@Erik: Dan rij ik niet mee vanuit Groningen. Zit de dag ervoor al bij Nijmegen. Zie ik je wel om 12:00.

@all: Wie rijdt er vanuit de omgeving Nijmegen naar de meeting en hoe laat. Ik zou dan wel willen aansluiten.
 
Mwwhaa de laatste keer dat ik mee reed heb ik een stukje mee geknald maar later met klein groepje lekker chill gereden en een terrasje gepakt op een dijkje heel gezellig 8-)

Tempo kan je altijd zelf bepalen :Y
Klopt, dan rijdt ik voorlopig lekker mee in het chill tempo ;)
Ben ook wel van de terasjes pakken en dames sjekken :P

Yups, that's me :Y *O*

ikke ben er ook wel.datum maakt me niet zo veel uit.Durf alleen niet op het klaverblad te rijden. }) }) })
Dat is een van de dingen die ik juist wel ga doen :P
Dit gezien het feit dit vaak door agenten niet als verboden bestempeld wordt,
mits je je maar aan de regels houd :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan