Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En geldt dan dan als je aangehouden wordt voor een meting, of is het kentekencheck (flitser) en controle op de homologatie?96 db in stilstand. Teveel voor sommige Oostenrijkse wegen.
Eenmaal aan de kant gezet wordt er naar je typeplaatje bij balhoofd gekeken daar staat aantal db's aangegeven.En geldt dan dan als je aangehouden wordt voor een meting, of is het kentekencheck (flitser) en controle op de homologatie?
Ik neem aan dat ze in 2023 allemaal 95 dB zijn..staat niet specifiek bij de GT+ .. bij de "gewone" GT staat dat er nu wel bij....
Geuren en kleuren waarschijnlijk, donderdag heb ik een testrit geboekt met een Tracer 9 GT, net omdat ik niet direct verkocht was aan de Multistrada
Ook van de regio?Haha, deze ken ik!
Beviel me eigenlijk beter dan de Multistrada.. Sowieso ben ik al meer fan van het blok, ja de multi is echt pittig onderin, maar ik mis het eindschot dat de Tracer je wel geeft.Hoe ging je proefrit op de Tracer? Ik ga zeker ook nog proefrijden op de Tracer nadat de Multistrada voor mij nog niet echt overtuigend was. Hij reed zeker wel lekker en qua zithoogte en zadel zat hij ook prima, maar als ik hem koop, doe ik dat wel bij mijn eigen, kleinere dealer. Ik was vandaag bij Goedhart (2 uur rijden enkele reis), maar dat is allemaal wel erg massaal. Kopje koffie hadden ze zeker niet en na minder dan 5 minuten rijden ging het lampje van de benzine al branden. Bij het wegrijden werd gezegd dat ik een half uurtje mocht rijden, maar ik had eigenlijk een uur in mijn hoofd. Nou ja, toen het lampje ging branden heb ik nog 5 minuten gereden en dat was het. Ik had natuurlijk best zelf even kunnen tanken, maar het gaat me meer om het idee. Ik kom daar toch serieus centen brengen. Misschien ga ik het nog een keer proberen, maar misschien ook niet.
Ik heb ook zo'n helm (precies dezelfde, én maat), en die krijg ik er zeker in..Ook van de regio?
Beviel me eigenlijk beter dan de Multistrada.. Sowieso ben ik al meer fan van het blok, ja de multi is echt pittig onderin, maar ik mis het eindschot dat de Tracer je wel geeft.
/edit: Door het eindschot/inlaatgeluid voelt het geheel wat sportiever aan.
Het twin-scherm vond ik voor de testrit een afknapper, tijdens het rijden eigenlijk geen last van gehad (vriend van mij met een AT heeft dezelfde mening, en die komt van een halve TV met Android/CarPlay). Voor de rest vind ik het een solide motorfiets, rijdt goed, wendbaar…
De vering van de Multi is wel een stap hoger, met name het verschil tussen de standen. De Tracer lijkt meer de keuze te bieden tussen stug en iets minder stug, voor mij niet echt een probleem. Ik kom van een Triumph naked, bij een dwarsrichel heb je sowieso een misplaatste wervel .
Qua looks/afwerking wint de Multistrada voor mij, al is dat eerste uiteraard persoonlijk. Vind ik het de 4K euro meerprijs waard tov de Tracer? Nope..
Wat mij ook opviel: de hitte onder het zadel, of eerder gebrek aan. Tijdens de testrit met de V2S was het pakweg 25-26 graden en werd mijn achterwerk gaandeweg saignant gebakken. Vermoedelijk die ene cilinder die mooi omhoog staat?
/edit 2: systeem van de koffers is wel handig, mijn helm past er jammer genoeg niet in (Arai profile V maat L).
/edit 3: ik heb hem een volledige dag gereden, kost wel wat. Koop je daarna een tracer krijg je het gewoon terug betaald.
En dit is mijn persoonlijke ervaring, geen poging om waarheden te verkondigen
Ik vraag mij überhaupt wel af wat de functionaliteit van de ingebouwde Garmin precies is. Elke vakantie (groepsreis) ben ik weer mensen aan het helpen die niet snappen hoe de navigatiesoftware precies werkt (verschillende Garmin toestellen en versies). Het zou mij niet verbazen als de functionaliteit van externe routes 1 op 1 rijden er niet in zit..En de Garmin werkt alleen met een abbonnement
Dat zou inderdaad een gemiste kans zijn..Alle connectiviteit op het nieuwe tft scherm, van wifi tot bluetooth... Maar geen woord over Android auto of apple CarPlay ??
Ik snap je wel. Heb ook wat zitten lezen over de electronica, en die is niet mis Nieuw: 2023 Yamaha Tracer 9 GT+Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de GT+ automatisch afremt als het systeem denkt dat je te snel op een bocht afkomt... Dit zou ik NIET willen, ik wil zelf wel bepalen hoe snel ik een bocht neem. Misschien kan je het wel uitschakelen. Ik vind de nieuwe kleurtjes wel mooi, vooral de gewone GT in het wit of zwart met goudkleurige wielen is mooi.
Volgende keer wat beter proberen danIk heb ook zo'n helm (precies dezelfde, én maat), en die krijg ik er zeker in..
Dat ligt dan toch puur aan die mensen,of aan de routemaker.Elke vakantie (groepsreis) ben ik weer mensen aan het helpen die niet snappen hoe de navigatiesoftware precies werkt (verschillende Garmin toestellen en versies). Het zou mij niet verbazen als de functionaliteit van externe routes 1 op 1 rijden er niet in zit..
Meteen een rede om hem minder interessant te vinden... Apparaat kopen en functionaliteit ervan moeten huren is niet aan mij besteed.En de Garmin werkt alleen met een abbonnement
Hey, ik ben van Ardooie (W-Vl.). Niet zo heel ver van Raes (waar ik ook mijn Tracer 9 GT heb gekocht).Ook van de regio?
Beviel me eigenlijk beter dan de Multistrada.. Sowieso ben ik al meer fan van het blok, ja de multi is echt pittig onderin, maar ik mis het eindschot dat de Tracer je wel geeft.
/edit: Door het eindschot/inlaatgeluid voelt het geheel wat sportiever aan.
Het twin-scherm vond ik voor de testrit een afknapper, tijdens het rijden eigenlijk geen last van gehad (vriend van mij met een AT heeft dezelfde mening, en die komt van een halve TV met Android/CarPlay). Voor de rest vind ik het een solide motorfiets, rijdt goed, wendbaar…
De vering van de Multi is wel een stap hoger, met name het verschil tussen de standen. De Tracer lijkt meer de keuze te bieden tussen stug en iets minder stug, voor mij niet echt een probleem. Ik kom van een Triumph naked, bij een dwarsrichel heb je sowieso een misplaatste wervel .
Qua looks/afwerking wint de Multistrada voor mij, al is dat eerste uiteraard persoonlijk. Vind ik het de 4K euro meerprijs waard tov de Tracer? Nope..
Wat mij ook opviel: de hitte onder het zadel, of eerder gebrek aan. Tijdens de testrit met de V2S was het pakweg 25-26 graden en werd mijn achterwerk gaandeweg saignant gebakken. Vermoedelijk die ene cilinder die mooi omhoog staat?
/edit 2: systeem van de koffers is wel handig, mijn helm past er jammer genoeg niet in (Arai profile V maat L).
/edit 3: ik heb hem een volledige dag gereden, kost wel wat. Koop je daarna een tracer krijg je het gewoon terug betaald.
En dit is mijn persoonlijke ervaring, geen poging om waarheden te verkondigen
Ik vond de Multi echt fijn rijden in de zin van wendbaarheid en vering. Ik had het gevoel dat het een hele lichte motor was en hij voelde een beetje als een naked aan. Het typische tweecilinderkarakter vind ik dan weer minder prettig, mijn huidige driepitter met geflashde ECU loopt een stuk mooier De zit was ook goed; meteen op advies van iemand uit dit forum gekeken of de vering op 1 persoon stond ingesteld, dat gedaan en je hoorde dat hij zich instelde Vervolgens kwam ik met mijn voeten gemakkelijk plat op de grond en géén stepjes tegen mijn schenen. Dat is voor mij een absolute dealbreaker, dus dat probleem is uit mijn hoofd.Ook van de regio?
Beviel me eigenlijk beter dan de Multistrada.. Sowieso ben ik al meer fan van het blok, ja de multi is echt pittig onderin, maar ik mis het eindschot dat de Tracer je wel geeft.
/edit: Door het eindschot/inlaatgeluid voelt het geheel wat sportiever aan.
Het twin-scherm vond ik voor de testrit een afknapper, tijdens het rijden eigenlijk geen last van gehad (vriend van mij met een AT heeft dezelfde mening, en die komt van een halve TV met Android/CarPlay). Voor de rest vind ik het een solide motorfiets, rijdt goed, wendbaar…
De vering van de Multi is wel een stap hoger, met name het verschil tussen de standen. De Tracer lijkt meer de keuze te bieden tussen stug en iets minder stug, voor mij niet echt een probleem. Ik kom van een Triumph naked, bij een dwarsrichel heb je sowieso een misplaatste wervel .
Qua looks/afwerking wint de Multistrada voor mij, al is dat eerste uiteraard persoonlijk. Vind ik het de 4K euro meerprijs waard tov de Tracer? Nope..
Wat mij ook opviel: de hitte onder het zadel, of eerder gebrek aan. Tijdens de testrit met de V2S was het pakweg 25-26 graden en werd mijn achterwerk gaandeweg saignant gebakken. Vermoedelijk die ene cilinder die mooi omhoog staat?
/edit 2: systeem van de koffers is wel handig, mijn helm past er jammer genoeg niet in (Arai profile V maat L).
/edit 3: ik heb hem een volledige dag gereden, kost wel wat. Koop je daarna een tracer krijg je het gewoon terug betaald.
En dit is mijn persoonlijke ervaring, geen poging om waarheden te verkondigen