Zo past de kick indicator bij mijn bougiedopDat ziet er allemaal keurig uit! Dat natstralen moet ik onthoudenIk had de kickindicator wit gemaakt in plaats van rood, ik denk dat dat uiteindelijk beter te zien is, je kunt er nu nog makkelijk bij…
Die is niet voor de klepseals maar om de klepveren te de- en monteren zonder klepveertang, gaat echt lekker snel.Wat is dat voor gereedschap om de klepseal te monteren (merk etc.) lijkt me idd wel handig om daar iets voor te hebben.
Ik gebruik hem eigenlijk ook niet, de kleplichter deed het tot nu toe ook niet dus ik deed gewoon oldschool kicken zonder hulpmiddelen, toen ik de carburateur eenmaal goed had was het 1 of 2 trappen koud en warm eigenlijk altijd 1 trap. Lauw moet je hem gewoon niet laten afslaan.Ik heb in het verleden tweemaal een SR gehad en verbouwd. Ik begreep van een vriend dat de diehard SR/XT rijder zonder kijkglas rijd
Ik heb er toen ook een dichte dop opgezet en de indicator nooit gemist.
Zuiger tegen de compressie, even de kleplichter erbij en een rotschop, dan liep ie als je geluk had
Wat is dat voor gereedschap om de klepseal te monteren (merk etc.) lijkt me idd wel handig om daar iets voor te hebben.
Dankjewel, dat klinkt een stuk beter als mierenneuker.Jij bent echt een perfectionistmooi man. Doe je ook weleens een project opknappen voor iemand anders? Tegen betaling uiteraard.
Dat doe ik af en toe wel, dus als je iemand zoekt….Jij bent echt een perfectionistmooi man. Doe je ook weleens een project opknappen voor iemand anders? Tegen betaling uiteraard.
Ja klopt, en toen ik het bouwpakket kocht zat er zelfs de dikste, meest massieve 530 (of zoals het eerst heette 50) ketting op die ik ooit heb gezien, staat ergens een plaatje van in dit topic. In de jaren 70 waren de kettingen echt een stuk minder sterk.Hier zit ook een 530 ketting op zeker? Nooit begrepen waarom. Heb net een Ducati éénpitter 350 gekocht, daar zit ook zo’n zware ketting op.