Yamaha Tmax530 model 2015 @ Eicma 2014

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
4.020
219
Haarlem
Yamaha Tmax530 model 2015 @ Eicma 2014

Nieuw voor model 2015:

* Alle verlichting is in LED uitgevoerd
* 41mm. upsite-down voorvork. :}
* Ander neusje.
* Keyless.
* Radiale voor remklauwen.
* Verstelbaar windscherm (1,420-1,475 mm.)

Url....: http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/maxi/tmax_sp.aspx



image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php
 
Laatst bewerkt:
ik vind hem geslaagd de nieuwe look,lijkt slanker.
 
Laatst bewerkt:
Die upsite down voorvork in combi met de radiale remmen is pure race & right up my alley.
Zo'n upsite down voorvork past heel erg goed bij mij rijgedrag, een scoot "met" staat al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje, en zie daar is hij :]
 
Laatst bewerkt:
Toch wel netjes hoor vooral de prijs de vorige tmax was eigenlijk zijn geld waard en hier gooit Yamaha nog eens een paar best dure optie erop zonder er meer voor te vragen.
 
Ik vind hem prachtig, machtig, den allermooiste, waarschijnlijk den beste maar waarom geen 600 of 650cc.
Was dit het salon van Milaan??
Yamaha zou vriend en vijand verbazen, blijkbaar heb ik mij iets laten wijsmaken.
 
Wel mooi dat ie led verlichting heeft, dat zal wel de standaard worden. En hebben alle scooters over een paar jaar allemaal led verlichting.
 
Hi Kurdy,
doe nou niet zo degenererend over je zelf als Belg man, ik heb juist wel wat met belgen.

Ik heb voor een 2 maanden terug een toertje van 20km. gereden op de brons versie van de Tmax, om je de waarheid te zeggen vond ik het niet zo spectaculair.
Ik had er meer van verwacht, ben ook wel een beetje verwent want ik rij op goeie 400cc met fijne remmetjes.
Ik vindt heel veel dingen best wel ok van de TMax, voornamelijk hoe lekker hij zit, maar nog veel meer om op te noemen, de remmen was ik niet echt kapot van, dus zat al wat te dromen dat er maar radiale remmen op moesten.
En zie daar is het 2015 model met radiale remmen, en als toetje een upsite down vork....ready to race.

Prettig weekend gewenst



Hi Kurdy welk topic bedoel je precies want ik heb het eerlijk gezegd niet gezien, mij is het om het even waar ik het neer plemp
 
Laatst bewerkt:
Toertje van 20km, really? Het topic niet gezien? Het staat er nog maar 2 jaar op! Echt niet moeilijk te vinden als je het forum motorscooters intikt!
 
och och heren het gaat hier toch nooit om belg versus nl.
haha het is toch gewoon een gezellige topic voor een ieder.
en ruzie maken kunnen we toch allemaal dat heeft toch ook niet met nl versus belg te maken.
hop nu weer gezellig .
 
och och heren het gaat hier toch nooit om belg versus nl.
haha het is toch gewoon een gezellige topic voor een ieder.
en ruzie maken kunnen we toch allemaal dat heeft toch ook niet met nl versus belg te maken.
hop nu weer gezellig .
ik herken dit ook niet
 
@WebEngine, heb jij ooit wel eens op een T-max 530 gereden? Super tof hoor om deze topic te starten, 9 uur later dan dat ik een foto van de nieuwe T-Max 530 gepost heb op mijn topic! Maar ja, daar ga je niet op reageren hé, ben tenslotte maar een Belg hé! En Nederlanders reageren nu éénmaal niet vlot op een Belgisch topic blijkbaar!!!
Veel succes, maar voor mij hoeft het niet meer! Ik en Linus weten het wat is het is met de nieuwe T-Max te rijden en al de rest is BULLSHIT!!!!!!!!!! Have fun op je topic en aan de beheerders, als je er een slotje wilt opzetten, no prob! Blijkbaar is het hier de regel van Nederland Rules, fuck off!!!!!!!!!!!
Beste, ga je mond spoelen en bied je excuses aan!

Kijk heel goed naar de tijdstippen van beide berichten, zie hier je bericht. Of heb je elders nog een topic!
 
Laatst bewerkt:
Niet v.w.b. de toon, maar qua inhoud ga ik wel mee om niet voor ieder bouwjaar een apart topic te openen.
 
Ik ben Belg en heb super veel Nederlandse muziek vrienden(blaskapelles en orkesten in Nederland)....maar dit ter zake.

Het blijft een super scooter.
 
Tjonghe, Tjonghe toch, weer die drie zelfde saaie kleuren. :( :(
Ik weet het niet iedereen houd van geel, maar blauw, rood, groen en andere kleuren bestaan ook nog. :Y :Y

Ik ben pro Holandia Hup hup hup, :W *O* buiten twee dingen, Hollands gezongen liedjes (wel Nederlandse artiesten) :z en hun afwaswater, genaamd Heineken. :r
 
Ik meen gelezen te hebben dat in Nederland de pieten niet meer zwart mogen zijn. :N
Dus opletten wat ge schrijft he. })


Maar wees eerlijk zwarte, witte en grijze moto's is maar een saai straatbeeld. En ook niet zo zichtbaar in het verkeer.
De witte zal ook wel goed opvallen.
Daarom dat waarschijnlijk veel mensen overgaan tot fluohelmen, om toch een beetje zichtbaar te zijn.
 
Beste, ga je mond spoelen en bied je excuses aan!

Kijk heel goed naar de tijdstippen van beide berichten, zie hier je bericht. Of heb je elders nog een topic!
Je hebt gelijk, ik had de reactie van Kuipers1 op de overzichtspagina verward met de aanmaakdatum van dit topic(dat was 9 uur later).

Dat werpt natuurlijk een heel ander licht op de zaak.
Ik heb te snel gereageerd.
WebEngine was zelfs eerder met dit topic dan mijn reactie op mijn topic.

Dus bij deze bied ik mijn oprechte excuses aan, WebEngine, je kon het idd niet weten, want ik was later en mijn topic stond al enkele pagina's lager.

ps: Ik zal mijn eerste reactie maar verwijderen zeker?
 
....Dus bij deze bied ik mijn oprechte excuses aan, WebEngine, je kon het idd niet weten, want ik was later en mijn topic stond al enkele pagina's lager.

Ik ben niet zo heel snel op mijn pik getrapt, en als uitlatingen van andere mede scooter fanaten ver van mijn gedachte goed afstaan kan ik dat prima relativeren en heel makkelijk naast me neer leggen/vergeten en zelfs makkelijk vergeven, ik ben daar niet al te moeilijk in.

Ik wil nog wel even kwijt dat ik zelf achteraf mijn foto's ook liever in het reeds bestaande 530 topic had gezien.
Ik heb er namelijk echt met me hand op mijn hart totaal 'nul komma, nul' behoefte aan om een nieuw topic te starten,
het is immers zo dat dit topic binnen no-time naar beneden zakt en het 530 topic nog jaren omhoog zal worden gekickt.... daarnaast schept dat ook veel meer duidelijkheid in een groot forum als dit.

Ik zal dan ook mocht ik ooit een nieuw topic aanmaken, nog zorgvuldiger om me heen kijken, en een keertje extra ademhalen.
Op dat punt heb ik serieus onbewust gewoon even flink zitten slapen.
Frappante is zelfs dat ik eerder wel nog even met de gedachte heb gespeeld toen ik het Eicma DownTown 350 topic aan maakte er een algemeen Eicma 2014 topic van te maken, dan had volgens mij e.a. mogelijk ietsiepietsie meer tot zijn recht gekomen, maar ook dan blijft het zo dat zo'n topic langzaam aan zal afzakken, terwijl een paar leuke foto's in het 530 topic sneller worden bekeken.

Laten we maar gewoon weer verder gaan waar we goed in zijn en dat is lekker genieten op de scooter en hopelijk is het in het zuiden net zulk lekker weer als hier dus een paar kilometertjes moet nog wel lukken dit weekend.

Prettig weekend gewenst *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan