YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Gaat je niet lukken voor de oude prijs, of iemand moet er nog een op voorraad hebben.
Nu bestellen helpt niet als ze pas in 2022 geleverd gaan worden, je betaald de nieuwe prijs.
 
Net de Akrapovic Racing Line (incl Kat ivm vele ritjes naar het buitenland) besteld voor de 900 GT + een afspraak bij Druijff Racing in het voorjaar om de ECU te laten flashen:] De Akra komt ergens volgende week binnen waarschijnlijk en dan lekker op het gemak thuis monteren.

Eerder had ik hier nog beweerd om het niet te doen maar ach, je leeft maar 1 keer*D
1F4AB7A2-CE92-495E-A27C-D7137A9ED5E2.png
 
Zag dat bij de Amerikaanse importeur de prijs voor de tracer 9GT 2022 met 100 dollar verhoogt is.
En ze berekenen daar ook 100 dollar vrachttoeslag extra.

100 dollar valt op zich nog mee qua hoeveelheid duurder. Het is nog steeds chaos met aanlevering van allerlei chips e.d.
 
Gaat je niet lukken voor de oude prijs, of iemand moet er nog een op voorraad hebben.
Nu bestellen helpt niet als ze pas in 2022 geleverd gaan worden, je betaald de nieuwe prijs.
Ik heb de mijne besteld op 5 nov. met vermelding van de prijs (slechts 3% korting) op de bestelbon, geplande levering maart... Ik zal toch niet onder de nieuwe prijsstelling vallen, mag ik hopen. Nu, het prijsverschil is ook niet zo dramatisch. De prijs op de Europese website is in ieder geval nog niet verhoogd. In dit geval is hij volgens mij nog steeds te bestellen aan de oude prijs.
 
Normaal gesproken staat er in een koopcontract iets in over eventuele prijswijzigingen. Daar toch even naar kijken en anders de verkoper ernaar vragen. Soms moet je wel degelijk een hogere prijs betalen. Als dat ook in het contract staat, kun je er niet eens onderuit.
 
Ben benieuwd of er nog andere kleuren komen... Zo te zien op de Amerikaanse website niet...
 
Bij Yamaha-Europa staan bij alle ( behalve Tracer 9/9GT ) modellen de 2022 apart aangegeven op de site, zo is bij de 7 GT en de MT 09 een kleur bijgekomen (groene wielen)
Er staan bij de 2022 modellen nog geen prijzen bij.
Daarom denk ik dat er voor de 9/ 9 GT niets verandert dan alleen de prijs.
 
Dat groene lijkt veel op de fietskleur van Bianchi. Mintgroen en komt in (bijna) alle naked modellen. Je moet ervan houden, zeker als kleur velgen😬
 
Ik ben vanaf vandaag eigenaar van de Tracer 9GT. Een heel jonggebruikte (nog geen 800km op de teller), dus dit was echt een buitenkansje waar ik tegenaan liep.

Ik kom van een XT1200Z super tenere af, dus dit is veel lichtvoetiger en wendbaarder. Ook meer respons vanuit de gashendel. Alle extra elektronica helpt dan wel, al had dat van mij niet gehoeven.

Ik ga wel nog een ander ruitje bestellen, ik zoek wat korters.
Ook ga ik nog op zoek naar het werkplaats handboek.

(De kentekenplaat houder mag van mij zo blijven, dus geen ervaringen mee)
Ik heb een Ermax ruitje, EUR 104 bij Sparks online.
DSC_0066_6c.jpg
DSC_0067_6c.jpg
 
Zijn er nog ergens leuke aanbiedingen voor motor accesoires, voor de beugels e.d. ? Ik zag dat Gebben weer 20% korting heeft, maar ik krijg ook alleen maar van hun info. Ik zat nog te denken aan wat valbeugels een radiator bescherming e.d.
 
Zijn er nog ergens leuke aanbiedingen voor motor accesoires, voor de beugels e.d. ? Ik zag dat Gebben weer 20% korting heeft, maar ik krijg ook alleen maar van hun info. Ik zat nog te denken aan wat valbeugels een radiator bescherming e.d.
Goedhart motoren heeft nu ook black friday deals. Misschien dat zij wat hebben liggen.
 
Goedhart heeft een fijn werkende website voor OEM motoronderdelen en accessoires.
Vind dat bij andere zeer onoverzichtelijk.

Dus daar toch maar een Quickshifter besteld voor mijn 900 uit 2018 met 10% korting
 
Goedhart heeft een fijn werkende website voor OEM motoronderdelen en accessoires.
Vind dat bij andere zeer onoverzichtelijk.

Dus daar toch maar een Quickshifter besteld voor mijn 900 uit 2018 met 10% korting
Daar ga je een hoop lol mee beleven 8-)
 
Het meeste op de site hebben ze zelf niet op voorraad. Dat kan je ook niet verwachten
Leverbaar binnen 3-5 werkdagen indien op voorraad bij de leverancier. En daar wringt de motorlaars want de leverancier heeft het ook niet.
Dus 3-5 werkdagen wordt al gauw 3-5 maanden. Ik wacht al bijna 3 maanden......
 
Ik heb nu een kleine 2 maandjes mijn tracer en ben er nog steeds heel blij mee. Alleen dat ene bekende puntje dat bijna iedereen heeft, het scherm.
Nu geloof ik persoonlijk dat een scherm met een opzetruitje vrijwel het enige zal zijn dat werkt. En laat je die dingen ook los kunnen kopen....

Heeft iemand ervaring met het originele scherm met een dergelijk opzetruitje? Heeft dit effect of moet je echt een scherm met bijbehorend opzetruitje hebben voor dit werkt?
Ik ben heel benieuwd.

Misschien is mijn lengte ook nuttig, 183 cm. Ik heb het scherm nu op de laagste stand staan, wat redelijk te doen is, maar op de snelweg is de turbulentie echt niet fijn :-(
 
Ik heb nu een kleine 2 maandjes mijn tracer en ben er nog steeds heel blij mee. Alleen dat ene bekende puntje dat bijna iedereen heeft, het scherm.
Nu geloof ik persoonlijk dat een scherm met een opzetruitje vrijwel het enige zal zijn dat werkt. En laat je die dingen ook los kunnen kopen....

Heeft iemand ervaring met het originele scherm met een dergelijk opzetruitje? Heeft dit effect of moet je echt een scherm met bijbehorend opzetruitje hebben voor dit werkt?
Ik ben heel benieuwd.

Misschien is mijn lengte ook nuttig, 183 cm. Ik heb het scherm nu op de laagste stand staan, wat redelijk te doen is, maar op de snelweg is de turbulentie echt niet fijn :-(
Heb je dan niet al voldoende aan een touring scherm? Een opzetruitje werkt wel. Ik zag vandaag dat de nieuwe Givi schermen in december komen voor de liefhebbers.
 
Gisteren mijn Tracer 900 uit 2020 mogen ophalen! De overstap van een uit 1992 Suzuki GSX600F naar deze moderne fiets is echt een wereld van verschil. Ik was me aan het oriënteren op een Vstrom1000, Tracer 900 of een Tiger 800 maar na één proefrit en alle lovende reacties was ik eigenlijk al meteen verkocht. Vandaag als woon werkverkeer, niet helemaal droog overgekomen maar moest hem toch even showen ondanks de regen.
 

Bijlagen

  • 261371286_4565362666876218_4783033379598276306_n.jpg
    261371286_4565362666876218_4783033379598276306_n.jpg
    81 KB · Weergaven: 67
Gisteren mijn Tracer 900 uit 2020 mogen ophalen! De overstap van een uit 1992 Suzuki GSX600F naar deze moderne fiets is echt een wereld van verschil. Ik was me aan het oriënteren op een Vstrom1000, Tracer 900 of een Tiger 800 maar na één proefrit en alle lovende reacties was ik eigenlijk al meteen verkocht. Vandaag als woon werkverkeer, niet helemaal droog overgekomen maar moest hem toch even showen ondanks de regen.
Gefeliciteerd! Flinke stap vooruit!
 
Net de Akrapovic Racing Line (incl Kat ivm vele ritjes naar het buitenland) besteld voor de 900 GT + een afspraak bij Druijff Racing in het voorjaar om de ECU te laten flashen:] De Akra komt ergens volgende week binnen waarschijnlijk en dan lekker op het gemak thuis monteren.

Eerder had ik hier nog beweerd om het niet te doen maar ach, je leeft maar 1 keer*D
Bekijk bijlage 1697703
Mooi pijpje!
 
Vandaag niet echt sleutelweer, maar toch maar effe de mistlampen gemonteerd.
Was effe vloeken om de originele beugel te plaatsen, maar het is gelukt.
Bekijk bijlage 1612397

Bekijk bijlage 1612400Hi Victor, even een belangstellende vraag. Welke lampenset is dit. Ik zie her en der vooral die ronde variant die ik een stuk minder mooi (eigenlijk helemaal geen optie) is... dank voor een bericht. Natuurlijk ook van mede Tracerrijders die info hebben of een mooi alternatief voorstel... Groet Kokkie
 
Terug
Bovenaan Onderaan