Medemblik is wel erg populair bij Tracers,vandaag stonden er weer 3,nu 2 rode en 1 matgrijze.
Volgens Yamaha NL op de site van de ANWB, daar komt het bericht vandaan, zijn ze met een aantal motoren aan het inrijden. Een rit van 100km en een rit van 400km.
Dat doen ze voor de perspresentatie half december. Dan zijn ze al ingereden.
Zullen er wel een redelijk aantal zijn en die rijden allemaal dezelfde route.
Dus tentje opzetten in Medemblik.
Dat zijn geen Ohlins poten, ondanks de mooie kleur. Standaard Yamaha.
Waarschijnlijk is de achterveer weer te slap, zoals je vaker ziet.
Dat is op de FZ8 zo, dat is op de MT-07 zo en veel MT-09 rijders zijn ook al bij Hyperpro geweest.
Het MT-09 gedeelte op dit forum is ook een bron voor Tracer wannahaves.
De ruit is inderdaad een dingetje. Hij is wel in de windtunnel geweest.
En een ruit mag best een bredere bovenkant hebben ivm turbulentie.
Daartoe helpt ook de ruimte onderaan de ruimte. Je zou ook gaten kunnen boren onderin.
Dit geeft minder onderdruk en minder turbulentie. Calsci heeft het ook bij zijn ruiten.
Dan heb je wat minder last regendruppels die naar voren gaan en achter op je ruit slaan als je op de snelweg rijdt.
Prijs zal, volgens een Yamaha man die meer zei dan hij mocht op de Eicma, tegen of rond de 11k komen te liggen.
Die wordt begin 2015 bekend gemaakt. In februari, net als de nieuwe Tiger, staan ze bij de dealers.
Ik rij V-Strom dus ik heb ervaring met turbulente ruitjes en al veel geprobeerd.
De Tracer staat hoog op het verlanglijstje, dus ik volg alle nieuws.