Mario de Roos
Die hard MF'er
ik overweeg momenteel ook om over te stappen van de Integra naar de X-Max 250.
Bertocello
Mag ik vragen wat de reden is van deze (in mijn ogen vreemde) overstap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik overweeg momenteel ook om over te stappen van de Integra naar de X-Max 250.
Bertocello
Voornamelijk het te hoge gewicht. Ik rij namelijk erg rustig en heb de berekracht op lage toeren niet zo nodig.Mag ik vragen wat de reden is van deze (in mijn ogen vreemde) overstap?
Voornamelijk het te hoge gewicht. Ik rij namelijk erg rustig en heb de berekracht op lage toeren niet zo nodig.
Bertocello
....na vele banden geprobeerd te hebben en volgens mij via deze pagina bij de Dunlop ScootSmart banden te zijn gekomen. Moet ik toch de conclusie trekken dat dit mijn beste banden zijn tot nu toe....
Hier kun je er wat over lezen:Misschien is hij al eens gesteld maar kan het niet vinden... en als ik het vind dat staan er diverse adviezen.
Hier kun je er wat over lezen:
http://www.belray.com/bel-ray-engine-oil-bel-ray-gear-oil-differences-explained
Heeft iemand ervaring met een hoog windscherm op zijn yamaha x-max 400? Je hebt ze origineel van yamaha maar ook van GIVI, Puig etc. Zit je met zo'n scherm echt uit de wind (turbulenties)? Ik heb op het originele scherm al een MRA X-Creen zitten. Dit helpt enorm, maar het kan altijd beter.
Oké bedankt!Een foto van de X Creen is al eens geplaatst op dit forum, zie pg. 38.
Bij werkt het goed, ik schat in 80% minder lawaai.
Kan er een akra demper op van een xmax 250 op een xmax 400
de standaard demper en akra demper voor de xmax 400 vind ik echt te lelijk en te groot.
???????
nee volgens mij heeft de 250 andere ophangpunten heb nog wel een Rosso Japstyle pijp liggen voor een 250
ik heb dat een keer gedaan met vespa uitlaat dat werkte niet reed kutEn ik vraag mij af of een 400 wel goed kan ademen door een pijp die gemaakt is voor een 250.
Overigens vind ik de akra niet te groot voor de 400. Zeker niet als je de standaard pijp ernaast zet..
ik heb dat een keer gedaan met vespa uitlaat dat werkte niet reed kut
een 250 uitlaat op me 300cc