Yamaha TZR 125 info gezocht

Kleef

Die hard MF'er
24 jan 2002
866
0
Ik ben op zoek naar informatie over de Yamaha TZR 125.
Ik heb de zoek functie gebruikt maar kom alleen de TZR 250 tegen.
Het gaat om een type uit '93

Ik kom er zeer weinig tegen op internet, een vriendin van mij wil zo'n motor aanschaffen, maar wil eerst natuurlijk een b-tje informatie hierover.
-Is dit type ooit op de nederlandse markt gekomen, of zijn de motoren die je tegenkomt grijs geimporteerd??
-Is het makkelijk om aan onderdelen te komen??
-Wat zijn de prestaties?
-Is de motor betrouwbaar??


Alle info is welkom !!

alvast bedankt,

Kleef
 
Hoi
In duitsland rijden ze en staan er veel te koop.
Kijk maar eens op www.mobile.de

Ja dat had ik al gezien, in Nederland heb ik ze verder nog nergens te koop zien staan. Daarom vraag ik me af of er in nederland wel onderdelen en dergelijke te verkrijgen zijn. Als je zuigers moet wisselen of dergelijke is dit natuurlijk %^&*( als er geen onderdelen te krijgen zijn.

Is er niemand op MF (of Nederland) die met een TZR 125 rijdt??
Weet iemand nog een goed Twee-takt forum??
 
tzr wordt best wat gebruikt door racers.. ik weet dat er in ieder geval een topic in de race sectie is hier. op straat denk ik dat je een vand e weinig bent met een tzr125......
 
Hallo, er wordt in de KNMV-juniorcup nog geraced met TZR 125 Yamaha's.
Mijn zoon rijdt op zo'n motorfiets ( zie www.emracing.net).
Alles is nog te krijgen voor deze fiets.
Wat ik begrepen heb is hij nooit gevoerd in Nederland.
Als je wat zoekt zou je het eens moeten proberen op Ebay en dan in Duitsland daar wordt nog van alles aangeboden.
 
Maar als ik het goed heb raced uw zoon met een nieuwer type.
Aan onderdelen komen is dus redelijk lastig.
Inmiddels heeft ze proefgereden op een RS 125 en besloten dat een twee-takt niks voor haar is.
Vanavond gaan we dan ook kijken voor een FZR 600 en die terug laten brengen naar 25 KW.

in iedergeval bedankt voor de info
 
heeeeey ik ben anthony renaud en ik race in de junoir cup met een yamaha tzr 125
het is echt een gaaf ding ik heb er nooit problemen meee ik ga hem wel binnen kort verkopen want een aprilia rs 125 is sneller dus die ga ik kopen.
de onderdelen van een yamaha tzr kun je gewoon bij een motor zaak bestellen dus dat is geen probleem
een yamaha is echt een toffe motor om mee te beginnen

ps als je wat info over mijn motor wilt om hem misschien over te nemen
kan ik je wel wat info en een paar foto's sturen
mijn email is LD_ant@hotmail.com
groetjes anthony
 
Terug
Bovenaan Onderaan