Tarwetijger
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #51
Ik bedoelde in het blok. Onderin het filterdeksel zit een olieleiding en bovenin de plek waar het filter in moet zit dacht ik niks.Zit maar één gaatje in het filter inderdaad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde in het blok. Onderin het filterdeksel zit een olieleiding en bovenin de plek waar het filter in moet zit dacht ik niks.Zit maar één gaatje in het filter inderdaad.
Even voor de zekerheid, het oliefilter moet met de opening naar beneden toch?
Die heb ik ook Werkt perfect[afbeelding]
Ik doe niet anders.
Er zit nu inderdaad een staaf van 10mm door. Bij het bokje zaten mooie doppen/pluggen maar die passen net niet in dit blok.
Nu dus de zoektocht naar een geschikte opvolger voor woon/werk verkeer, misschien wel een TDM 850? Alleen dan zit ik nog steeds met het olieverbruik en redelijk korte onderhoudsintervallen.
Hehe dat was ik Was nog even een klein en ''rustig'' rondje aan het doen voordat de kijker kwam en misschien al meenam.Ik zag vandaag een mooie zwarte TRX rijden in Roermond. De bestuurder had spijkerbroek en leren jasje aan en deed het nogal rustig aan
Iemand van hier of wellicht de nieuwe eigenaar van de TRX van Super Sjef
Mijn TRX wordt vrijdag opgehaald door nieuwe eigenaar, zit hier wel met een ontzettend dubbel gevoel, maar denk wel dat de koper er goed voor gaat zorgen
Nu dus de zoektocht naar een geschikte opvolger voor woon/werk verkeer, misschien wel een TDM 850? Alleen dan zit ik nog steeds met het olieverbruik en redelijk korte onderhoudsintervallen.
[afbeelding]
Van rechts naar links:
Originele radiator, eentje voor een TRX van Ebay uit China en eentje van een GSX-R.
Even zien welke het gaat worden...
Van rechts naar links hèHoe zo originele radiator, die van mij is een pak kleiner...
Jep. Ziet er wel aardig uit en het weegt niks. De lassen zijn niet zo netjes.Is die uit China van aluminium gemaakt?
Ik rijd nu op een Deauville naar mijn werk. Geniaal ding, enige olieverbruik is wat ik van de peilstok afveeg. En kan er nog best lekker mee door de bocht (heb regelmatig mijn voet aan de grond )
Is verder wel oersaai, wat zwaar en traag. Dat dan weer wel.
[afbeelding]
Van rechts naar links:
Originele radiator, eentje voor een TRX van Ebay uit China en eentje van een GSX-R.
Even zien welke het gaat worden...
Ik heb dat ebay/china model er nu ook eerst op. 't Ziet er op zich wel goed uit.Ik heb die middelste (ebay/china model) er nu ook op zitten ,(dat r6 model was niet meer te redden ) kan je alleen nog niet vertellen of het wat uitmaakt wat temperatuur betreft want mijn teller weigerde dienst de enige keer dat ik er mee gereden heb ,(bleek een draadtje klem te zitten )
Maar ik hield het wel droog tot nog toe
8<
8<
De vacuum kraan is gewoon een slecht idee (vind ik)
Ik heb dat ebay/china model er nu ook eerst op. 't Ziet er op zich wel goed uit.
Met die GSX-R rad durf ik er wel vanuit te gaan dat ie echt koeler blijft, dat ding is zo groot... maar ik zie het niet zitten omdat die tegen de kuip aan zit. Afgezien daarvan past het echt heel aardig! Had jij die R6 radiator niet laten vermaken of iets dergelijks? Waar laat je zoiets doen?
Ook de Sigma koppeling heb ik nu gemonteerd. Morgen proefritje, ben benieuwd.
Mwah ik vind het idee wel goed, omdat je anders volledig op je vlotter moet vertrouwen.
Voor de vacuüm bediende kraan heb je revisiekitjes. Toen ik die had aangeschaft, las ik ergens dat iemand gewoon het veertje weer wat oprekte en dan doet 'ie het ook weer!