Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verrek dat is waar ja. Heb ze zelfs nog een keer uit elkaar gehaald, maar was het even kwijt.Een Tracer heeft er inderdaad 4 per klauw.
Ik ben wel benieuwd of je daar nu veel van merkt qua rijden/verbruik/vermogen.
Post je je ervaringen als je het hebt laten uitvoeren?
Dan zal het op dit moment wel mee vallen met de extra pk-tjes denk ik
Alsnog gefeliciteerd, op het huidige matte blauw na, de mooiste kleur (heb hem ook)
Heeft iemand hier al iets gedaan aan de remmerij van de tracer?
Het remt prima, totdat ik vandaag op een motor reed met gevlochten leidingen. Erg verleidelijk!
Dank je wel. Ik heb geen referentie dus ik weet niet of het nu al verschil maakt. Morgen is rond bellen voor een remap.
Hij loopt zowiezo niet helemaal lekker heb ik gemerkt (ook met oem uitlaat). Onregelmatige loop bij constant gas. Toerental gaat op en neer. Gelukkig heb ik garantie.
Hier staat de tracer bekend om, ergens rond de 3 a 4000 touren rommelt het een beetje. Went vanzelfHij loopt zowiezo niet helemaal lekker heb ik gemerkt (ook met oem uitlaat). Onregelmatige loop bij constant gas. Toerental gaat op en neer. Gelukkig heb ik garantie.
Vind de "bite" bij de tracer tegenvallen, en als je echt hard wilt remmen moet je best een beetje doorknijpen...Yamaha staat toch wel bekend om zijn goede remmen? "vroeger" had je bijvoorbeeld op een Fazer 600 al de "blauwe stoppers" van Yamaha, kwamen volgens mij van de R1 af ofzo, stonden goed bekend iig
Stalen leidingen zijn inderdaad wat directer
Vanaf 6000 rpm komt ie gewoon weer een schop onder de kont uitdelenVind de "bite" bij de tracer tegenvallen, en als je echt hard wilt remmen moet je best een beetje doorknijpen...
Ik snap je vraag. Ik stap van een Street Triple af met standaard staalomvlochten leidingen, dat verschil merk je na een paar keer stevig doorremmen wel.Heeft iemand hier al iets gedaan aan de remmerij van de tracer?
Het remt prima, totdat ik vandaag op een motor reed met gevlochten leidingen. Erg verleidelijk!
Ik had het niet over het gas, maar over de remmenVanaf 6000 rpm komt ie gewoon weer een schop onder de kont uitdelen
Zie het al... Op het verkeerde bericht van jou gereageerd... Krijg je ervan als je meerdere posts onder elkaar zetIk had het niet over het gas, maar over de remmen
Onze Tracers hebben sowieso wel een beetje last van aan/uit effect.
Bij jouw MIvv zit die voeler niet meer in de uitlaat, of wel?
Is dat onregelmatig lopen niet op te lossen door een ecu flash? Iemand dat gedaan hier?
Doe eens een foto posten van de volmaakte Tracer???? Kijken hoe dicht de mijne in de buurt komt van perfectie....Mijn '17 Tracer is met de hand gebouwd in een lab. Door mensen met witte jassen. Onder toezicht van Mr. Yamaha zelf.
Tenminste, dat vermoed ik.
Het ding wobbelt niet, gasaanname is smooth (ook in A), en nadert in algemene zin tot volmaaktheid. (behalve het ruitje natuurlijk)
Biedingen ver boven de nieuwprijs worden overwogen
Heb wel eens op een Street Triple gereden, die bite bij het eerste aanleggen vond ik echt irritant. Sowieso snap ik niet waarom mensen met 2 vingers moeten remmen, in mijn optiek nergens voor nodig (ik vind de doseerbaarheid dan eerder slechter dan beter). De kans dat je in de ABS komt is veel groter, vanwege het agressieve aangrijpen. Heb zelf een paar keer door een schrikreactie op mijn kokosnoot gelegen (motoren zonder ABS), dat direct aangrijpen is niks voor mij. Zeker als je in een reflex gaat remmen, ben je toch geneigd direct met de volle hand (en kracht) te knijpen. Met ABS wordt natuurlijk voorkomen dat je onderuit gaat, maar áls je motor in de ABS gaat, weet je zeker dat je (afhankelijk van de snelheid), de eerste meters al kwijt bent..Vind de "bite" bij de tracer tegenvallen, en als je echt hard wilt remmen moet je best een beetje doorknijpen...
Heb vandaag mn oude tandwiel terug geplaatst. En voila, de herrie is drastisch verminderd.
Voor mij geen ongedempte tandwielen meer!
Ik laat deze denk zitten, hij is nauwelijks versleten en ik heb m ook nog omgedraaid met de verse kant van de tand de juiste kant op.
Dat klinkt heel bekend, ik had precies hetzelfde. Misschien is er hier nog iemand met zo'n plaatje. Ik heb er destijds een gevonden bij Boonstra motorparts. Je kan ook overwegen meteen een plaatje met GPS bevestiging te nemen, dan zit je nav boven je tellers. Heb ik zelf niet gedaan omdat ik mijn TomTom vaak verticaal heb staan en dat past denk ik niet. Ohja ik liep er ook tegenaan dat de boutjes van givi niet de goede lengte hebben voor het originele plaatje. Goedkoop op te lossen in de bouwmarkt.Ha!
Ik rij nu sinds het voorjaar Tracer, veel lol al mee gehad! Zoals op de foto te zien is zit er een nog grote GIVI ruit op, die ik door m'n lengte graag wil vervangen door een Puig sportruitje. (ben lang dus zit liever in de volle wind dan turbulentie op m'n helm)
Gister de ruit binnen gekregen maar ik merk dat ik een onderdeel mis van de originele bevestiging, namelijk het plaatje achter de ruit. Met de GIVI was deze blijkbaar niet nodig maar m'n nieuwe ruit wel. Heeft iemand toevallig nog zo'n bevestigingsplaatje over?
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Zou ik even moeten kijken als ik thuis ben.Ha!
Ik rij nu sinds het voorjaar Tracer, veel lol al mee gehad! Zoals op de foto te zien is zit er een nog grote GIVI ruit op, die ik door m'n lengte graag wil vervangen door een Puig sportruitje. (ben lang dus zit liever in de volle wind dan turbulentie op m'n helm)
Gister de ruit binnen gekregen maar ik merk dat ik een onderdeel mis van de originele bevestiging, namelijk het plaatje achter de ruit. Met de GIVI was deze blijkbaar niet nodig maar m'n nieuwe ruit wel. Heeft iemand toevallig nog zo'n bevestigingsplaatje over?
Ik zit met 1.95 en een lage puig sportruit nog steeds net aan in lichte turbelentie. 5 cm lager had perfect geweest denk. Maar ondanks dat is het een enorme verbetering tov de originele ruit!Ha!
Ik rij nu sinds het voorjaar Tracer, veel lol al mee gehad! Zoals op de foto te zien is zit er een nog grote GIVI ruit op, die ik door m'n lengte graag wil vervangen door een Puig sportruitje. (ben lang dus zit liever in de volle wind dan turbulentie op m'n helm)
Gister de ruit binnen gekregen maar ik merk dat ik een onderdeel mis van de originele bevestiging, namelijk het plaatje achter de ruit. Met de GIVI was deze blijkbaar niet nodig maar m'n nieuwe ruit wel. Heeft iemand toevallig nog zo'n bevestigingsplaatje over?