YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Uhhhh.. ik weet niet hoor.. misschien moet je even naar de dealer om het met je eigen ogen te bekijken i.p.v. lelijk te doen tegen anderen? Of zelf even de moeite nemen om te zoeken op het net?

Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om ze op te meten, maar met zulke reacties ga je me ook niet motiveren om je te helpen...
Noem je me nu lelijk? 🤔
 
Poll: is een aparte tracer topic voor vrouwelijke leden wenselijk?
A; ja
B; nee
C; geen mening

Van FleuRR is het door haar nick name vrij duidelijk dat ze een vrouw is, maar ik heb geen idee hoeveel vrouwen er nog meer rond hangen.
Volgens mij is de tracer best en motor die door veel vrouwen gereden word.
Maar ik houd het op een B. Nee ;)

Wel lekker dat Kees een dag na de discussie nog even olie op het vuur komt gooien. Het was eigenlijk alweer voorbij _O-
 
Kees kan ook best een vrouw zijn.
In mijn vooroordelen ga ik ervan uit dat een man wel het verschil weet tussen een schroef en een bout. _O-
 
Laatst bewerkt:
Van FleuRR is het door haar nick name vrij duidelijk dat ze een vrouw is, maar ik heb geen idee hoeveel vrouwen er nog meer rond hangen.
Volgens mij is de tracer best en motor die door veel vrouwen gereden word.
Maar ik houd het op een B. Nee ;)

Wel lekker dat Kees een dag na de discussie nog even olie op het vuur komt gooien. Het was eigenlijk alweer voorbij _O-
Er was een reden dat ik er niet inhoudelijk op inging. :P
 
Kees kan ook best een vrouw zijn.
In mijn vooroordelen ga ik ervan uit dat een man wel het verschil weet tussen een schroef en een bout. _O-

In beide gevallen zijn het er niet veel..

Ik werk in de machinebouw en ik kan je vertellen dat niet veel mensen het verschil tussen een schroef en bout weten.
 
In beide gevallen zijn het er niet veel..

Ik werk in de machinebouw en ik kan je vertellen dat niet veel mensen het verschil tussen een schroef en bout weten.
Yamaha noemt het bouten.
Dus zijn het bouten.
Ook al schroef je ze in een moer die in het frame zit.
BD841CE4-E6A8-464C-87DF-B8FEB6DE2C85.jpeg
 
In Nederland en Duitsland geldt in het algemeen in de machinebouw/technische groothandel: een bout heeft de aandrijving aan de buitenzijde en een schroef heeft de aandrijving aan de binnenzijde, ongeacht de draad.
 
Haha! Laat de dames blijven, zolang het in DIT topic maar niet over mascara, GTST, katten, etc gaat :)

Bij mijn Tracer was de dealer ook vergeten de handgrepen te leveren ivm rek. Ook gevraagd en nageleverd gekregen, altijd handig bij vervangen rek of verkoop.

Mijn sleutels krassen wat op de kroonplaat. Is hier een beschermer voor te krijgen? Tijdelijk wat ductape geplakt, maar dat is niet zo mooi.
 
Haha! Laat de dames blijven, zolang het in DIT topic maar niet over mascara, GTST, katten, etc gaat :)

Bij mijn Tracer was de dealer ook vergeten de handgrepen te leveren ivm rek. Ook gevraagd en nageleverd gekregen, altijd handig bij vervangen rek of verkoop.

Mijn sleutels krassen wat op de kroonplaat. Is hier een beschermer voor te krijgen? Tijdelijk wat ductape geplakt, maar dat is niet zo mooi.

Ik heb een tasje meegekregen en aangenomen dat daar de handgrepen in zaten. Dit in de garage in de kast gelegd en nooit naar gekeken.
 
Haha! Laat de dames blijven, zolang het in DIT topic maar niet over mascara, GTST, katten, etc gaat :)

Bij mijn Tracer was de dealer ook vergeten de handgrepen te leveren ivm rek. Ook gevraagd en nageleverd gekregen, altijd handig bij vervangen rek of verkoop.

Mijn sleutels krassen wat op de kroonplaat. Is hier een beschermer voor te krijgen? Tijdelijk wat ductape geplakt, maar dat is niet zo mooi.

Ik heb zo’n leren zakje met rits waar de overige sleutels in worden opgeborgen. Doe in dat zakje ook mn oordoppen
 
Heb uit gemak de sleutel van het slot er ook aan zitten. Andere sleutels gaan in de tanktas die er altijd op zit.
Welke nog steeds een top aankoop is, zo fijn om niks meer in je jaszak te hebben zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan