Ow, dat zou interessant kunnen zijn. Stuur maar PM, geef ik het doorIk zal eens kijken thuis.
Heb nog wel een frame dat weg mag.
Al dan niet met wielen voorvork of wat je er bij wilt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ow, dat zou interessant kunnen zijn. Stuur maar PM, geef ik het doorIk zal eens kijken thuis.
Heb nog wel een frame dat weg mag.
Al dan niet met wielen voorvork of wat je er bij wilt
Thnx. Heb jij toevallig nog een link ofzo waar ik dat zou kunnen vinden? Heb wel even gezocht, maar niet gevonden..Op duitse szr Facebook waren ze bezig met een 3d geprinte variant. Weet niet of dat wat geworden is.
Verder zijn vooral in het begin olie verbruik goed in de gaten houden, wat niet makkelijk is qua dry sump.
Ik gok dat kleppen stellen en de bougie vervangen wel nodig is.. Maar hè... Het seizoen is toch afgelopen. Frame in de gaten houden is wel even een goede..Hoe staat het met het onderhoud? Bougie is een rotklus om te vervangen dus kan nog wel eens overgeslagen worden, net zoals kleppen stellen. Olie is ook een punt al verbruikt de szr wel vrij veel standaard. Uitlaat bevestigingspunten willen nog wel eens scheuren of afbreken. Tenminste, dat was het geval bij die van mij
Verder weinig bijzonderheden op te merken.
Zoek op Yamaha SZR 660 in Facebook.Thnx. Heb jij toevallig nog een link ofzo waar ik dat zou kunnen vinden? Heb wel even gezocht, maar niet gevonden..
Heb ik nu ook in mijn racer , vroeger mineraal quaker state maar kan er niet meer aankomen....Hmm ik gebruik die van Castrol maar nergens te vinden of het mineraal of half synthetic is.
Motorolie 4T CASTROL POWER 1 20W50 4T 4L
Castrol POWER 1 4-STROKE SAE 20W50 PARTLY SYNTHETIC 1 LITER
Deze zegt half synthetic
De sleutelwijdte maakt niet zoveel uit, het gaat om de draad van de bouten.Heren... inmiddels een project-SZR in de schuur staan om het nodige onderhoud te plegen. Nu valt mij op dat de vorige eigenaar bij de voorste remklauw heeft zitten beunen aan de bevestigingsbouten. De bovenste bout is een M8 (met een stuk slang erom heen ), de onderste is een M10 zoals het hoort. Ik vermoed dat iemand de draad uit de remklauw heeft gejast. Herkent iemand dit? Ik neem aan dat jullie gewoon netjes beide bouten sleutelwijdte 14 hebben?
Heren... inmiddels een project-SZR in de schuur staan om het nodige onderhoud te plegen. Nu valt mij op dat de vorige eigenaar bij de voorste remklauw heeft zitten beunen aan de bevestigingsbouten. De bovenste bout is een M8 (met een stuk slang erom heen ), de onderste is een M10 zoals het hoort. Ik vermoed dat iemand de draad uit de remklauw heeft gejast. Herkent iemand dit? Ik neem aan dat jullie gewoon netjes beide bouten sleutelwijdte 14 hebben?